Ga naar inhoud

De stem van Robin


Aanbevolen berichten

Wat ik raar vind, is op de Slager-banden van De Professor, deel 2; in het midden van de band klinkt de stem ineens heel anders, net alsof ze de stem minder schril hebben laten klinken.

Terwijl op deel 3 het weer dezelfde stem is.

Weet iemand hoe dit komt? Of was dat gewoon een foutje en/of een probeersel?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vond ook niks aan de stem van *robin* uit de *professor* .

maar nu vind ik het dus wel jmmr dat de oude stem is vervangen door de stem van Ina van Toor.

ik niet, robin klinkt nu in alle series waarin hij voorkomt hetzelfde en dat vind ik logischer. ik vind dat dus een positieve nabewerking

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik niet, robin klinkt nu in alle series waarin hij voorkomt hetzelfde en dat vind ik logischer. ik vind dat dus een positieve nabewerking

Ik vind het niet slecht( goed zelfs), maar op een een of andere manier mis ik die oude stem, vind het zelf ook raar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het niet slecht( goed zelfs), maar op een een of andere manier mis ik die oude stem, vind het zelf ook raar.

Het is ook een kwestie van gewenning. Net als met de oude muziek en de nabewerkingen. Robin was in de Huilende professor gewoon bekender met die afwijkende stem en dan is het vreemd om de 'Ina van Toor' stem ineens in die serie te horen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het is ook een kwestie van gewenning. Net als met de oude muziek en de nabewerkingen. Robin was in de Huilende professor gewoon bekender met die afwijkende stem en dan is het vreemd om de 'Ina van Toor' stem ineens in die serie te horen.

Idd dat is precies het zelfde, wij zijn ook de oude muziek gewend. ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het is ook een kwestie van gewenning. Net als met de oude muziek en de nabewerkingen. Robin was in de Huilende professor gewoon bekender met die afwijkende stem en dan is het vreemd om de 'Ina van Toor' stem ineens in die serie te horen.

Je hoort ook bij sommige stukjes dat de echte stemmen nagesynchroniseerd zijn, omdat er overheen gesproken is. Of als Robin *bas* wakker maakt: *robin* pieeeeeBLIEEEEEEEEEP.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je hoort ook bij sommige stukjes dat de echte stemmen nagesynchroniseerd zijn, omdat er overheen gesproken is. Of als Robin *bas* wakker maakt: *robin* pieeeeeBLIEEEEEEEEEP.

Ja idd, beetje slordig gedaan, maar misschien was het ook te moeilijk om helemaal weg te werken.

Er zit trouwens nog iets in dat aan de oude Robinstem herinnerd, dat geluid van Robins mond (klepperend geluid) daar hoorde ook die oude stem bij. Vreemd om het nu in combinatie met de 'Ina' stem te horen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja idd, beetje slordig gedaan, maar misschien was het ook te moeilijk om helemaal weg te werken.

Er zit trouwens nog iets in dat aan de oude Robinstem herinnerd, dat geluid van Robins mond (klepperend geluid) daar hoorde ook die oude stem bij. Vreemd om het nu in combinatie met de 'Ina' stem te horen.

Ina van Toor`s Robin heeft ook meer tijd nodig om iets te zeggen. En wat dacht je van de robin in de hoorspellen (op schattenjacht en verdwenen schat), om nog maar te zwijgen van de 'geheime agenten'-robin!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ina van Toor sprak vanaf het begin de stem van Robin in, dus ook de oude stem.... De methode waarop de oude stem is gemaakt is volgens mij ook anders. Het opnieuw inspreken is gebeurd omdat de 'oude stem' niet naar tevredenheid was en te traag (zeker met de blieeeeeep). Om de snelheid van de DVD en series een handje te helpen heeft men Ina deze stem opnieuw laten inspreken met de vernieuwde methode...

Misschien is het leuk wanneer Aad iets meer verteld over het ontstaan van Robin en hoe Aad deze (samen met iemand anders??) in elkaar heeft weten te knutselen op een manier waarop in beeld niet goed te zien is hoe Robin werkt. Daarbij is het Robotje ook gemoderniseerd zodat het makkelijker te hanteren en te bewegen was tijdens de opnamen?????

Waarom werd Robin groter? Waarom geen Robin in de laatste twee avonturen (of eigenlijk drie, in Griekenland kwam ons robotje ook niet mee op avontuur)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ina van Toor sprak vanaf het begin de stem van Robin in, dus ook de oude stem.... De methode waarop de oude stem is gemaakt is volgens mij ook anders. Het opnieuw inspreken is gebeurd omdat de 'oude stem' niet naar tevredenheid was en te traag (zeker met de blieeeeeep). Om de snelheid van de DVD en series een handje te helpen heeft men Ina deze stem opnieuw laten inspreken met de vernieuwde methode...

