Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

De meeste liedjes in de series zijn wel vrolijk, maar niet vrolijk genoeg om er op te dansen. En Bassie danst ook niet vaak hoor.

Ja maar ik heb over liedjes waar iedereen wel danst, zoals Caribisch Carnaval en Benidorm.

Bassie gaat daar bijna uit z'n dak van het dansen

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ze de kleine maan hebben gevonden, danst Adriaan ook een beetje. Gelukkig is dat maar een keer ;)

Kweenie, vind het wel prima zo.

Ja wat je zegt een beetje, het is altijd een beetje geremd.

Verder maakt het mij ook niet uit hoor, het viel me alleen op

Link naar bericht
Delen op andere sites
Adriaan danst ook een beetje tijdens het lied Als ik de President ben, wanneer de kinderen op het grasveld Adriaan for President zingen.

Zingen ze dat? Ik versta toch steeds Adriaan voor president... Volgens mij is die in Holland opgenomen, maar dat zal k wel weer mis hebben...

btw op die opmerking dat adriaan niet danst bij caribisch carnaval:

*bas* Adriaan, ik kan niet stil blijven staan!

*adriaan* Bassie, op deze muziek kan niemand stil blijven staan

Maar hijzelf blijkbaar wel :S

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zingen ze dat? Ik versta toch steeds Adriaan voor president... Volgens mij is die in Holland opgenomen, maar dat zal k wel weer mis hebben...

btw op die opmerking dat adriaan niet danst bij caribisch carnaval:

*bas* Adriaan, ik kan niet stil blijven staan!

*adriaan* Bassie, op deze muziek kan niemand stil blijven staan

Maar hijzelf blijkbaar wel :S

Precies!

Hij zegt het wel, maar blijft inderdaad zelf stil staan, dat wil zeggen zijn lichaam beweegt wel maar dansen doet hij niet.

Maar nu ik erover nadenk dat is ook een beetje de kracht van Adriaan, als iedereen er gek uitziet of gek doet blijft hij altijd heel evenwichtig volwassen.

Er zijn wel een paar momenten dat Adriaan dat niet is, bijvoorbeeld als leerling in de Plaaggeest, of als patient van de tandarts in de huilende Professor

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Precies!

Hij zegt het wel, maar blijft inderdaad zelf stil staan, dat wil zeggen zijn lichaam beweegt wel maar dansen doet hij niet.

Maar nu ik erover nadenk dat is ook een beetje de kracht van Adriaan, als iedereen er gek uitziet of gek doet blijft hij altijd heel evenwichtig volwassen.

Er zijn wel een paar momenten dat Adriaan dat niet is, bijvoorbeeld als leerling in de Plaaggeest, of als patient van de tandarts in de huilende Professor

Heh, ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht ;) Ik denk dat daarom het clown-zijn hem niet zo beviel. Want precies bij die scenes heb ik last van... plaatsvervangende schaamte of zo. Zo van "ow, stoere Adriaan gedraagt zich als een clown, is a big no no :N" ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Heh, ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht ;) Ik denk dat daarom het clown-zijn hem niet zo beviel. Want precies bij die scenes heb ik last van... plaatsvervangende schaamte of zo. Zo van "ow, stoere Adriaan gedraagt zich als een clown, is a big no no :N" ;)

Trouwens nog zo een fragment is er in het liedje, ' Zeg stel je een voor' uit de huilende professor.

Adriaan in de rol van de clown

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Clown? Hij is toch professor-assistent, zieke en leerling in de les? Een clown zie ik daar enkel in de vorm van Bassie hoor?

Ik bedoel ook niet echt een clown, maar hij speelt daar gewoon anders dan als hij normaal Adriaan is.

Vooral als hij die leerling speelt zie je dat het een beetje onnatuurlijk overkomt

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik bedoel ook niet echt een clown, maar hij speelt daar gewoon anders dan als hij normaal Adriaan is.

Vooral als hij die leerling speelt zie je dat het een beetje onnatuurlijk overkomt

In de droomwerelden van Bassie is Adriaan altijd een beetje meer 'kind' dan gewoon. Normaal gesproken is Adriaan de wijze van het stel, maar in de dromen kan hij zich ook lekker uitleven en minder serieus zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
in de droom van starcky en hutskey is *adriaan* toch ook heel serieus?

Ja daar wel en in de droom van geheime agenten ook. er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij de droomwerelden gaat het er om, welke scene daaraan vooraf gaat. Als Bassie, Adriaan in gedachten voor de gek houdt komt dit ook in de droomwereld terug, vandaar dat Adriaan in zijn rol ook de 'underdog' van Bassie is op dat moment. Maar er zijn ook momenten waarbij Bassie er over nadenkt dat ze samen sterk staan, net als in Mexico, geheime agenten en Strasky en Hutchiaan.

Maar volgens mij verliezen we hier even het onderwerp waar het om ging: > Adriaan danst bijna nooit.

Adriaan is ook 'n totaal ander karakter dan de uitzinnige Bassie, die elke emotie duidelijk maakt met overweldigende gebaren of handelingen. Adriaan is daar iets milder in, hij nuanceert zijn blije gevoelens met het feit dat hij 'de grote broer' van Bassie is in feite.

Groetjes,

San

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
Bij de droomwerelden gaat het er om, welke scene daaraan vooraf gaat. Als Bassie, Adriaan in gedachten voor de gek houdt komt dit ook in de droomwereld terug, vandaar dat Adriaan in zijn rol ook de 'underdog' van Bassie is op dat moment. Maar er zijn ook momenten waarbij Bassie er over nadenkt dat ze samen sterk staan, net als in Mexico, geheime agenten en Strasky en Hutchiaan.

Maar volgens mij verliezen we hier even het onderwerp waar het om ging: > Adriaan danst bijna nooit.

Adriaan is ook 'n totaal ander karakter dan de uitzinnige Bassie, die elke emotie duidelijk maakt met overweldigende gebaren of handelingen. Adriaan is daar iets milder in, hij nuanceert zijn blije gevoelens met het feit dat hij 'de grote broer' van Bassie is in feite.

Groetjes,

San

Ik bedoelde hoe Aad dan acteert.

Maargoed ik heb een videoband op de kop getikt met de kinderdisco Medley, daar danst Adriaan een heeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje op het eind, maar hij staat wel achter heleboel kinderen dus je ziet het alleen als erop let.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...