Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan en Het Geheim van de Sleutel -deel 2-


Aanbevolen berichten

Ik heb een foutje ontdekt: Adriaan zingt in "Benidorm" we gaan voor de eerste keer....Maar dat klopt niet, want later in andere series zegt hij dat hij allang in Spanje geweest was met de crocksons.

Wellicht bedoelt Adriaan dat hij voor het eerst naar Benidorm gaat, maar dat hij misschien wel naar een andere locatie in Spanje is geweest.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Wellicht bedoelt Adriaan dat hij voor het eerst naar Benidorm gaat, maar dat hij misschien wel naar een andere locatie in Spanje is geweest.

Ja want dat hele liedje staat in het teken van Benidorm.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo zat ik ook een beetje te twijfelen over de zin "In het spookhuis gaan we griezelend naar binnen". Leek me vreemd omdat je toch pas in het Spookhuis griezelt en niet voordat je er binnen bent. Later realiseerde ik me dat er waarschijnlijk bedoeld wordt dat je soms van tevoren al aan het griezelen bent als je zo'n enge plek wilt betreden. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb een foutje ontdekt: Adriaan zingt in "Benidorm" we gaan voor de eerste keer....Maar dat klopt niet, want later in andere series zegt hij dat hij allang in Spanje geweest was met de crocksons.

Hij zingt wel WE gaan voor de eerste keer, dus dat hij voor de eerste keer met Bassie gaat.

Maarja idd, 100% klopt het niet

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hij zingt wel WE gaan voor de eerste keer, dus dat hij voor de eerste keer met Bassie gaat.

Maarja idd, 100% klopt het niet

Jep dat klopt, maja het is wel de eerste keer voor een serie dat ze naar spanje gaan, want dat aad in spanje heeft gewerkt is nooit op video gebracht, dus is het de eerste keer dat ze naar spanje gaan in de serie's

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja maar later heeft hij in een serie verteld dat hij samen met zijn broer al vaak in Spanje heeft opgetreden. Maar ik vind het geen fout want het hele liedje gaat over Benidorm dus die zin ook.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik vraag me nog steeds af of er een diepere gedachte zit bij het feit dat B2 een enorme knipoog geeft, als de kluis met de diamanten worden geopend.

Waarom geeft hij zo'n knipoog, en naar wie?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou, *b2oud* & *b1* hebben er toch echte moeite mee gehad om de sleutel terug te krijgen.

Ze moesten mee het vliegtuig in, ze moesten de rem kapot maken (per ongeluk) ze moesten Bassie ontvoeren enz.

Dat noem ik toch wat moeite.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou, *b2oud* & *b1* hebben er toch echte moeite mee gehad om de sleutel terug te krijgen.

Ze moesten mee het vliegtuig in, ze moesten de rem kapot maken (per ongeluk) ze moesten Bassie ontvoeren enz.

Dat noem ik toch wat moeite.

Ja maar Rainders99 zegt dat het niet veel moeite was en dat je gewoon ff de film moet volgens ik begrijp niet wat hij daar me bedoelt

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, Alleen het avontuur kijken eitje toch? (O)

aha dus als b1 en b2 gewoon het avontuur hadden gekeken had het niet zoveel moeite geweest :?

haha volgens mij haal jij 2 dingetjes door elkaar maar goed

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb nu net de DVD (volledig) gekeken en in vergelijking met de VHS (herzien) scheelt dat echt zeg :D! Veel liedjes en scenes ombreken gewoon, en dan vooral de scenes voor bruiniiihh bonen weten jullie wel en in die vrachtwagen met dat droevige liedje als Bassie is ontvoerd. Bovendien zie je dat er veel geknipt en geplakt is. Een hele mooie serie!!

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik denk naar b1 omdat hij de sleutel weer heeft!,

Of naar de BB omdat hij die glimmetjes te voorschijn

gaat toveren ;)

Als jullie goed kijken, zie je *bb* na het zeggen van ''Dan ga ik eens eventjes die glimmetjes tevoorschijn toveren'' weglopen. Dan komt *b1* in beeld en die kijkt heel even glimlachend opzij. Vervolgens geeft *b2oud* een dikke knipoog. Die was toch niet zo moeilijk te verklaren? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ze zijn gewoon trots op elkaar dat ze het goed af hebben laten lopen door de sleutel terug te krijgen (denken ze want de sleutel is natuurlijk fout ;) )

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik snap ook niet waarom B! en 2 niet gewoon na hwet verliezen van de sleutel naar het NS loket zijn gegaan, om een nieuwe sleutel aan te vragen. Duurt wel ff, maar dan neemt de aandacht mbt de diamantenroof ook eeen beetje af in de meida.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, dat zou eigenlijk wel kunnen.

Het zou denk ik minder lang duren dan het achter nagereis.

Enn het kostte waarschijnlijk ook minder geld.

Maar de boeven zijn a) hartstikke dom en b) zou het lang zo leuk niet zijn. Daarbij, stel je voor dat die clown en acrobaat uitvinden waar die sleutel voor is en de diamanten uit de kluis halen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, Bassie is wel zo dom om een en danm de spullen te laten staan.anketbakkerij te zien en er naar toe te staan.

En nu in gewoon Nederlands. Jenno was makkelijker te begrijpen :?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ok eh sorry.

Ik doe hem wel overnieuw.

Bassie is wel zo dom om een banketbakkerij te zien en er dan naar toe te gaan, en dan de koffers te laten staan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ok eh sorry.

Ik doe hem wel overnieuw.

Bassie is wel zo dom om een banketbakkerij te zien en er dan naar toe te gaan, en dan de koffers te laten staan.

Ah, nou snap ik Raiders' reactie ook, jullie hebben het over het moment dat Bassie ontvoerd wordt, dat Adriaan hem niet alleen had mogen laten met de koffers?

Link naar bericht
Delen op andere sites
*adriaan* Nou, Wonderer je slaat de spijker op z'n kop. ;)

Tja, als je het eerst over de sleutel hebt en dan komt er iets totaal ongerelateerds langs, da's even lastig overschakelen. Ik ben het er trouwens niet mee eens. Ten eerste zijn er geen banketbakkers in de buurt en ten tweede is Bassie nou ook weer niet zo hulpeloos dom dat hij geen seconde alleen gelaten kan worden. Dat die boeven hem zouden ontvoeren, kon Adriaan natuurlijk ook niet weten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
Ik heb net die strip van de geheim van de sleutel op de adriaan-hompage gelezen en die is ook echt leuk! Ik hoop zelf dat ze van alle series zo'n strip maken. Ik moest er erg om lachen, er zitten ook nieuwe grappen in.

Die strip is een internet-uitgave van het strip-album van Het Geheim van de Sleutel, zo heb je ook De Ontvoering en De Diamant in die reeks, maar daar eindigt het ook.

En nieuwe strips maken zal waarschijnlijk niet gebeuren :'( , want de tekenaar is overleden ( kan even niet op z'n naam komen )

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Die strip is een internet-uitgave van het strip-album van Het Geheim van de Sleutel, zo heb je ook De Ontvoering en De Diamant in die reeks, maar daar eindigt het ook.

En nieuwe strips maken zal waarschijnlijk niet gebeuren :'( , want de tekenaar is overleden ( kan even niet op z'n naam komen )

Frans Verschoor

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...