Ga naar inhoud

Doos vol V2000 banden


Aanbevolen berichten

Ik heb een tijd geleden eens een doos V2000 banden gekocht bij de kringloop.   Zo ver ik heb kunnen oordelen zouden dit allemaal TV opnamen zijn (geen speelfilms).

Exact moet ik nog nakijken (moet de doos nog even weer opzoeken)

Ik ga er zelf toch niets mee doen.

Mogelijk heeft er hier imand belang bij en kunnen we misschien een leuk ruiltje doen ofzo ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb 'm gevonden en bekeken....

 

Wat er op aangegeven staat zijn...

 

Eigen opnamen (optocht, trouwerij.... TV films, Docu's en stand up comedy.)

En een hoeveelheid "Die twee",  "Verona"  en "Pisa"

 

Heb de banden niet afgespeeld, ik ga puur af op de papiertjes die op en in de hoezen zitten.

 

Dus als er liefhebbers voor zijn... Komen we er waarschijnlijk wel uit ;)

 

post-1283-0-48481100-1474817824_thumb.jpg

 

post-1283-0-08887700-1474817842_thumb.jpg

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoeveel wil je ervoor hebben? Ik neem alle banden graag van je over. Misschien kunnen de banden daarna naar Djkoelkast?

 

 

Tsja, wat wil ik er voor hebben...

 

500,- is leuk (maar ga ik nooit krijgen :P )

 

Ik heb eigenlijk helemaal geen idee....

Weet zo ook niet wat DjKoelkast er van denkt?

Wel is het zo dat ik hem waarschijnlijk binnenkort zie, wat het transport van de banden natuurlijk wel vereenvoudigd.

 

Hebben jullie zélf verder ideeën? 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb vast iets leuks te ruil staan voor die Pisa/Verona/Die2-banden, dan kan de rest toch mooi naar OudeTVFreak.

In geld geen idee, ik koop eigenlijk nooit banden, ik krijg ze, ruil ze, dat soort dingen. Ik heb ook nog stapels betacam SP liggen bijvoorbeeld, of nieuwe betacam SX tapes, dus ik denk dat we wel een leuke ruil kunnen maken zodat we er allebei wat aan hebben, met gesloten knip.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wensen?   Lastig, ik doe vooral veel in de pro media...

Tapes waar ik graag meer van zou hebben zijn grote DV en of DVCAM tapes, DVCPro (25) tapes, Beta SX tapes, Digibeta tapes en 25GB XDCAM schijven :P

 

Mogen gewoon leeg zijn...

 

Maar we kunnen eens zien...

Anders een idee dat ik de doos met V2000 tapes eerst meeneem naar DjKoelkast en van daaruit maar eens verder zien?  Dat de banden bijvoorbeeld later weer door gaan naar een ander?

 

Ik sta overal voor open hoor ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb de ervaring daarmee dat het er dan altijd bij in schiet. Wat mij het beste lijkt is dat de Verona/Pisa/Die2-banden naar DjKoelkast gaan, en de rest naar mij? Volgens mij zijn het totaal 44 banden, en de banden die naar DjKoelkast gaan zijn er zo te tellen een stuk of 10? Dan blijven er nog een stuk of 34 banden over. Betalen voor de banden lijkt me het meest gunstig in dit geval, ik doe niks met professionele tapes. Ik bied je €25,- inclusief verzendkosten voor het deel dat niet naar DjKoelkast gaat.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb even vluchtig gekeken.

 

Een groot deel van de "eigen opnamen" bestaat uit (waarschijnlijk) Homevideo, films opgenomen van TV (geen idee of er wel of geen reclameblokken bij zitten) Ik kom dingen tegen als "André van Duin"   Maar het is echt van alles door elkaar per tape.... De banden waar op staat "Pisa" of Verona"  zal dus deels het beschrevene op staan, maar ook weer ander materiaal.

Bij de banden met "Eigen opnamen" staat op de papiertjes ook weer af en toe "Pisa" Dus het is behoorlijk door elkaar. En sommige banden zit geen briefje bij.

De vraag is dus of de banden wel zo interessant zijn?

 

Het is voor mij geen doen om alle banden na te lopen op wat er werkelijk op staat...    Maar zou het ook erg sneu vinden als iemand er geld voor betaald en er niets aan heeft.....

Wat is jullie gedachte hier over?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor mij zijn ze absoluut interessant. Bij de aankoop van zulke banden is het altijd gokken wat erop staat. En opschriften als André van Duin Show klinkt ook goed. Ik durf de gok nog steeds te wagen, voor €25,- inclusief verzendkosten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

oké... Het kan dus zijn dat er op een banden die dan niet naar DjKoelkast gaan, toch een PISA aflevering kan staan....   Ik zal zien dat ik het volgens de opschriften zo veel mogelijk kan scheiden... Dan een telling maken van de hoeveelheid ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

oké... Het kan dus zijn dat er op een banden die dan niet naar DjKoelkast gaan, toch een PISA aflevering kan staan....   Ik zal zien dat ik het volgens de opschriften zo veel mogelijk kan scheiden... Dan een telling maken van de hoeveelheid ;)

 

Anders neem je alles mee, spoelen we de ongelabelde even snel door.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor mij zijn ze absoluut interessant. Bij de aankoop van zulke banden is het altijd gokken wat erop staat. En opschriften als André van Duin Show klinkt ook goed. Ik durf de gok nog steeds te wagen, voor €25,- inclusief verzendkosten.

Aankopen zus, aankopen zo... Altijd zo jammer weer. Er hoeft totaal gwen topdollar betaald te worden voor fatsoenlijk materiaal, ik snap niet waarom dat nu al we gedacht wordt. Ik heb echt wel eens meer betaald, maar toen wist ik voor 90% exact wat ik kon verwachten. 25 piek voor 30 banden is veel geld, als het een gok is.

Misschien ben ik wat weemoedig maar ik denk vooral terug aan de tijd dat men gewoon iets op internet flikkerde onder het mom van 'Gevonden, niet bewaard', en men zelf aangaf wat ze zochten en wilden hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Inmiddels bij DjKoelkast geweest en daar de banden even snel doorgekeken.

Er zijn er nu nog 28 over, waarvan een paar longplay blijken te zijn.

Zal nog effe een foto maken van het restant ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb eigenlijk alleen naar de briefjes gekeken en als het klopte wat daar op stond gekeken of er pisa/verona/die 2 op stond. Zoniet dan heb ik ze terug in de doos gedaan.

De meeste briefjes kloppen behoorlijk (behalve de spelling, zoals Clim Ieswoet _O-), dus een paar titels van die briefjes opsommen helpt je al een stukje opweg.

Maar het is even snel snel gegaan hoor, dus pin me er niet op vast.

Link naar bericht
Delen op andere sites
21 minutes ago, OudeTVfreak said:

Oh, haha dan zie ik het wel. Waren het wel veel TV opnames of vooral privé opnames? Als de meerderheid privé opnames waren, dan ben ik wel minder geïnteresseerd.

 

Een aantal banden begonnen met privé en dan later tv. Maar als Integra een foto kan maken van een aantal van die kaartjes dan heb je wel een redelijk idee.

Ze zijn wel goed oud. Meeste V2000 wat ik tegenkom is op opgenomen tot dik in de 90's en dit was allemaal 85-87 die richting op en niet veel later.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...