KusvanK3 Posted June 12, 2020 Share Posted June 12, 2020 hi, een vraagje:) Zelf vond ik het vroeger leuk om oude filmpjes van K3 te bekijken. Alleen mijn pc is gecrasht. Als er iemand is die nog oude filmpjes of optredens heeft. Wil je dan mij een berichtje sturen? Er zijn heel weinig filmpjes te vinden. Quote Link to post Share on other sites
jeugdmemories Posted June 13, 2020 Share Posted June 13, 2020 Staat toch redelijk wat op YouTube en op marktplaats in Nederland en België zal genoeg te vinden zijn. Quote Link to post Share on other sites
KusvanK3 Posted June 16, 2020 Author Share Posted June 16, 2020 Op 13-6-2020 om 20:51, jeugdmemories zei: Staat toch redelijk wat op YouTube en op marktplaats in Nederland en België zal genoeg te vinden zijn. Nope, de tele-Romeo show en de treintour staan niet op het internet. Quote Link to post Share on other sites
Keetie Posted June 16, 2020 Share Posted June 16, 2020 Op mijn YouTube staan ze wel: Quote Link to post Share on other sites
samba-boy Posted June 16, 2020 Share Posted June 16, 2020 1 uur terug, KusvanK3 zei: Nope, de tele-Romeo show en de treintour staan niet op het internet. Van de treintour heb ik wel ooit op Studio 100 fan wat informatie geplaatst, en hier op Retroforum ook wat stills. Daar zal je het mee moeten doen wat mij betreft, ik mag en wil dat niet verder verspreiden (auteursrechten ook, enzo, schijnt nogal eens een dingetje te zijn). Quote Link to post Share on other sites
KusvanK3 Posted June 16, 2020 Author Share Posted June 16, 2020 31 minuten geleden, samba-boy zei: Van de treintour heb ik wel ooit op Studio 100 fan wat informatie geplaatst, en hier op Retroforum ook wat stills. Daar zal je het mee moeten doen wat mij betreft, ik mag en wil dat niet verder verspreiden (auteursrechten ook, enzo, schijnt nogal eens een dingetje te zijn). Quote Link to post Share on other sites
KusvanK3 Posted June 16, 2020 Author Share Posted June 16, 2020 Dit waren pas echt toppertjes, deze tijd was veel leuker vergeleken hoe het nu is Quote Link to post Share on other sites
jeugdmemories Posted June 17, 2020 Share Posted June 17, 2020 12 uren geleden, KusvanK3 zei: Dit waren pas echt toppertjes, deze tijd was veel leuker vergeleken hoe het nu is Natuurlijk zullen vele dat vinden. De orginele K3 was in de tijd van je kinderjaren. En zo zullen de kinderen van nu ook denken over hun K3 over 20 jaar en ze stoppen ermee. De huidige meiden doen het ook op hun manier gewoon prima. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted June 17, 2020 Share Posted June 17, 2020 Ik vind de nieuwe veel beter Quote Link to post Share on other sites
KusvanK3 Posted June 18, 2020 Author Share Posted June 18, 2020 vind dit nummer wel een toffe zomerhit Quote Link to post Share on other sites
WouterBoeve Posted June 23, 2020 Share Posted June 23, 2020 Ik vind de nieuwe ook beter, Qua uiterlijk dan, deze zijn wat jonger, meer van mijn leeftijd Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted June 23, 2020 Share Posted June 23, 2020 29 minuten geleden, WouterBoeve zei: Ik vind de nieuwe ook beter, Qua uiterlijk dan, deze zijn wat jonger, meer van mijn leeftijd Jij bent alleen niet echt de doelgroep he Quote Link to post Share on other sites
WouterBoeve Posted June 23, 2020 Share Posted June 23, 2020 2 uren geleden, djkoelkast zei: Jij bent alleen niet echt de doelgroep he Nee jij wel dan? volgens mij ben je meer dan 10 jaar ouder dan mij! Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted June 23, 2020 Share Posted June 23, 2020 1 uur terug, WouterBoeve zei: Nee jij wel dan? volgens mij ben je meer dan 10 jaar ouder dan mij! Het is "dan ik" en niet "dan mij". En ja, mijn generatie is ook doelgroep. Veel van mijn leeftijdsgenoten hebben kinderen die naar K3 willen en de vaders zijn dan dus ook doelgroep. Die betalen de kaartjes en willen ook wel wat zien. Quote Link to post Share on other sites
Keetie Posted June 23, 2020 Share Posted June 23, 2020 @WouterBoeve Vind jij dan alleen artiesten goed als ze van jouw eigen leeftijd zijn? Quote Link to post Share on other sites
WouterBoeve Posted June 23, 2020 Share Posted June 23, 2020 33 minuten geleden, Keetie zei: @WouterBoeve Vind jij dan alleen artiesten goed als ze van jouw eigen leeftijd zijn? Ik doelde op het uiterlijk, Quote Link to post Share on other sites
RM Posted June 23, 2020 Share Posted June 23, 2020 2 hours ago, djkoelkast said: Het is "dan ik" en niet "dan mij". En ja, mijn generatie is ook doelgroep. Veel van mijn leeftijdsgenoten hebben kinderen die naar K3 willen en de vaders zijn dan dus ook doelgroep. Die betalen de kaartjes en willen ook wel wat zien. Gaan we weer Quote Link to post Share on other sites
KusvanK3 Posted June 27, 2020 Author Share Posted June 27, 2020 hallo, heeft iemand nog beelden van de tele-Romeo Show? Tot nu toe weet ik alleen dat er een optreden staat op de Tele-Romeo Special. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts