Ga naar inhoud

Hoe worden harde schijven gemaakt?


Aanbevolen berichten

Maar het kraakt misschien iets te veel, zoals Amerikanen dat ook doen.

Gezien de reacties is het jouw stem, djkoelkast? Wel duidelijk gesproken, inderdaad een beetje krakerig. Dat vind ik niet zo.

Volgens mijn man is het een promofilmpje van WD. Zelf haalt hij harde schijven meestal uit elkaar . ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gezien de reacties is het jouw stem, djkoelkast? Wel duidelijk gesproken, inderdaad een beetje krakerig. Dat vind ik niet zo.

Volgens mijn man is het een promofilmpje van WD. Zelf haalt hij harde schijven meestal uit elkaar . ;)

Het is een fragment uit How it's made van dit jaar. Ik heb de teksten zelf vertaald en ingesproken en het filmpje van passende muziek voorzien.

Het is nog experimenteel en weet dankzij de opmerkingen waar ik de volgende keer op moet letten ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is een fragment uit How it's made van dit jaar. Ik heb de teksten zelf vertaald en ingesproken en het filmpje van passende muziek voorzien.

Het is nog experimenteel en weet dankzij de opmerkingen waar ik de volgende keer op moet letten ;)

Mijn man zei al zo iets, dat het op How it's made leek, gewoon vanwege de opbouw van het geheel. Je hebt het knap in elkaar gezet. Lekker rustige muziek en het past allemaal.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...