RM Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Zijn er users die interesse hebben om, net als 2 jaar geleden, weer mee te doen met een voetbalpool? Het EK 2012 begint van de zomer weer en wanneer er animo is om mee te doen dan zou ik dit weer kunnen opzetten... Quote Link to post Share on other sites
TMP Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Ik doe zeker mee ! Quote Link to post Share on other sites
randy_roes Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Als het ek weer een invulblad is, doe ik mee, anders niet wegens te weinig interesse in voetbal Trouwens, als enkel TMP en Hinse meedoen, ga ik geen voorjaarspoule organiseren, teveel werk. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted February 17, 2012 Author Share Posted February 17, 2012 Voetbal is echt niet aan mij besteed. Wielrennen en F1 wil ik nog wel aan meedoen, alleen verwacht geen hoge scores Quote Link to post Share on other sites
RM Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 Als het ek weer een invulblad is, doe ik mee, anders niet wegens te weinig interesse in voetbal Trouwens, als enkel TMP en Hinse meedoen, ga ik geen voorjaarspoule organiseren, teveel werk. Ik zal dezelfde opzet gebruiken als 2 jaar geleden, dus dat houdt in dat dan voordat het EK begint alle eindstanden van ronde 1 en alle voorspelde landen tot de kampioen van ronde 2 ingevuld moeten zijn. Dan zitten we dus momenteel al op 3 kandidaten inclusief mezelf Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 Count me in! Quote Link to post Share on other sites
randy_roes Posted April 22, 2012 Share Posted April 22, 2012 Binnen 2 weken gaat de Giro d'Italia van start. Ik heb wel weer zin om opnieuw een poule te organiseren, maar is er genoeg interesse? Dus geef aub in dit topic aan of je mee wil doen. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted April 22, 2012 Author Share Posted April 22, 2012 Ja ik doe zeker weer mee als er een poule komt. Quote Link to post Share on other sites
TMP Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Ik doe ook wel mee . Quote Link to post Share on other sites
Keetie Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Wel interesse, maar geen idee over de regels. Hoe gaat zoiets precies? Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Ik doe mee! Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted April 23, 2012 Author Share Posted April 23, 2012 Wel interesse, maar geen idee over de regels. Hoe gaat zoiets precies? Je stuurt een lijst met jouw favoriete wielrenners naar de organisator (randy_roes in dit geval) en dan is het hopen dat je wint Quote Link to post Share on other sites
randy_roes Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Wel interesse, maar geen idee over de regels. Hoe gaat zoiets precies? Zoals dj het zegt, maar ik plaats ook steeds de regels in de openingspost van de poule. Het is heel simpel hoor, gewoon 15 renners kiezen, 2 reserves en ik doe de rest Quote Link to post Share on other sites
Keetie Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Dat betekent dat ik ook meedoe! Quote Link to post Share on other sites
TMP Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 De awards voor de sportpoules zijn nu allemaal bijgewerkt! De nog openstaande topics zijn gesloten. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts