Omroepersnl Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 In 1989 en 1990 was een populaire kinderserie te zien onder de titel 'De Verborgen Vallei' (Secret Valley). Het werd uitgezonden door Kindernet. Helaas is er weinig informatie over deze serie bekend, behalve dat er 26 afleveringen van zijn gemaakt. Heeft iemand hier herinneringen aan?. Onderstaand heb ik mijn archief weer uitgeplozen met dit resultaat: Quote Link to post Share on other sites
Wer-Al_Zwowe Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Hoewel het helemaal uit mijn tijd lijkt te komen, gaat er totaal geen belletje rinkelen bij mij. Helaas... Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Dit is uit de tijd dat Kindernet nog Amerikaanse series inkocht. Volgens Wikipedia werd de serie al begin jaren '80 uitgezonden door de KRO. Ik heb zelf ook geen herinneringen aan deze serie, ik was er nog iets te jong voor (4-5 jaar). Wel herinner ik me een soortgelijke spannende serie dat een paar jaar later werd uitgezonden: . Quote Link to post Share on other sites
samba-boy Posted August 1, 2012 Share Posted August 1, 2012 Ik moet eerlijk zeggen, ik ken 'm ook alleen maar van de upload op YouTube... Quote Link to post Share on other sites
Joost Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Ik kan me nog wel vaag iets herinneren van deze serie. Het ging over een groep kinderen in Australië (leek wel op een soort vakantiekamp, met veel paarden op het terrein). Ze maakten van alles mee en werden geregeld dwars gezeten door een groepje pestkoppen, waarvan de leider 'De Spin' werd genoemd, ook heette er één 'De slang' als ik het goed heb. De verhaallijnen zelf ken ik niet meer zo. Overigens werd de serie later ook nog eens uitgezonden onder de naan 'Professor Poopsnagel', wellicht komt dat meerderen bekend voor? Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Ik kan me nog wel vaag iets herinneren van deze serie. Het ging over een groep kinderen in Australië (leek wel op een soort vakantiekamp, met veel paarden op het terrein). Ze maakten van alles mee en werden geregeld dwars gezeten door een groepje pestkoppen, waarvan de leider 'De Spin' werd genoemd, ook heette er één 'De slang' als ik het goed heb. De verhaallijnen zelf ken ik niet meer zo. Overigens werd de serie later ook nog eens uitgezonden onder de naan 'Professor Poopsnagel', wellicht komt dat meerderen bekend voor? Dat was met een bus: Overigens heb ik geen van allen gezien. Quote Link to post Share on other sites
Spiny Norman Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 Ongeveer de helft van de afleveringen van Secret Valley is eindelijk opgedoken op youtube. Sommige met Nederlandse ondertitels dus die komen van kindernet lijkt me. Van Poopsnagle heb ik beide keren de eerste afleveringen gemist. Dat was een grote frustratie destijds! Quote Link to post Share on other sites
Spiny Norman Posted February 22, 2022 Share Posted February 22, 2022 Poopsnagle gaat ergens 2022 uitkomen (legaal). Kan ik eindelijk de eerste twee afleveringen zien! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts