Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Een nieuwe soort ID-contest, de snippercontest!

Onderaan deze post vinden jullie een mp3-bestand met daarin 25 korte fragmenten van héél herkenbare nummers.

Het moeilijke hieraan is dat de fragmenten nooit lang zijn, soms 2 seconden, soms 10 seconden, maar nooit lang.

Dus mensen met een goede zin voor herkenning zullen hier hun voordeel halen.

De Deadline voor deze snippercontest is 13 juni, we maken het kort en snel, want ik heb het écht makkelijk gemaakt :P

Het antwoordformulier vinden jullie ook hieronder, maar stuur je antwoorden wel enkel pm!

Geef je antwoorden in het volgende formaat: Artiest - Titel

Snippercontest.mp3

Antwoordformulier-snippercontest.txt

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goed, de moeilijke nummers hebben nu al hun hints gehad, en er is toch al 1 nieuwe inzending gekomen (ik was overweldigd)

Dan maar een paar tips voor nummers die nog niet zoveel mensen hebben (de vorige tips zijn ook nog steeds geldig)

- Michael Myers

- .... bodies (gekend filmpje)

- trainspotting

- my, my, my

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor mij waren vooral nummer 8 en nummer 20 zwaar irritant.

Nummers waarvan je de melodie zo mee kunt fluiten, maar waar je dan niet op de titel kan komen.

Gelukkig uiteindelijk met pijn en moeite deze weer gevonden

Verder een leuke contest. Ik hoop op een nieuwe ;)

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor mij waren vooral nummer 8 en nummer 20 zwaar irritant.

Nummers waarvan je de melodie zo mee kunt fluiten, maar waar je dan niet op de titel kan komen.

Gelukkig uiteindelijk met pijn en moeite deze weer gevonden

Verder een leuke contest. Ik hoop op een nieuwe ;)

20 kan ik dromen, vooral doordat ik de danceversie van Semtex heb grijsgedraaid.

Zal even een complete evaluatie doen:

1 wist ik meteen (alleen even de spelling van de titel zoeken)

2 pas op het laatste moment, na de cowbell hint en het doodgooien met die cowbell op 3FM tijdens serious request kon ik hem vinden

3, 4 en 5 wist ik gelijk

6 was het even zoeken naar de juiste artiest (ik wist dat ik moest zoeken op Halloween techno remix) maar kwam eerst verkeerd uit. Dit had ik eigenlijk moeten weten want ik heb dit nummer zelf ook gehad.

7 wist Popje dat het Rammstein was (ik had dat nooit geweten), nummer zoeken was niet zo moeilijk

8 Ja die klonk zo bekend, op alles gezocht, van Prince tot weet ik wat en ik wist dat ik hem van TV/Film kende, alleen niet welke. Tot de Coyote Ugly hint ;)

9, 10, 11, 12 en 13 wist ik gelijk

14 heb ik op gezocht op "guitarsong with woohoo" want ik wist dat dat kwam op het afgebroken punt, toen vond ik hem via zo'n vragensite :P

15, 16, 17, 18 (even kort zoeken naar de juiste van de 2, het was niet money, dus was het deze), 19, 20, 21, 22 en 24 wist ik meteen.

23 was flink zoeken, wist alleen dat het het Friends theme was (waarom weet ik ook niet, want ik heb het nooit gekeken) en toen vond ik hem

25 heb ik nooit kunnen vinden ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...