djkoelkast 26 september 2010 gestart Share 26 september 2010 gestart Een (hopelijk) leuke contest voor tussendoor. Heel simpel: 25 nummers, 50 punten te verdienen. Alle nummers hebben ooit in de top 40 gestaan en je hoort alleen intro's. Er zitten heel makkelijke, maar ook een paar moeilijke bij en er zijn diverse talen en landen vertegenwoordigd. De contest loopt 2 weken. Veel plezier! Top40IntroContest.zip Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 30 september 2010 gepost Share 30 september 2010 gepost Je hebt gelijk, heel makkelijke, maar ook wel lekker moeilijke. Je krijgt zsm een inzending van me. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 september 2010 gepost Auteur Share 30 september 2010 gepost Succes! Volgens mij is hij leuk voor iedereen, want elk genre komt wel voorbij. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 oktober 2010 gepost Auteur Share 1 oktober 2010 gepost 1: RM 2: Ross Uiteraard is er in dit stadium nog amper verschil, dus doe mee Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 oktober 2010 gepost Auteur Share 2 oktober 2010 gepost De estafetteloop is de 2e ronde in gegaan, want RM en Ross wisselen van positie: 1: Ross 2: RM Maar wel weinig deelnemers tot nu toe, mensen pak dit weekend even om gezellig mee te doen! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 2 oktober 2010 gepost Share 2 oktober 2010 gepost Ga ik dit weekend ook zeker doen! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 oktober 2010 gepost Share 2 oktober 2010 gepost Mijn inzending is deze middag verstuurd, ik wacht vol ongeduld op het resultaat Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 oktober 2010 gepost Share 5 oktober 2010 gepost Wanneer o wanneer krijg ik mijn eerste score? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 oktober 2010 gepost Auteur Share 5 oktober 2010 gepost Ik hoop morgen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 oktober 2010 gepost Auteur Share 6 oktober 2010 gepost Excuus voor het late nakijken, 3 inzendingen verder is dit de stand: 1: Hinse 2: RM/Ross 3: randy_roes Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 oktober 2010 gepost Share 6 oktober 2010 gepost Ik heb ook ingezonden....? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 oktober 2010 gepost Auteur Share 6 oktober 2010 gepost Oh pardon, ik kijk het straks na. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 oktober 2010 gepost Auteur Share 6 oktober 2010 gepost 1: randy_roes 2: Hinse 3: RM / 3: Ross 4: Joost 5: TMP Iedereen (behalve de nummer 5, sorry ) zit heel dicht bij elkaar, 1 nummer kan het verschil al maken. Morgen zitten we op de helft, dus volgen er hints. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 oktober 2010 gepost Auteur Share 7 oktober 2010 gepost Dan volgen hier wat hints: Er zijn 2 nummers waarbij je aan het strand moet denken, het een in het buitenland, het ander in Nederland. Patricia Paay doet mee in één van de nummers Hoe heet die dubbelgeklapte pizza ook weer? Die, maar dan net even anders. Pak eens een filmpje, wat hoort daar bij? Juist, een emmer. Op een donkere snelweg in de woestijn blies koude wind door mijn haren. Er is iemand blij geen jongen te zijn. Op een terras in Amsterdam heeft iemand limonade besteld. Geschreven door zijn ex. Geband op de radio toen het uitkwam omdat het een beladen thema zou hebben. John Goodman danst op de bar! De fan Foekje is het niet eens met de beslissing van Jan. Hemel, aarde, zon, sterren, manen, spontaan, gaan. Je komt nooit meer terug, kom terug, kom terug, kom terug! Even wat stoom afblazen. Deze is niet gebruikt in Bassie & Adriaan. Na na na na na... ... is ... Na na na na na... Wat heeft dat er nou mee te maken? mee te maken mee te maken... Familie van de bosbes, boven op een heuvel. Pilates. "Ga met God" Harry Wayne wil alleen jou en zichzelf daar hebben Tony Ward 1987-1990, 58x in 3 jaar De hints staan in willekeurige volgorde. Succes weer! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 oktober 2010 gepost Auteur Share 8 oktober 2010 gepost Nog geen nieuwe inzendingen, kom op mensen, zoeken Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 oktober 2010 gepost Auteur Share 11 oktober 2010 gepost 1: randy_roes 2: Ross 3: Hinse 4: RM 5: Joost 6: TMP Maar 1 nieuwe inzending na de hints, doe nog even je best Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 oktober 2010 gepost Auteur Share 12 oktober 2010 gepost Nieuwe inzending, maar ongewijzigde stand. Nog tot a.s. donderdag de tijd. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 oktober 2010 gepost Share 15 oktober 2010 gepost Wel, dj, ik denk dat je ons een eindstand en de oplossingen kan geven. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 15 oktober 2010 gepost Share 15 oktober 2010 gepost Wel, dj, ik denk dat je ons een eindstand en de oplossingen kan geven. Niet veel verschuivingen waarschijnlijk? Jammer dat de hints mij verder niet zoveel wijzer hebben gemaakt. Wel irritant dat ik enkele opgaven dacht te herkennen, maar niet op een naam of titel van een liedje kon komen/ Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 oktober 2010 gepost Share 15 oktober 2010 gepost Wel, de hints hebben me toch wel aan 1 extra antwoord geholpen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 oktober 2010 gepost Auteur Share 15 oktober 2010 gepost ik ga zsm de oplossing geven Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 oktober 2010 gepost Share 16 oktober 2010 gepost Ai, ben hier niet meer aan toegekomen. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 16 oktober 2010 gepost Share 16 oktober 2010 gepost Leg je de hints ook nog even uit DJ? Of wijst het antwoord zich vanzelf, kan ook natuurlijk! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 oktober 2010 gepost Auteur Share 16 oktober 2010 gepost Uiteraard, ik doe mijn best het vandaag af te ronden. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 oktober 2010 gepost Auteur Share 16 oktober 2010 gepost Daar is de uitslag dan: 1: randy_roes 48 2: Ross 46 3: RM 44 4: Hinse 37 5: Joost 34 6: TMP 11 De nummers: 1. Leann Rimes - Can't Fight The Moonlight 2. Fat Joe Feat. Ashanti - What's Luv 3. Police, The - Can't Stand Losing You 4. Vaya Con Dios Neh Nah Nah Nah 5. Imca Marina - Viva Espana 6. Focus - Hocus Pocus 7. Kast, De - Raak 8. BZN - Mon Amour 9. Madonna - Justify My Love 10. Stars On 45 - Proudly Presents Star Sisters 11. K.C. & The Sunshine Band - Come To My Island 12. Fats Domino - Blueberry Hill 13. Eros Ramazzotti - Se Bastasse Una Canzone 14. Rob De Nijs - Banger Hart 15. Lucilectric - Mädchen 16. Opus - Life Is Live 17. Hot Butter - Popcorn 18. Pasadena Dream Band - Zandvoort 19. Eagles, The - Hotel California 20. Mike Oldfield - In Dulci Jubilo 21. Johnny Lion - Sofietje 22. Rolling Stones, The - Paint It Black 23. Billy Ocean - Get Outta My Dreams, Get Into My Car 24. Queen & David Bowie - Under Pressure 25. Tic Tac Toe - Warum De hints: Er zijn 2 nummers waarbij je aan het strand moet denken, het een in het buitenland, het ander in Nederland. >> 18 (Zandvoort is een Nederlands strand), 5 Viva Espana (Spaans strand gaat het nummer over) Patricia Paay doet mee in één van de nummers >> 10 Hoe heet die dubbelgeklapte pizza ook weer? Die, maar dan net even anders. >> 13 Pizza Calzone >> Se Bastasse Una Canzone en er is een parodie geweest met de tekst: "'k heb zo'n zin in een pizza calzone, nee ik lust geen gewone". Pak eens een filmpje, wat hoort daar bij? Juist, een emmer. > Een emmer popcorn >> 17 Op een donkere snelweg in de woestijn blies koude wind door mijn haren. >> Eerste zin vertaald van nummer 19 Er is iemand blij geen jongen te zijn. >> Vertaling van het refrein van nummer 15 Op een terras in Amsterdam heeft iemand limonade besteld. >> Sofietje dronk ranja met een rietje op een Amsterdams terras, 1e zin uit nummer 21 Geschreven door zijn ex. >> 14, het nummer is geschreven door de ex van Rob (spatie, spatie) de Nijs Geband op de radio toen het uitkwam omdat het een beladen thema zou hebben. >> 3 John Goodman danst op de bar! >> Dit deed hij in Coyote Ugly en dit is de belangrijkste song uit deze film: 1 De fan Foekje is het niet eens met de beslissing van Jan. >> In het programma "Fans" van SBS6 was fan Foekje boos op Jan Keizer, van BZN: 8 Hemel, aarde, zon, sterren, manen, spontaan, gaan. >> Steekwoorden uit het refrein van nummer 7, google het eens, dan is het je 1e hit: klik Je komt nooit meer terug, kom terug, kom terug, kom terug! >> Vertaalde lyrics van 25 Even wat stoom afblazen. >> 24, lijkt me duidelijk gezien de titel Deze is niet gebruikt in Bassie & Adriaan. >> 20, een ander nummer van Oldfield wel veelvuldig Na na na na na... ... is ... Na na na na na... >> life is life, na na na na na: 16 Wat heeft dat er nou mee te maken? mee te maken mee te maken... >> What's love got to do, got to do with it? Nummer 2 Familie van de bosbes, boven op een heuvel. >> Blueberries zijn familie van de bosbes, op de hill Nummer 12 Pilates. >> Hocus Pocus Pilates Pas... 6 "Ga met God" >> Letterlijke vertaling van "Vaya con dios" >> 4 Harry Wayne wil alleen jou en zichzelf daar hebben >> Harry Wayne Casey, de frontman van KC & The sunshine band, ook makkelijk te googlen. Come to my island, just you and me. Nummer 11 Tony Ward >> Ex van madonna en heeft meegewerkt aan de clip van Justify my love, nummer: 9 1987-1990, 58x in 3 jaar >> Paint it black was de titelsong van Tour of duty, wat 3 seizoenen liep en 58 afleveringen heeft. Tot slot de clipjes: http://www.youtube.com/watch?v=4GTDYrYt7Q0 Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 oktober 2010 gepost Auteur Share 16 oktober 2010 gepost http://www.youtube.com/watch?v=_7gI2K1mrfI Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 oktober 2010 gepost Auteur Share 16 oktober 2010 gepost http://www.youtube.com/watch?v=9tfPN5IA5-M Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 oktober 2010 gepost Auteur Share 16 oktober 2010 gepost http://www.youtube.com/watch?v=3Y_VHOCp7Lw http://www.youtube.com/watch?v=-nreCtWuCCM http://www.youtube.com/watch?v=QgLfoQfmSQ4 Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 oktober 2010 gepost Auteur Share 16 oktober 2010 gepost http://www.youtube.com/watch?v=PhQvX_iTtqE http://www.youtube.com/watch?v=Q064YiN28eU&feature=fvst http://www.youtube.com/watch?v=fdzhDjOESLM&ob=av2n Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 oktober 2010 gepost Auteur Share 16 oktober 2010 gepost Zo, Ross & randy: gefeliciteerd! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 oktober 2010 gepost Share 16 oktober 2010 gepost Dit was een geweldige contest! Lekkere variate en alles was goed te doen, jammer dat ik zandvoort niet wist, anders had ik een maximumscore Geweldig gedaan dj! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 oktober 2010 gepost Share 16 oktober 2010 gepost De awards zijn ondertussen ook uitgereikt! Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 16 oktober 2010 gepost Share 16 oktober 2010 gepost Dit was een geweldige contest! Lekkere variate en alles was goed te doen, jammer dat ik zandvoort niet wist, anders had ik een maximumscore Geweldig gedaan dj! Super Contest weer . Ook ik kon niet op zandvoort komen.... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 oktober 2010 gepost Auteur Share 16 oktober 2010 gepost Dat was de moeilijkste, RM was de enige die hem had en die had hem al bij de 1e inzending Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 16 oktober 2010 gepost Share 16 oktober 2010 gepost Pizza Calzone was ook leuk! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 16 oktober 2010 gepost Share 16 oktober 2010 gepost Dat was de moeilijkste, RM was de enige die hem had en die had hem al bij de 1e inzending Haha ja dat nummer kende ik bij toeval doordat radio538 in het verleden verhuisde van 103 fm naar 101.2 fm. Zij hebben toen dit nummer gebruikt ter promotie hiervan He ga je mee, naar 101.2, 103 was leuk, maar net even te klein En niets is leuker dan op 101.2 te zijn Overigens, Met behulp van de gegeven hints kon ik er uiteindelijk nog 4 vinden. Ik baal alleen dat ik bij die hint over de familie in de bosbes op de heuvel niet kwam op Blueberry... Ik zat steeds met Cranberry in mijn hoofd Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 oktober 2010 gepost Auteur Share 16 oktober 2010 gepost Het is ook een buitengewoon slecht nummer, ik ken het van een karaokelaserdisc. Maar dat maakt het dan weer leuk Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 oktober 2010 gepost Share 16 oktober 2010 gepost Ik hoop dat je met het slechte nummer Zandvoort bedoelt, want Blueberry Hill is een klassieker! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 oktober 2010 gepost Auteur Share 16 oktober 2010 gepost Ik hoop dat je met het slechte nummer Zandvoort bedoelt, want Blueberry Hill is een klassieker! Die bedoel ik Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 oktober 2010 gepost Share 16 oktober 2010 gepost Gelukkig, anders geen knuffels meer! :') Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 oktober 2010 gepost Share 16 oktober 2010 gepost Gefeliciteerd winnaars! Jammer dat ik geen tijd meer had om er naar te kijken, ik had het de winnaars zeker nog moeilijk willen maken. Het was in elk geval weer een prima contest! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten