Jump to content
Sign in to follow this  
djkoelkast

Om 16:00 uur live: 35mm projectie in een bioscoopzaal

Recommended Posts

Kijk allemaal mee, want om 16:00 uur vanmiddag kun je live meekijken met de projectie van een 35mm film (Mama is boos!) en vooral hoe dit technisch in z'n werk gaat.

Uiteraard in een verder lege zaal en met gepaste afstand. Meekijken in de keuken, vanaf huis.

18 uren geleden, RM zei:

Was leuk om te zien :).

Ik moest eigenlijk an die Arbeit, maar dit was de moeite waard!

Alleen moet samba-boy duidelijk nog leren om in te zoomen _O-

Ja nee ik kom binnen en djkoelkast zei ik heb een leuk idee, ga jij even aan de slag met een camera waar je nog nooit mee gewerkt hebt _O-

Heb je nagedacht om dit op tweakers te zetten? vast veel mensen die het gaaf vinden om te zien hoe alles er achter de schermen  in elkaar zit.

2 uren geleden, T4600C zei:

Heb je nagedacht om dit op tweakers te zetten? vast veel mensen die het gaaf vinden om te zien hoe alles er achter de schermen  in elkaar zit.

Ik heb daar geen account, maar voel je vrij om een linkje te posten

Leuk! :D

Vandeweek al even bekeken, en best interessant! Moet wel eerlijk bekennen dat ik het waarschijnlijk had weggeklikt als ik jullie niet had gekend (omdat je in het algemeen zo vergeven wordt van de 13-in-dozijn-zelf-benoemde deskundigen in van alles en nogwat op Youtube en dat totaal niet meer te filteren is) ;)

8 uren geleden, MarsM zei:

Leuk! :D

Vandeweek al even bekeken, en best interessant! Moet wel eerlijk bekennen dat ik het waarschijnlijk had weggeklikt als ik jullie niet had gekend (omdat je in het algemeen zo vergeven wordt van de 13-in-dozijn-zelf-benoemde deskundigen in van alles en nogwat op Youtube en dat totaal niet meer te filteren is) ;)

Het was te onvoorbereid om ècht informatief te kunnen zijn, eigenlijk zouden we dit helemaal niet doen, maar anders was het zo zonde van de tijd.