Ga naar inhoud

Rate The Game 26 - TMNT 4: Turtles In Time (1992)


  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef je beoordeling voor "TMNT 4: Turtles In Time"

    • 0
      0
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      0
    • 6
      1
    • 7
      0
    • 8
      2
    • 9
      1
    • 10
      0
    • niet gespeeld
      2


Aanbevolen berichten

Teenage Mutant Ninja Turtles 4: Turtles In Time (1992)

post-24-127896948076.jpg

Opzet:

New York is in rep en roer: Krang, één van de aartsvijanden van de Turtles, heeft op klaarlichte dag het Vrijheidsbeeld gestolen. Al snel wordt duidelijk dat Shredder het grote brein achter de diefstal is. Als hij de Turtles uitdaagt om hem te pakken te krijgen gaan ze onmiddellijk achter hem aan. In hun zoektocht naar de schurk belanden ze in verschillende tijdperiodes, die alle bevolkt worden door Shredder's gewelddadige handlangers, de Foot Clan.

Reclame:

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb hier wel een 6 voor over.

Ik vond dit wel een leuk spel om te spelen, echter is het feitelijk een kopie van Turtles 2: The Arcade Game voor de NES en die heb ik toch veel hoger in het lijstje staan. Dat spel is toch net iets makkelijker.

Turtles 4 is net iets te lastig. Zeker als je de eerste keer Shredder tegen komt en de Food soldiers in de camera moet gooien om hem te raken vereist enige lastige moves. En daarnaast is Krang ook veel moeilijker dan in het tweede deel van de serie, waardoor ik dit spel eerder zou laten liggen

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit spel was een van mijn eerste contacten met de SNES. Ik speelde toen al een tijdje Megadrive en dat was voor mij al goed.

Maar een vriend had een SNES en dit spel. Ik was toen een heel grote fan van de Turtles en dacht: "Waarom niet eens meespelen".

Ik was onmiddellijk verkocht! Dit spel zag er geweldig uit, speelde enorm vlot en dan had je ook nog eens de toffe opmerkingen van de Turtles: "my toe", "pizza time" en "shellshock".

Als kind was dit een geweldige ervaring.

Toen ik later weer geïnteresseerd raakte in games en me toen ook een SNES kocht begon ik mijn zoektocht naar dit nostalgisch spel en uiteindelijk vond ik het.

Het was even tof als toen ik kind was. De controls zijn ongelofelijk goed, en de turtles zijn genoeg verschillend van elkaar dat je toch wel een bepaalde speelstijl moet hebben bij elk figuur.

Ik kies bijna altijd Leonardo omdat zijn zwaard een goed bereik heeft én hij ook goed beweegt.

Het is natuurlijk een "beat 'em up", dus veel verhaal moet je niet verwachten, maar het verhaal aanwezig is toch wel voldoende uitgewerkt voor een spel dat je in anderhalf uur kan uitspelen.

De vijanden zijn genoeg gevarieerd, met verschillende types foot soldiers en de bazen zijn geniaal gedaan. Alleen mis ik Bebop en Rocksteady.

Al bij al een geweldig spel dat van mij 9/10 krijgt

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...