Ga naar inhoud

DVD Bassie & Adriaan - Live!


Vind je de DVD B&A Live! een goede Show?  

39 leden hebben gestemd

  1. 1. Vind je de DVD B&A Live! een goede Show?

    • Ja
      31
    • Nee
      8


Aanbevolen berichten

Je kunt op de DVD meegenieten/meezingen met: 8-)

* Naar het Circus

* Het Acrobatenlied

* Het Bakkerslied

* Geheime Agenten

^O^ En ja, hij is zeker de moeite waard! Want het is één van de weinige duizenden shows uitgegeven op DVD die je dus vaker terug kunt kijken. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Live dvd is de laatste die ik ga kopen. De meeste nummers worden best wel verprutst. Geheime Agenten vind ik juist het slechtst klinken, maar dat komt omdat de '80's versie zo goed is _O_

Ik heb er stukken van gezien, maar ik was nog niet echt overtuigd. Ik wil eerst Leren en Lachen 1-3 hebben en 25 jaar leukste liedjes voordat ik de Live dvd ga kopen. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je kunt op de DVD meegenieten/meezingen met: 8-)

* Naar het Circus

* Het Acrobatenlied

* Het Bakkerslied

* Geheime Agenten

^O^ En ja, hij is zeker de moeite waard! Want het is één van de weinige duizenden shows uitgegeven op DVD die je dus vaker terug kunt kijken. ;)

De liedjes zijn :

1. Naar het circus

2. Acrobatenlied

3. Bakkerslied

4. Rustig, rustig, rustig...

5. Geheime agenten

Vollediger ;) maar een foutje moet kunnen ! *harry*

Link naar bericht
Delen op andere sites
De liedjes zijn :

1. Naar het circus

2. Acrobatenlied

3. Bakkerslied

4. Rustig, rustig, rustig...

5. Geheime agenten

Vollediger ;) maar een foutje moet kunnen ! *harry*

Oeps! 8)7 Je hebt helemaal gelijk. Maar ja, meer dan de helft goed. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

in de trailer van deze dvd zingen ze het lied van de prins en de kikker uit het geheim van de sleutel.

ik heb deze dvd nog niet, want ik heb pas alle avonturen op dvd gekocht. m'n geld is dus ff op }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites

de echte liederen lijst is :

Ga je mee naar het circus

Acrobatenlied

Prins & De kikker (gezongen door Bassie)

Neef's dierentuin (gezongen door Adriaan & dierenkoor)

Het Bakkerslied

Rustig, rustig, rustig...

Geheime agenten

Link naar bericht
Delen op andere sites
de echte liederen lijst is :

Ga je mee naar het circus

Acrobatenlied

Prins & De kikker (gezongen door Bassie)

Neef's dierentuin (gezongen door Adriaan & dierenkoor)

Rustig, rustig, rustig...

Geheime agenten

Vergeet het ''Bakkerslied'' nou niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je kunt op de DVD meegenieten/meezingen met: 8-)

* Naar het Circus

* Het Acrobatenlied

* Het Bakkerslied

* Geheime Agenten

^O^ En ja, hij is zeker de moeite waard! Want het is één van de weinige duizenden shows uitgegeven op DVD die je dus vaker terug kunt kijken. ;)

Naar het circus

De prins en de Kikker

Neef's Dierentuin

Het Acrobatenlied

Het Bakkerslied

Rustig, rustig, rustig

Geheime agenten

- Nu is het pas compleet ! - :9

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik vraag me eigenlijk af of deze show beter en/of leuker is dan de lachspectakelshow. is er iemand die beiden heeft gezien??

ikzelf heb alleen laatstgenoemde gezien

Welke liedjes kwamen er allemaal in die Lachspektakelshow voor? Een beetje vergelijkbaar met de liedjes op de Live dvd?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Welke liedjes kwamen er allemaal in die Lachspektakelshow voor? Een beetje vergelijkbaar met de liedjes op de Live dvd?

gefeliciteerd

abacadabra

de rest weet ik eigenlijk niet meer :?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er zijn toch verschillende versies geweest van de lachspektakelshow? Dus dan had elke verschillende versie ook een andere samenstelling qua liedjes...

Ik heb de lachspektakelshow in het echt gezien en Live! op de DVD. Toen ik naar de lachspektakelshow ging was ik nog vrij jong, dus ik weet niet meer precies wat er allemaal gebeurde, maar ik weet wel dat het bij de lachspektakelshow allemaal veel sneller ging en er meer verschillende sketches waren. Live! vind ik af en toe wat langdradig, maar is best een leuke show! ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Dus deze DVD is wel de moeite waard?

Alle DVD'S van Bassie & Adriaan zijn de moeite waard!

Maar zeker 'Live!' en '25 Jaar theater' moet je gezien hebben! :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Ik vind dit een goede show, alleen een beetje kort. Maar er is me wat opgevallen aan de droomwereld van Bassie, de kikker klinkt net als Robin.

Ja, dat is Robin ook. Wel fout gedaan, ze moeten het eigenlijk toch een beetje anders laten klinken, want dan raken kinderen in de war.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Net gekeken en ik lag echt dubbel, vooral in het begin. Ik moest echt gewoon keihard lachen. Leuk om Evert te zien, en Martijn, ook. Vanaf de droomwereld ging het een beetje bergafwaarts, nou ja, heuvelaf, en dat stuk met de plaaggeest was juist weer tof. Liedjes hadden weggelaten mogen worden. Ik zat mee te zingen en zelfs dat klonk beter ;)

Ik schrok wel een beetje van hoe Adriaan eruit zag, vooral als je net de Sleutel hebt gekeken valt het op (of een andere vroege serie, natuurlijk, maar die had ik toevallig net gekeken ;)). Maar hij was wel gewoon Adriaan dus waar zeur ik over ;)

Leuke show, ga binnenkort die andere live DVD es kijken ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
en dan komt begin 2005 nog eens de dvd

*bas* LaChSpEkTaKeLsHoW *adriaan*

nog uit

en die moet ik zeker weten wel hebben

Iemand enig idee wat daar dan op staat? Oud materiaal? Of wordt het een kloon van 25 jaar theater?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waarschijnlijk een kloon ja, Ik zal eens kijken welke nummer er op komen.

Volgens mij is dat het enige verschil namelijk

Link naar bericht
Delen op andere sites
Iemand enig idee wat daar dan op staat? Oud materiaal? Of wordt het een kloon van 25 jaar theater?

Qua sfeer zal het natuurlijk wel een beetje overeen komen want het zijn beiden live shows natuurlijk. Maar wel heel leuk dat er zoveel van B&A op DVD gezet wordt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kan iemand vertellen over het stuk van de Plaaggeest? En lijkt hij op de echte Plaaggeest?

Een man met een mantel en een narrenkap op komt het toneel op van links, volgt de bordjes (zonder dat je zijn gezicht ziet, hij blijft met zijn rug naar het publiek staan/lopen), klimt in de kooi et voila, plaaggeest weg. Aan zijn lengte te zien is het waarschijnlijk Evert, Jaap Stobbe is ruim 1 meter 80 en dat was de plaaggeest hier absoluut niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Een man met een mantel en een narrenkap op komt het toneel op van links, volgt de bordjes (zonder dat je zijn gezicht ziet, hij blijft met zijn rug naar het publiek staan/lopen), klimt in de kooi et voila, plaaggeest weg. Aan zijn lengte te zien is het waarschijnlijk Evert, Jaap Stobbe is ruim 1 meter 80 en dat was de plaaggeest hier absoluut niet.

ik denk het ook dat het evert was

of martijn natuurlijk die is ook niet zo groot, maar ze nemen echt niet meer de echte geest voor een optreden in de live- shows

