djkoelkast 9 juli 2010 gestart Share 9 juli 2010 gestart En dan nu iets compleet anders. De photomorph ID contest. 2 bekende mensen zijn door elkaar gehusseld, dus soms heb je het hoofd van de een en het gezicht van de ander. Er zitten zeer (bijna tè) makkelijke tussen, maar ook die waarschijnlijk bijna niet te doen zijn. Het is zo gevarieerd mogelijk. Om iedereen gelijke kansen en een gelijke start te geven zitten de hints (in de vorm van audio) er al direct bij. Voor alle opgaven een hint, maar in compleet random volgorde. Dit betekent dat een hint zowel wel als niet op de goede plek kan staan. Ook zijn de hints niet altijd wat het lijkt en sommige zo debiel moeilijk (en kort) dat je er waarschijnlijk niets mee kunt. Andere zijn makkelijk, weer andere lijken makkelijk, maar zijn het niet. Start: nu Deadline: 18 juli 2010, 23:00 uur Dit is een experimentele contest, daarom mag de winnaar een contest compleet naar keuze maken (audio, video, foto, image). Uiteraard kunnen er wel weer awards gewonnen worden, maar die moet ik nog maken. Er zit volslagen idioot veel werk in deze contest, dus ik stel het op prijs als iedereen meedoet. Er zit namelijk voor iedereen wat in: BN'ers, BV's, filmsterren, markante personen, sporters, acteurs/actrices nationaal en internationaal en noem het maar op. Er zijn maar liefst 25 opgaven, bestaande uit 2 personen, dus totaal wil ik 50 antwoorden, goed voor 50 punten maximaal. * De hints die er bij zitten zijn alle hints die je krijgt. * Alle personen op alle foto's leven nog op moment van openen van de contest * De hints bevatten nooit geluidsfragmenten van de persoon zèlf, maar verwijzigen naar of iets waar ze iets mee te maken hebben. Stel ik zou Frey in de contest hebben (nee, die zit er niet in ) dan zou ik dus geen geluidsfragment van Frey zelf in de hints plaatsen, maar de tune van Frank en Frey. Maar soms zijn ze véél cryptischer dan dit, zelfs zo erg dat ik sommige hints zelf nu nog amper snap Voor de rest: veel plezier, deze is ècht heel erg leuk! Laat even weten dat je meedoet en wat je van het idee (en de uitvoering) vindt, dat helpt mij weer bij het verzinnen van nieuwe contests en manieren van hints. Ik stel het erg op prijs als je vermeldt hoe je het antwoord gevonden hebt, wist je het meteen of een hint of anders, dat helpt bij het evalueren. Het is niet verplicht en levert geen extra punten op (en als je het niet doet ook niet minder punten Hier is de contest te downloaden. 25 plaatjes, 50 hints in 1 .mp3 en het antwoordformulier. SUCCES! Heb je hem voor 0:29u gedownload download hem opnieuw, de .mp3 miste 1 hint Als je dit leest en je gaat hem nog downloaden heb je de goede versie. FotoContestMORPH.zip Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 9 juli 2010 gepost Share 9 juli 2010 gepost Ik doe hier zeker aan mee. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 9 juli 2010 gepost Share 9 juli 2010 gepost KUT! Ik ben net de afgelopen week druk geweest om EXACT zo'n zelfde contest voor te bereiden! Hier baal ik echt van!! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 juli 2010 gepost Auteur Share 9 juli 2010 gepost KUT! Ik ben net de afgelopen week druk geweest om EXACT zo'n zelfde contest voor te bereiden! Hier baal ik echt van!! Doe extra je best, dan kan die van jou hierna Leuk om te maken, maar ook zeker leuk om aan mee te doen vind ik (en dat gaat zo moeilijk bij mijn eigen contest ) Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 9 juli 2010 gepost Share 9 juli 2010 gepost Gedownload. Kijk zodadelijk wel even. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 9 juli 2010 gepost Share 9 juli 2010 gepost Doe extra je best, dan kan die van jou hierna Leuk om te maken, maar ook zeker leuk om aan mee te doen vind ik (en dat gaat zo moeilijk bij mijn eigen contest ) Die van mij was net af. Het enige verschil is dat ik 1 persoon heb verbouwd per foto en er niet 2 door elkaar heb gehusseld. Ik zal hem gewoon uploaden, dan is het aan jullie (mods en admins) om te bepalen wanneer hij zichtbaar wordt. En uiteraard ga ik ook een poging wagen voor deze contest Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 juli 2010 gepost Auteur Share 10 juli 2010 gepost Die van mij was net af. Het enige verschil is dat ik 1 persoon heb verbouwd per foto en er niet 2 door elkaar heb gehusseld. Ik zal hem gewoon uploaden, dan is het aan jullie (mods en admins) om te bepalen wanneer hij zichtbaar wordt. En uiteraard ga ik ook een poging wagen voor deze contest Ik ben er zeer benieuwd naar, we zullen hem zeker inplannen Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 10 juli 2010 gepost Share 10 juli 2010 gepost Wat een geweldige contest! En wat moeilijk! Er zit echt vreselijk veel werk in zo te zien, soms is de afwerking haast te realistisch. Ik stuur straks een eerste (premature) versie in. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 juli 2010 gepost Share 10 juli 2010 gepost Ik heb mijn eerste versie ingezonden. Leuk gedaan . Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 juli 2010 gepost Auteur Share 10 juli 2010 gepost Het is onvoorstelbaar, maar we hebben na 4 inzendingen maar 2 plaatsen: 1: hinse 2: Y J, RM en TMP De nummers 2 hebben allemaal dezelfde score, maar het leuke is allemaal totaal andere foto's geraden, alleen Hinse heeft er op dit moment meer, dus die staat op 1. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 juli 2010 gepost Auteur Share 10 juli 2010 gepost TMP schuift een plaatsje op na zijn 2e poging. 1 Hinse 2 TMP 3 RM & Y J Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 juli 2010 gepost Share 10 juli 2010 gepost Ik ga vanavond of morgen eens kijken. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 juli 2010 gepost Auteur Share 11 juli 2010 gepost Ross sluit netjes aan en RM klimt weg van Y J: 1 Hinse 2 TMP 3 RM 4 Y J 5 Ross Maar het zijn nog relatief lage scores, dus er is nog genoeg te halen! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 11 juli 2010 gepost Share 11 juli 2010 gepost Ik ben er nog steeds niet aan toegekomen, maar ik ga zo even de contest openen en doorkijken. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 juli 2010 gepost Auteur Share 11 juli 2010 gepost Na de inzending van Y J staat hij weer gelijk met RM. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 juli 2010 gepost Auteur Share 12 juli 2010 gepost Nieuwe tussenstand: 1 TMP 2 Hinse 3 Y J 4 RM 5 randy_roes 6 Ross Ik merk toch dat het best lastig is. Ik denk er over de hints voor deze contest iets aan te passen, maar ik twijfel nog Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 juli 2010 gepost Auteur Share 12 juli 2010 gepost Toch een paar extra hints: 14 A en B: zijn niet 2 vrouwen 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 19, 21 en 24 spreken allemaal (A en B) Nederlandstalig 6 A en B hebben dezelfde voornaam 4, 10, 13, 15, 16, 18, 20, 22 en 25 spreekt één van beiden (A/B) Nederlandstalig Succes met zoeken! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 juli 2010 gepost Auteur Share 12 juli 2010 gepost Weer een kleine verschuiving: 1 Hinse 2 TMP 3 Y J 4 RM 5 randy_roes 6 Ross Maar de scores zijn nog niet zo hoog en liggen erg dicht bij elkaar. Meedoen kan dus nog altijd Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 juli 2010 gepost Auteur Share 15 juli 2010 gepost Nog enkele dagen te gaan, doe nog even je best! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 juli 2010 gepost Auteur Share 16 juli 2010 gepost Het loopt een beetje vast hier. Toch een kleine update, TMP en Hinse staan gelijk: 1 Hinse / TMP 2 Y J 3 RM 4 randy_roes 5 Ross Valt me erg tegen dat RM nog geen poging heeft gewaagd, wie had er ook weer een probleem met te weinig deelnemers? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 juli 2010 gepost Share 16 juli 2010 gepost Misschien zie ik het niet goed, maar staat RM niet op de 3e plaats? Dan heeft hij toch een poging gewaagd? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 juli 2010 gepost Auteur Share 17 juli 2010 gepost Ach, ik zet dit bij heel de verkeerde contest neer En goedemorgen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 juli 2010 gepost Auteur Share 18 juli 2010 gepost Nog tot 23:00 uur om in te zenden! Er is een kleine verschuiving: 1 Hinse 2 TMP 3 Y J 4 RM 5 randy_roes 6 Ross Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 juli 2010 gepost Auteur Share 18 juli 2010 gepost Omdat ik vanavond liveuitzending heb zal ik de score morgen bekend maken. Alle inzendingen na 23:00 uur worden niet meer meegeteld, dus heb je wat, stuur het voor die tijd in! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 19 juli 2010 gepost Share 19 juli 2010 gepost Ik heb gisteren nog een allerlaatste poging gewaagd, maar ik denk dat de eer naar Hinse gaat . Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 juli 2010 gepost Auteur Share 20 juli 2010 gepost Ik moet het even doorschuiven naar waarschijnlijk woensdag, sorry maar het is even erg druk hier. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 juli 2010 gepost Auteur Share 21 juli 2010 gepost Nog altijd niet veel tijd, dus nog geen uitslag, maar al wel een deel van de oplossing. Ik ben ook wel teleurgesteld in het aantal deelnames en inzendingen. Dat kan beter hoor! Ik kon niet alle originele foto's meer vinden dus ik heb zo goed mogelijk gelijkende gepakt: 1 A: Rob Geus (Smaakpolitie) B: Gordon 2 A: Floortje Dessing B: Sophie Hilbrand 3 A: Jim Bakkum B: Jan Peter Balkenende 4 A: Steven Spielberg B: Piet Paulusma 5 A: Anita Witzier (Tien voor taal) B: Fatima Moreira de Melo 6 A: Herman den Blijker B: Herman Koch 7 A: Marianne Thieme (Partij voor de dieren) B: Miljuschka Witzenhausen (ONM) 8 A: Gigi Ravelli B: Bracha van Doesburgh 9 A: Carice van Houten B: Maryam Hassouni (Dunya & Desie) 10 A: Sharon Osbourne B: Patty Brard Morgen meer Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 22 juli 2010 gepost Share 22 juli 2010 gepost Toch nog Fatima en Sharon Osbourne geraden, benieuwd of dat genoeg is om Hinse nog voorbij te komen... Jim Bakkum had ik wel op gezocht, naar aanleiding van de Idols tune, maar die had ik niet gevonden. Piet Paulusma had ik moeten weten. Van Maryam Hassouni heb ik nog nooit gehoord. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 juli 2010 gepost Auteur Share 22 juli 2010 gepost Het volgende setje: 11 A: Barack Obama B: Samuel L. Jackson 12 A: Bas Westerweel (Fort Boyard) B: Erik van der Hoff (Roberto Jacketti & the Scooters/Het Blok) 13 A: Paris Hilton B: Veronique de Kock (Temptation Island) 14 A: Sophie Ellis Bextor B: Boy George 15: A: Steven Tyler (Bon Jovi) B: Mattias Coppens (Aspe) Later meer Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 22 juli 2010 gepost Share 22 juli 2010 gepost Verdorie Eric van der Hoff en Bon Jovi ook opgezocht, maar niet gevonden ... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 juli 2010 gepost Share 22 juli 2010 gepost Het is allemaal héél mooi gedaan dj, en toffe contest! Proficiat aan Hinse! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 juli 2010 gepost Auteur Share 22 juli 2010 gepost Het is allemaal héél mooi gedaan dj, en toffe contest! Proficiat aan Hinse! Word eens wakker, ik moet er nog 10 en de uitslag volgt daarna Het opnieuw zoeken en plaatsen van de foto's kost alleen nogal wat werk. Ik had van jou ook meer verwacht met al die belgen er in Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 juli 2010 gepost Share 22 juli 2010 gepost Word eens wakker, ik moet er nog 10 en de uitslag volgt daarna Het opnieuw zoeken en plaatsen van de foto's kost alleen nogal wat werk. Ik had van jou ook meer verwacht met al die belgen er in Ik ben in dit soort