Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan en het geheim van de sleutel


Aanbevolen berichten

Ik waag het sowieso te betwijfelen, want in die scène, door Jennoh beschreven, komt eerst Bassie uit de tent, terwijl op de foto's het waarschijnlijker is dat Adriaan eerst komt aangerend.

Nee, volgens mij is het wel zo dat bassie als eerst uit de tent komt gerend en dan adriaan erachteraan.Want op de officiele b&a site staan fotos en op een van die foto zie je dat adriaan bassie achternarent in het circus.

(waarschijnlijk omdat bassie iets verkeerds heeft gedaan).

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Nee, volgens mij is het wel zo dat bassie als eerst uit de tent komt gerend en dan adriaan erachteraan.Want op de officiele b&a site staan fotos en op een van die foto zie je dat adriaan bassie achternarent in het circus.

(waarschijnlijk omdat bassie iets verkeerds heeft gedaan).

Oh ja, zou kunnen. Ik kon even niet verklaren waarom de boeven dus eerst ruim baan maken voor Bassie (en hem dus eigenlijk gewoon laten gaan) en dan voor de tent gaan staan om Adriaan te vangen. En eh... Ik kan het eigenlijk nog niet verklaren. Ze kunnen toch beter gelijk achter Bassie aangaan, hoe wilden ze Adriaan tegenhouden? "Meneer, wilt u even staan blijven, we moeten Bassie ontvoeren..." 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites
Met die band gebeurt er niks ... *(*

Ik hou hem bij mij

& laten we nu zwijgen over dat verwijderde sène gedoe want ik wil niet 100 antwoorden geven op die 2 verloren afl.

JennoH, waarom wil je niet dat andere fans ook dit materiaal zien?

Als je wilt doe ik het wel ( ik zie namelijk dat je van Gentbrugge bent, wel ik ben van Sint-Amandsberg ), ik kan binnen de 20 min bij jou zijn en dan is dat zo gepiept.

Als je hier niet op ingaat begrijp ik het toch echt niet hoor O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

JennoH, waarom wil je niet dat andere fans ook dit materiaal zien?

Als je wilt doe ik het wel ( ik zie namelijk dat je van Gentbrugge bent, wel ik ben van Sint-Amandsberg ), ik kan binnen de 20 min bij jou zijn en dan is dat zo gepiept.

Als je hier niet op ingaat begrijp ik het toch echt niet hoor O}

En dan snappen we het ook niet meer!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...