Hinse Posted November 24, 2011 Posted November 24, 2011 Ik ga de volgende keuze even onderbouwen, zodat niemand denkt: wat een domme gok. Er MOET nog een klinker in zitten, en er is nog slechts keuze tussen de U en Y. Als er al een Y in zit zal er ook nog een andere klinker in moeten zitten (een woord met 2 Y's is niet echt voor de hand liggend). Oftewel, ik ga voor de U.
djkoelkast Posted November 24, 2011 Author Posted November 24, 2011 En dan vanaf nu heel voorzichtig zijn Goede onderbouwing
Keetie Posted November 24, 2011 Posted November 24, 2011 Ik ga de volgende keuze even onderbouwen, zodat niemand denkt: wat een domme gok. Er MOET nog een klinker in zitten, en er is nog slechts keuze tussen de U en Y. Als er al een Y in zit zal er ook nog een andere klinker in moeten zitten (een woord met 2 Y's is niet echt voor de hand liggend). Oftewel, ik ga voor de U. _ U _ _ E _ S T U _ _ E
Keetie Posted November 25, 2011 Posted November 25, 2011 Ha! Ik dacht eerst dat het pascal zou zijn, maar toen kwam de S op een andere plaats terecht ... Denkende.
Recommended Posts