Ga naar inhoud

Raad het plaatje: Games


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het plaatje biedt ook geen "zoek-opties" :P

Ik heb al lopen zoeken op prehistorisch spel en neanderthaler enzo, alleen ik kan niks vinden :P . En ook alleen de consoles waar hij op uitgekomen is kom je niet verder mee :P

Een paar zoektips dan:

Het is een spel van Core Design

Dit is deel 1, er is ook een deel 2 van waarmee je speelt met de zoon van de hoofdpersoon

De titel is de naam van de hoofdpersoon en bestaat uit 2 woorden ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hehe ok dan :P . Zo zie je maar, met wat lichte tips komen we er wel ;)

Plaatje - Geraden door djkoelkast

Even een "oude" "simpele", maar "geweldige" game, waar ik vroeger echt lol mee heb gehad, maar nog steeds regelmatig eens terugspeel :7 .

Deze moet toch wel herkend worden door wat meer verschillende deelnemers van dit spel eh :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

woohoo klopt helemaal! Dit was de Amiga versie maar hij is ook voor Atari en PC uitgekomen ;) Begin jaren '90 platformspel he :P

Naja, zo gaat het hard: jij mag weer ;)

Hehe binnen 1 minuut he >:)

Ik heb altijd de PC versie gespeeld... was echt supermoeilijk :P . The City, The Temple en The Labyrinth heb ik gehaald, alleen The Underworld heb ik nooit uit kunnen spelen :P . Maar ik vond het echt een gaaf spel, zeker mooi gemaakt ook voor die tijd :Y

Nou, even een andere classie-favorite van mij :7

Plaatje geraden door DJ Sjammie

Succes :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb gekeken naar Sierra Online games, maar aan de andere kant lijkt me dit weer geen typische Sierra game, verder weet ik niet zo goed welke softwarebedrijven adventure-like games hebben gemaakt...

Dit was tevens de hint die ik wilde geven, het is een spel van Sierra maar wel wat ouder (maar dat was volgens mij wel duidelijk).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

KQIV - The perils of Rosella???

Helemaal goed!

Blijft echt een geweldige game die ik binnenkort maar weer eens ga installeren omdat er nogal wat leuke easter eggs in schijnen te zitten. :+

Maar goed, volgende voor jou. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

volgens mij bedoel je die-hards :P (moeilijk te doden, ofwel een groep mensen die je niet zomaar weghaalt bij hetgeen ze aanbidden)

Dit spel lijkt heel erg op Boulder Dash, maar het zal wel een kloon zijn die anders heet :P

edit: gevonden, het is Supaplex, een MS-DOS versie boulderdash kloon.

Link naar bericht
Delen op andere sites
volgens mij bedoel je die-hards :P (moeilijk te doden, ofwel een groep mensen die je niet zomaar weghaalt bij hetgeen ze aanbidden)

Dit spel lijkt heel erg op Boulder Dash, maar het zal wel een kloon zijn die anders heet :P

edit: gevonden, het is Supaplex, een MS-DOS versie boulderdash kloon.

Uiteraard goed!

Ik had gehoopt dat het langer zou duren, maar dj, kom maar op met de volgende game ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wilde toevallig net een hint gaan geven, hij is volgens mij best moeilijk ook.

De console is niet zo moeilijk te raden maar aan de titel van dit spel zou je kunnen denken dat dit spel speciaal voor kinderen is gemaakt. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...