dingen echt slecht... En mijn excuses voor het premature roepen op hinse Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 juli 2010 gepost Auteur Share 22 juli 2010 gepost Ik ben in dit soort dingen echt slecht... En mijn excuses voor het premature roepen op hinse Misschien moest jij weer eens aan de wammesaward Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 juli 2010 gepost Auteur Share 23 juli 2010 gepost Hier de volgende reeks: 16 A: Bill Gates B: Willem Alexander (Prins Pils) 17 A: Andre Agassi B: Brad Pitt 18 A: Eddy Wally B: Anthony Hopkins 19 A: Jody Bernal B: Ruud Gullit 20 A: Mary-Kate Olsen B: Marijke Helwegen Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 juli 2010 gepost Share 23 juli 2010 gepost Is dat Jody Bernal ? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 juli 2010 gepost Auteur Share 23 juli 2010 gepost Is dat Jody Bernal ? (Que) Si! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 juli 2010 gepost Share 23 juli 2010 gepost Dan is hij er toch wel heel erg op achteruit gegaan in tegenstelling tot... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 juli 2010 gepost Auteur Share 23 juli 2010 gepost Het is ook geen persfoto natuurlijk, dan zie je er altijd wat minder opgepoetst uit Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 juli 2010 gepost Auteur Share 24 juli 2010 gepost Het laatste rijtje en dan vanavond de uitslag! 21 A: Jarno Hams (sterkste man van Nederland) B: Tom Boonen (Vlaamse wielrenner) 22 A: Kathleen Aerts (ex-K3) B: Lena Mayer-Landrut (winnares Eurovisie Songfestival 2010) 23 A: Avril Lavigne B: Britney Spears 24 A: Marc Klein-Essink B: Robert ten Brink 25 A: Albert Verlinde B: Pierce Morgan (Britain's got talent) Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 24 juli 2010 gepost Share 24 juli 2010 gepost Mijn laatste inzending levert in ieder geval nog 3 punten op. Achteraf gezien had ik Piet Paulusma, Eric van der Hoff & Bon Jovi ook nog wel eruit gehaald/moeten halen... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 juli 2010 gepost Auteur Share 24 juli 2010 gepost En dan nu de langverwachte uitslag: TMP 36 punten Y J 35 punten Hinse 34 punten RM 21 punten samba-boy 17 punten randy_roes 10 punten Ross 9 punten Daarmee wint TMP de award en Y J de runner-up award en mag TMP de volgende contest starten Gefeliciteerd, de awards komen er aan! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 24 juli 2010 gepost Share 24 juli 2010 gepost Jaaaaaaaa, met mijn eindjump toch nog gewonnen ! Ik heb ook echt lang zitten zoeken bij deze. Leuke contest DJ . Je hebt een nog TV-tunes contest van mij staan. Wil je die starten wanneer die van jou is afgelopen (over twee dagen) of is het de bedoeling dat ik iets anders maak? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 juli 2010 gepost Auteur Share 24 juli 2010 gepost Ik heb begrepen dat Frey een TV Themes #3 maakt, dus die van jou wordt #4 en even vooruitgeschoven. Er staat ook nog een foto ID contest van RM klaar. Sowieso wil ik even wachten tot na de vakantie om echt weer nieuwe dingen te beginnen. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 24 juli 2010 gepost Share 24 juli 2010 gepost Proficiat TMP Ik had inderdaad te vroeg op Hinse geroepen dj, je hebt hier enorm veel werk in gestoken en dat is te zien. Super contest (ookal ben ik er slecht in ) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 juli 2010 gepost Auteur Share 24 juli 2010 gepost Ik had me een beetje verkeken op de uitslag, veel werk. Daarom nu even rust met contests, iedereen steekt er veel werk in en het is zonde als er ivm de vakanties maar 2 deelnemers zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 24 juli 2010 gepost Share 24 juli 2010 gepost Gefeliciteerd TMP! En geweldige contest, dj, goed gedaan! En nu maar hopen dat ik niet altijd de tweede blijf . Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten