Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan en het geheim van de sleutel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

In welke plaats zou eigenlijk de kermis in de slotaflevering van De Sleutel hebben gestaan? het is in elk geval een groot terrein. Om één of andere onbekende reden dacht ik altijd dat het in Rotterdam was, maar waar dat kermisterrein nou precies was heb ik nooit kunnen achterhalen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
In welke plaats zou eigenlijk de kermis in de slotaflevering van De Sleutel hebben gestaan? het is in elk geval een groot terrein. Om één of andere onbekende reden dacht ik altijd dat het in Rotterdam was, maar waar dat kermisterrein nou precies was heb ik nooit kunnen achterhalen.

Ik dacht ook altijd al dat het Rotterdam was. Of weet iemand de exacte locatie?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, wat denk je, dat ik blond ben? Natuurlijk mail ik ze. Eerst wilden ze het geld terugstorten, maar ik dacht, nou ja, ik kan nog wel even wachten. Tijdje later zeiden ze dat ze een gedeelte hadden verzonden. Niks gekregen, geen antwoord meer. Eikels.

Tja, bestel ze voortaan beter via bol.com of bartsmit.com. Snel en zéér betrouwbaar

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat me ook opvalt, als *bas* dat ene ruitige jasje wilt hebben voordat ze naar dat liedje van die ezel gaan, als hij dan dat jasje heeft gekocht dan heeft ie even later die andere die daar hing aan.

Ook erg grappig als *bas* op die ezel gaat zit en zegt: Kijk ze hebben zijn kop gepikt!!! :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kudelstaart bestaat wel, maar ligt niet echt op de route vind ik zelf :P

Misschien hebben de boeven bewust een omweg genomen om alle risico's uit te sluiten. Maar aan de andere kant, de boeven kwamen met Bassie vanaf Schiphol en dat ligt niet ver van Kudelstaart, dus helemaal uit de route is het ook niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Misschien hebben de boeven bewust een omweg genomen om alle risico's uit te sluiten. Maar aan de andere kant, de boeven kwamen met Bassie vanaf Schiphol en dat ligt niet ver van Kudelstaart, dus helemaal uit de route is het ook niet.

Schiphol of Tienhoven, het vliegveld van Rotterdam?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
[..]

de nabewerkte leeuwentemmer-droom is gewoon niet aan te zien!

zo slecht nagesynchroniseerd!!!

de meeste dromen vind ik goed, behalve die droom waar bassie goochelaar is, waarbij adriaan van de ene naar de andere kist gaat. maar ik weet niet meer of die in de sleutel zit of in de diamant

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

de meeste dromen vind ik goed, behalve die droom waar bassie goochelaar is, waarbij adriaan van de ene naar de andere kist gaat. maar ik weet niet meer of die in de sleutel zit of in de diamant

Zit inderdaad in de Sleutel. Ik vind die droom eigenlijk wel grappig, ook dat neppubliek dat je "BOEHOE!" hoort roepen is zo leuk :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jawel maar deze staat toch nog neit op dit forum ingescant ofwel?iig ik had hem nog niet gezien vandaar!

die cover staat al wel op internet, degenenn die er niet op staan zijn:

schatkaart 1+2, europa 1 t/m 6 en verzonken stad

Link naar bericht
Delen op andere sites
die cover staat al wel op internet, degenenn die er niet op staan zijn: schatkaart 1+2, europa 1 t/m 6 en verzonken stad

In ieder geval, als ze ingescand moeten worden, roept u maar! :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

In ieder geval, als ze ingescand moeten worden, roept u maar! :P

ik zou het wel gaaf vinden als je de cover van de verzonken stad zou inscannen. ik heb namelijk de covers van de dvd's die ik nog niet heb tussen mijn verzameling gezet, dan lijkt die alvast compleet!!

dit wordt trouwens wel een beetje offtopic!! excuses daarvoor

Link naar bericht
Delen op andere sites
Van europa en van de schatkaart beide delen heb ik de DVD langs me liggen net zoals van de sleutel dus als je wil dat ik ene van deze inscan is dat zo gebeurt O-)

Doe maar, dan zijn we van dit off-topic gezeur af en kunnen we vrolijk verder met waar het echt om draait: de enige serie met Adriaan in zwembroek. Als je De Verzonken Stad niet meerekent, tenminste ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik had gehoord dat Andre du Lord de halfbroer van B&A is.

Weet je wel die goochelaar uit het circus.

Klopt. In het echt heet hij Aart de Heer. Schijnt niet zo'n vriendelijk persoon te zijn... hij is uit het huis van hun moeder gezet omdat ie daar een wietplantage had opgezet of zo. Heidbuurt heeft dat artikel nog wel ergens ;)

Ik vraag me af of hij echt kan goochelen of dat ie maar deed alsof.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Klopt. In het echt heet hij Aart de Heer. Schijnt niet zo'n vriendelijk persoon te zijn... hij is uit het huis van hun moeder gezet omdat ie daar een wietplantage had opgezet of zo. Heidbuurt heeft dat artikel nog wel ergens ;)

Ik vraag me af of hij echt kan goochelen of dat ie maar deed alsof.

ik vind ook wel dat je kan zien dat aart en aad familie zijn, ze hebben wel wat van elkaar weg. vroeger had ik al zo'n vermoeden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik vind ook wel dat je kan zien dat aart en aad familie zijn, ze hebben wel wat van elkaar weg. vroeger had ik al zo'n vermoeden.

Dat viel mij al op voor ik wist dat het halfbroers waren. Vooral in de Sleutel zie je het erg. Had Bassie niet met HEM een nieuwe show op kunnen zetten? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat viel mij al op voor ik wist dat het halfbroers waren. Vooral in de Sleutel zie je het erg. Had Bassie niet met HEM een nieuwe show op kunnen zetten? ;)

misschien had dat niet eens zo opgevallen, maar ik heb geen idee hoe aart er nu uitziet. heeft iemand soms een recente foto van hem?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Klopt. In het echt heet hij Aart de Heer. Schijnt niet zo'n vriendelijk persoon te zijn... hij is uit het huis van hun moeder gezet omdat ie daar een wietplantage had opgezet of zo. Heidbuurt heeft dat artikel nog wel ergens ;)

Ik vraag me af of hij echt kan goochelen of dat ie maar deed alsof.

Was dat ook niet die halfbroer die Bas uit zijn huis had gezet? Dat is een paar jaar geleden ook op het nieuws geweest.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Was dat ook niet die halfbroer die Bas uit zijn huis had gezet? Dat is een paar jaar geleden ook op het nieuws geweest.

Yep, zelfde verhaal. Van je familie moet je het maar hebben, nietwaar? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Klopt. In het echt heet hij Aart de Heer. Schijnt niet zo'n vriendelijk persoon te zijn... hij is uit het huis van hun moeder gezet omdat ie daar een wietplantage had opgezet of zo. Heidbuurt heeft dat artikel nog wel ergens ;)

Ik vraag me af of hij echt kan goochelen of dat ie maar deed alsof.

LOL 8-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Van je familie moet je het maar hebben, nietwaar? ;)

Terwijl ze in de series altijd zo lief tegen elkaar doen :) André die Bassie een huisdiertje schenkt en de clown en acrobaat als enige van de circusmedewerkers niet verdenkt van de diamantroof....

Link naar bericht
Delen op andere sites
ja , dat is film

Jaja dat is duidelijk ;) Ik weet ook wel dat B&A zonder camera's anders met hun medespelers omgaan dan tijdens de opnamen :) Gelukkig maar, zou niet best zijn als ze bv na het opnemen van De sleutel ook in hun vrije tijd achterna gezeten zouden worden door Paul Meyer!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jaja dat is duidelijk ;) Ik weet ook wel dat B&A zonder camera's anders met hun medespelers omgaan dan tijdens de opnamen :) Gelukkig maar, zou niet best zijn als ze bv na het opnemen van De sleutel ook in hun vrije tijd achterna gezeten zouden worden door Paul Meyer!

Je kunt in de bloopers van Europa best zien dat Adriaan buiten de camera om behoorlijk chagrijnig kan zijn. Kan ik me iets bij voorstellen, als je nagaat dat hij niet alleen acteur is maar ook regisseur en tekstschrijver, maar leuk om te zien in het niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je kunt in de bloopers van Europa best zien dat Adriaan buiten de camera om behoorlijk chagrijnig kan zijn.

Nu je dit zo zegt.. in de beginseries kon Adriaan soms heel driftig op domme acties van Bassie reageren. Misschien werd hij toen ook wel echt nijdig op de clown en heeft hij zich later voor de camera's leren beheersen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nu je dit zo zegt.. in de beginseries kon Adriaan soms heel driftig op domme acties van Bassie reageren. Misschien werd hij toen ook wel echt nijdig op de clown en heeft hij zich later voor de camera's leren beheersen.

In de plaaggeest bedoel je? Nah. Dat had hij immers zelf geschreven. Ik kan me toch niet voorstellen dat Bas van Toor in het echt ook van die vage acties had, dus die drift van Adriaan in een reactie daarop moet wel gespeeld zijn.

Hoewel ik het hem niet kwalijk kan nemen, Bassie is daar ZO ontzettend irritant ;)

Voor ze op TV begonnen, speelden ze al voorstelling voor kinderen. Daar kun je je natuurlijk ook niet laten gaan, dus ik vermoed dat beheersing er al in zit.

Maar ja, je weet maar nooit, natuurlijk. Misschien is het wel een driftkop die ongeduldig doet als iets niet de eerste keer goed gaat... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

In de bloopers op de Reis door Europa I zit ook zo'n ongebruikelijk Adriaan stukje. ^O^

*adriaan* Beste Bassie & Adriaan, fijn dat jullie de opdracht hebben aangenomen.

Jullie moeten ... Te harde achtergrondstem ... Ach, houd je kop toch effe !!!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...