Jump to content
MarsM

Commissaris Rex

Recommended Posts

Ik dacht dat er een belletje ging rinkelen maar ik was blijkbaar in de war met het oude intro van Wolffs Revier waar na een paar seconden ook een fototoestel klikkend voor komt. Ik denk dat ik het oude intro dus of niet ken of dat het niet is blijven hangen.

1 hour ago, Hinse said:

Ik dacht dat er een belletje ging rinkelen maar ik was blijkbaar in de war met het oude intro van Wolffs Revier waar na een paar seconden ook een fototoestel klikkend voor komt. Ik denk dat ik het oude intro dus of niet ken of dat het niet is blijven hangen.

Ik heb de intro destijds ook in de TV Themes deel 11 contest gestopt.

Het is in die contest opgave 13.

Enkel de eerste ongeveer 5 seconden ontbreken ;).

Edited by RM

Het blijft vooral ook de vraag waarom er überhaupt destijds een alternatieve intro voor staffel 1 en 2 is gecreëerd door RTL4. Bij de premiére uitzendingen op SAT1/ORF is gewoon de bekende intro al uitgezonden. Ook op de Kommissar Rex Gesamtedition die ik inmiddels in huis heb staat tussen het bonusmateriaal een uitgebreide making-of van deze intro (tof overigens om die opnamesessies te zien _O_), dus die was er echt al vanaf het allereerste begin.