Misschien is het leuk wanneer Aad iets meer verteld over het ontstaan van Robin en hoe Aad deze (samen met iemand anders??) in elkaar heeft weten te knutselen op een manier waarop in beeld niet goed te zien is hoe Robin werkt. Daarbij is het Robotje ook gemoderniseerd zodat het makkelijker te hanteren en te bewegen was tijdens de opnamen?????

Waarom werd Robin groter? Waarom geen Robin in de laatste twee avonturen (of eigenlijk drie, in Griekenland kwam ons robotje ook niet mee op avontuur)

Dat vond ik wel jammer. Maar ik denk dat het te moeilijk werd. Hoe groot zou die robot (als we het moeten geloven) nu zijn? Laten we voor hem hopen dat hij niet meer in Belgie bij Danny woont!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat vond ik wel jammer. Maar ik denk dat het te moeilijk werd. Hoe groot zou die robot (als we het moeten geloven) nu zijn? Laten we voor hem hopen dat hij niet meer in Belgie bij Danny woont!

Waarom? België is een tof land hoor, veel en lekker eten 8)7 .

En eenzaam zou Robin ook niet zijn : met dat Samson daar ook woont ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
En eenzaam zou Robin ook niet zijn : met dat Samson daar ook woont ;)

Samson vind ik eerder iemand voor Lara. *lara*

;) Moet hij die Bobientje alleen even aan de kant zetten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee, in geheime agenten was het echt heeeeeeeeeeeel anders. En in de eerste 2 hoorspellen was het haar ook niet

Wat had ik nou gezegd? }:| Het kan toch zijn dat ze een ander algoritme gebruiken om die stem te mixen? Kan het best Ina geweest zijn, zonder dat je dat eraan afhoort.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wat had ik nou gezegd? }:| Het kan toch zijn dat ze een ander algoritme gebruiken om die stem te mixen? Kan het best Ina geweest zijn, zonder dat je dat eraan afhoort.

Ja, zo had ik het nog niet bekeken. En ik kijk nu ECHT uit.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De originele stem van Robin in de Huilende Professor vind ik veel minder dan de Ina van Toor stem in de latere series. Maar de stem van Robin in de Schattenjacht/verdwenen schat hoorspelen is pas echt gaar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Bij Sweety klonk die stem ook niet echt geweldig, hoewel het daar wel beter paste dan bij Robin.

Dat vind ik niet. Dat was echt een Robot-stem, terwijl de robin van nu een vrouwenstem heeft, terwijl robin een jongen is. Maar ik vind de Ina van Toor nnog steeds heel goed als Robin hoor.

Link naar bericht
Delen op andere sites
heb je ooit een meisje gezien die robin heet??

ik niet of het moet een omgebouwde zijn maar da lijk me sterk

Oh? Nou, ik zal het doorgeven aan een meisje, genaamd Robin, dat bij me broertje in de klas zit. :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Oh? Nou, ik zal het doorgeven aan een meisje, genaamd Robin, dat bij me broertje in de klas zit. :{

ja dan bied ik maar weer mn excuses aan he

sorry maar ik heb er egt nog nooit van gehoord

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

heb je ooit een meisje gezien die robin heet??

ik niet of het moet een omgebouwde zijn maar da lijk me sterk

Denk jij dat ik zo'n opmerking maak zonder dat ik aan de meest voor de hand liggende argumenten denk? Ik ben geniaal, vergeet dat niet. Ik ken meer dan een vrouw die Robin heet. In tegenstelling tot sommigen hier denk ik na voordat ik post. Meestal.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Denk jij dat ik zo'n opmerking maak zonder dat ik aan de meest voor de hand liggende argumenten denk? Ik ben geniaal, vergeet dat niet. Ik ken meer dan een vrouw die Robin heet. In tegenstelling tot sommigen hier denk ik na voordat ik post. Meestal.

SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY

Nee......zover ga ik niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, verhip. De vrouw van Mike Myers (Austin Powers) heet ook Robin. En nu weer ontopic: Dit zei samba-boy aan het begin van dit topic:

ik geloof dat dat AART DE HEER was :{:{ helemaal niks leuks aan die stem :N:N

Hoe weet je dat?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zelf zat ik te denken aan Maurizio Mantille, maar dat denk ik niet.

Ja, wat denk je nou? ;)

Voor mijn part heeft Aad hem zelf ingesproken. Met die vervorming hoor je echt niks meer terug.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar ik vind het opzich al raar dat Robin nooit wordt genoemd op de aftiteling.

Wel hoor... "Met Medewerking van" staat Robin onderaan, met Lara erbij (in de schatkaart dan).

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...