Ga naar inhoud

Prijs voor meest waardevolle topic van de maand


Aanbevolen berichten

Retroforum gaat prijzen uitreiken aan de users die de meest waardevolle topics maken. Vanaf deze maand, januari 2011 dus, reiken we elke maand een prijs uit aan de user die het meest waardevolle topic van die maand heeft geopend. Dit ter beoordeling van de crew van Retroforum.

De prijs van januari is een retro USB hub:

post-8-0-63404500-1294000720.jpg

4-poorts USB hub in de vorm van een cassettebandje.

Deze prijs krijg je, als je wint, dus ook echt thuisgestuurd!

Veel succes en plezier met het openen van topics ^O^

Mochten er geen waardevolle topics geopend worden dan houden wij ons het recht voor de prijs niet uit te reiken, maar door te schuiven naar de volgende maand. De beslissing van de crew is bindend.

Ik hoop dat jullie het een leuke actie vinden, reacties mogen altijd hier ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Eindelijk kunnen we de prijs uitreiken, het meest waardevolle topic van de vorige maand is gemaakt door: Ketie en het is dit topic.

Van harte gefeliciteerd, de prijs is iets gewijzigd, namelijk een................

post-8-0-51638200-1316529161.jpg

Roze oplaadbare speakerset in de vorm van een cassettebandje.

Als je je adres even over de PM gooit dan stuur ik hem op met wat Retroforum flyers.

Bedankt voor je waardevolle bijdrage en ik hoop dat het anderen inspireert dit ook te doen. Gefeliciteerd!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...