Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan en Het Geheim van de Sleutel -deel 2-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

ik koop hem alleen als aflevering 7 er ook bij is , want anders kost het mij iets te veel geld

In het andere topic staat in de openingspost dat deze waarschijnlijk voorgoed verloren is.

Maar dat dachten ze misschien van deze ook, het lijkt mij in ieder geval niet zo waarschijnlijk dat ze hem binnenkort nog terugvinden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ze kunnen het ook slim spelen.

Als ze nu een DVD uitbrengen met de verloren aflevering 2 dan verdienen ze daar geld aan.

Misschien hebben ze die andere aflevering al lang gevonden, maar houden ze dit expres stil. Dan kunnen ze na de uitgave zeggen.

He we hebben nu ook aflevering 7 gevonden, dan brengen we de DVd nogmaals uit.

Op die manier verdienen ze dubbel.

Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen.

Zo is het ook gegaan bij de serie van Amerika.

Eerst moest je 5 DVD's kopen en later stond de serie op 2 DVD's.

Daarom wacht ik toch nog maar even tot ik besluit om de DVD aan te schaffen. Maar natuurlijk is dat ieder zijn eigen keus.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ze kunnen het ook slim spelen.

Als ze nu een DVD uitbrengen met de verloren aflevering 2 dan verdienen ze daar geld aan.

Misschien hebben ze die andere aflevering al lang gevonden, maar houden ze dit expres stil. Dan kunnen ze na de uitgave zeggen.

He we hebben nu ook aflevering 7 gevonden, dan brengen we de DVd nogmaals uit.

Op die manier verdienen ze dubbel.

Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen.

Zo is het ook gegaan bij de serie van Amerika.

Eerst moest je 5 DVD's kopen en later stond de serie op 2 DVD's.

Daarom wacht ik toch nog maar even tot ik besluit om de DVD aan te schaffen. Maar natuurlijk is dat ieder zijn eigen keus.

Ik wacht ook nog even met aanschaffen, maar ik zou het niet netjes van ze vinden als ze de andere aflevering achterhouden (maar ik denk niet dat ze dat doen).

Ik wacht ook nog even met Europa-DVD's kopen, omdat die serie misschien net als Amerika op 2 of 3 DVD's komt (ik zeg niet dat het zo is, maar dat zou kunnen).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...