Ga naar inhoud

Commissaris Rex


Aanbevolen berichten

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

1 hour ago, Hinse said:

Ik dacht dat er een belletje ging rinkelen maar ik was blijkbaar in de war met het oude intro van Wolffs Revier waar na een paar seconden ook een fototoestel klikkend voor komt. Ik denk dat ik het oude intro dus of niet ken of dat het niet is blijven hangen.

Ik heb de intro destijds ook in de TV Themes deel 11 contest gestopt.

Het is in die contest opgave 13.

Enkel de eerste ongeveer 5 seconden ontbreken ;).

 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
Op 2-12-2019 om 01:18, djkoelkast zei:

Ik heb nog een reeks oude Rexbanden, ik zou eens kunnen kijken of daar die intro tussen zit. Ooit een hele doos met Duitstalige in NL uitgezonden crimi's gekregen. Helaas wel mono, maar wel volle afleveringen.

Vast niet meer gevonden he... ;(

Als je er alsnog eens tegenaan loopt... ! O-) 

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 uren geleden, MarsM zei:

Vast niet meer gevonden he... ;(

Als je er alsnog eens tegenaan loopt... ! O-) 

Ik heb 1 band gevonden, daarvan had ik screenshots naar RM gestuurd en hij weer naar jou. Er zat ook Wolff tussen die banden.

Helaas waren die Rex-afleveringen zonder intro opgenomen. Het kunnen ook dubs zijn, dat iemand ze van tv vol opnam en daarna met een 2e recorder op een 'bewaarband' overnam. 

 

De rest van die doos is waarschijnlijk in een krat terechtgekomen, zo'n krat van "komt ooit nog wel eens", maar ik heb ze zeker nog. Momenteel gewoon veel te druk met digitaliseren van banden om hier aan toe te komen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Yes dat eerste wist ik uiteraard! Alles op z'n tijd natuurlijk, maar mocht het opduiken....... O-)

 

Kratten met "komt nog wel eens" voorraadjes houden ook altijd de hoop in leven dát het er nog ergens is. Dat maakt het juist leuk met dit soort dingen ;)

 

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...
Op 17-9-2019 om 00:28, djkoelkast zei:

Ik kwam dit tegen:

 

 

Op de eerste plaats: wat een irritante stem heeft die man!

En op de tweede plaats: het lijkt wel heel erg op een soort remake. Afleveringen staan nu op Videoland trouwens.

Ik zie broodjes worst, hond die altijd honger heeft, de uit de auto spring-shots...


Voor de liefhebbers / geïnteresseerden; FOX gaat vanaf woensdag 16 juni dubbele afleveringen van deze serie uitzenden. Heeft nog best lang geduurd voordat het hier een keer wordt opgepakt, aangezien in Canada het derde seizoen inmiddels al is uitgezonden ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...