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb de dvd in bezit

ik vind de show om eerlijk te zijn niet zo leuk

steeds die herhaling voor de kinderen

die ellenlange droomwereld :O

hoe ze de plaaggeest vangen is erg nep

de tovertrucs zijn slecht

ik vind hem om eerlijk te zijn niet zo leuk...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Martijn is de plaaggeest, en de dvd viel mij ook bijzonder tegen. Dit omdat ze eerst zeiden dat ze deze show tot 1995 in de theaters hadden opgevoerd. Ik ben er vanaf 1988 25x geweest, maar geloof me alleen de goocheltruc, en ga je mee (naar het circus) en het begin heb ik ooit gezien..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb hem gisteren weer gekeken, en ik zie in het 2e refrein van het acrobatenlied, beelden, die niet op film maar op video zijn opgenomen. Voor iedereen die de dvd heeft, kijk alsjeblieft even, want ik kan geen moment in een serie vinden waar dat zat. En adriaantje zei dat er nieuwe uitgave van de sleutel en de professor kwamen, ik vermoed dus uit de professor.

Link naar bericht
Delen op andere sites

B1000000 schreef:

Ik heb hem gisteren weer gekeken, en ik zie in het 2e refrein van het acrobatenlied, beelden, die niet op film maar op video zijn opgenomen. Voor iedereen die de dvd heeft, kijk alsjeblieft even, want ik kan geen moment in een serie vinden waar dat zat. En adriaantje zei dat er nieuwe uitgave van de sleutel en de professor kwamen, ik vermoed dus uit de professor.

Ik snap veel, maar dit begrijp ik niet helemaal...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb hem gisteren weer gekeken, en ik zie in het 2e refrein van het acrobatenlied, beelden, die niet op film maar op video zijn opgenomen. Voor iedereen die de dvd heeft, kijk alsjeblieft even, want ik kan geen moment in een serie vinden waar dat zat. En adriaantje zei dat er nieuwe uitgave van de sleutel en de professor kwamen, ik vermoed dus uit de professor.

Ik snap veel, maar dit begrijp ik niet helemaal...

Wat begrijp je niet?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb hem gisteren weer gekeken, en ik zie in het 2e refrein van het acrobatenlied, beelden, die niet op film maar op video zijn opgenomen. Voor iedereen die de dvd heeft, kijk alsjeblieft even, want ik kan geen moment in een serie vinden waar dat zat. En adriaantje zei dat er nieuwe uitgave van de sleutel en de professor kwamen, ik vermoed dus uit de professor.

Uit mijn hoofd zeg ik nu even dat dat geen beelden zijn uit de series, maar van de periode dat ze als de Crocksons optraden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mogelijke liedjes op lachspektakel dvd/video op volgorde:

1. Hallo vriendjes

2. Ga je mee?(naar het circus)

3. abacadabra (na goocheltruc met appelsap uit het glas..)

4. Spoken bestaan niet (er zit iets in die box)

5. Gefeliciteerd (iemand in de zaal jarig..?)

6. Liedjes uit grootmoederstijd (mogelijk, uit laatste versie lachspektakelshow)

7. Dag vriendjes

Dit is de volgorde van de lachspektakel show zoals ik hem in de oorspronkelijke versie's heb gezien..

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mogelijke liedjes op lachspektakel dvd/video op volgorde:

1. Hallo vriendjes

2. Ga je mee?(naar het circus)

3. abacadabra (na goocheltruc met appelsap uit het glas..)

4. Spoken bestaan niet (er zit iets in die box)

5. Gefeliciteerd (iemand in de zaal jarig..?)

6. Liedjes uit grootmoederstijd (mogelijk, uit laatste versie lachspektakelshow)

7. Dag vriendjes

Dit is de volgorde van de lachspektakel show zoals ik hem in de oorspronkelijke versie's heb gezien..

Die waren al (muv spoken bestaan niet) op de live dvds.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
Je kunt op de DVD meegenieten/meezingen met: 8-)

* Naar het Circus

* Het Acrobatenlied

* Het Bakkerslied

* Geheime Agenten

^O^ En ja, hij is zeker de moeite waard! Want het is één van de weinige duizenden shows uitgegeven op DVD die je dus vaker terug kunt kijken. ;)

Toch ook Neef's dierentuin he?

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...