Ga naar inhoud

Biker Mice from Mars, C.O.P.S.


Aanbevolen berichten

Ik was altijd meer van de Amerikaanse tekenfilm series als X-men, Transformers, Dungeons and Dragons, Scooby Doo, C.O.P.S., Teenage mutant ninja turtles, en...Biker Mice from Mars. Maar ik keek ook graag naar Prins Valiant en digitale series als Beast Wars en Reboot.

Keken jullie dat ook?

C.O.P.S.

http://www.youtube.com/watch?v=D6WGi10vd2Y

Biker Mice From Mars

http://www.youtube.com/watch?v=ZldyeUikBPo

Prince Valiant

Reboot:

Link naar bericht
Delen op andere sites

Biker Mice From Mars had ik eigenlijk een haat/liefde-verhouding mee.. ik keek t wel regelmatig, maar voelde me 'schuldig' als mn broer beneden kwam (zondagochtend, tekenfilmtijd!), omdat hij het maar stom vond.. :$ En vond het soms ook net iets teveel van het goede..

COPS ook veel gezien, was altijd wel tof :) Reboot ook (daar hadden we het nog over in PB ;)).. En Beastwars wilde ik wel vaker kijken, maar kwam altijd op ongeschikt tijdstip, kan ik me herinneren.. heb wel 2 shirts van een Breakcore organisatie uit Arnhem, Not Your Monkey Not Your Robot, wat Optimal Primal als logo heeft :D

Ik mis trouwens nog wel meer toffe series, zoals ik in een ander topic had gezegd.. maar zoek t niet om (nu iig) info en filmpjes bij te gaan zoeken :$

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kindernet dus :) Ik zelf was meer van de Cartoon Express, elke zondagochtend op RTL 4. Spiderman, Batman, Reboot, Eek! The Cat, Samurai Pizza Cats, en ik vergeet er vast nog een paar. Kindernet vond ik dan toch net wat te knullig... alleen Boes was tof, en Dommel keek ik af en toe.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als je het zo leest had je vroeger toch ook al veel verschillende soorten series en eigenlijk heel veel keus. Met name 's ochtends in het weekend kon je vaak uit meerdere kanalen kiezen (Kindernet/RTL4/Ketnet/VPRO/KRO/Cartoon Network/etc). Vroeger besefte ik die ruimte keus nauwelijks.

Ik keek met enige regelmaat naar Biker Mice From Mars, een stoere serie met vette gitaarsounds, alleen die villain (Limburger/Hamburger ofzo) vond ik maar een vieze kwal. :P Daarnaast vond ik Prince Valiant eigenlijk ook wel goed. Misschien is dat kwalitatief wel een van de meest ondergewaardeerde series uit die tijd, met de mooie tekenstijl en verhaallijn. Ik heb de serie ooit nog eens gedownload, nu wacht ik tot ik eens een week goed ziek ben en dus naar dat soort series 'mag' gaan kijken. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ah Biker Mice from Mars, dat ken ik nog wel inderdaad.

Kwam meestal in het Fox Kids blok "Funny Farm" met Eek! the Cat en zo.

Gave serie, heb ik nog veel herinneringen aan. Aan heel Fox Kids eigenlijk.

Behalve dat ze later begonnen met het nasynchroniseren van veel series. Zelfs Eek! :X Veel erger kun je het niet maken wat betreft heiligschennis.

Maar heb Fox heel wat uren gezien ja, al was het rond die tijd meer vanwege Pokemon, en enkele andere series.. (Jup, toen was ik rond de 15).. Ook de Fox-chatbox veel tijd doorgebracht.. Die goeie ouwe tijd! :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sowieso jammer dat er nog maar weinig van dat soort chat-sites over zijn, het ik het idee.. tegenwoordig moet je je eerst overal aanmelden met profiel en foto's, of is camgebruik verplicht.. gewoon lekker anoniem gaan kletsen met andere onbekenden is toch veel leuker? Vond ik iig wel :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb het allemaal nooit gezien, ik ben toch meer van de Dommel, vrouwtje theelepel, ovide en zijn vrienden-achtige cartoons :P

Ik hield van allebei. Ik ben in eerste instantie opgegroeid met Kindernet, maar later keek ik ook veel naar Fox Kids en Cartoon Network. Daar kwamen dus die programma's uit de opening op. Heerlijke tijden, regelmatig nog tekenfilms Nederlands ondertiteld. En die Nederlands ingesproken waren, hadden nog een kwalitatief goede Nederlandse dub.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat geldt iig niet voor Eek. Die stem + geschreeuw uit het origineel is onmogelijk om die te kunnen dubben of verbeteren. Leer die kinderen gewoon lezen / Engels leren, ipv series zo te verkrachten!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Spongebob heb ik leren kennen in het NL, en pas hele tijd later eens in het Engels gezien.. Dat is dan 1 van de uitzonderingen waar ik de NL-versie prefereer boven origineel.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...