Ga naar inhoud

Mail van Martijn re De grote verrassing


Aanbevolen berichten

Mail van Martijn, zoals beloofd ;)

Beste Forum-leden,

Zoals beloofd zou ik aan jullie als eerste laten weten wat 'de grote verrassing' is.

Degene die het over een tentoonstelling hadden, zaten het dichtst in de buurt.

Er komt een tentoonstelling van Bassie en Adriaan in het "TV Toys Museum" in Dieren (vlak bij Arnhem). Daar kun je dan rekwisieten (zoals de kroon, de schatkist, de sleutel en de caravan), originele tekeningen, foto's en nog veel meer van B&A bekijken. De opening is op 1juli en deze wordt door Bas en Aad samen gedaan. De tentoonstelling duurt tot eind september.

Ik hoop dat dit 'de grote verrassing' is waar jullie op gehoopt hadden.

Met vriendelijke groeten,

Martijn Passchier

Leuk! Ik ben eerder in het TV toys museum geweest en het is echt tof. Misschien kunnen we er met een groep heengaan?

Voor mensen gaan zeuren over die nieuwe FAQ entry, ik heb dus toestemming om dit mailtje integraal op de site te zetten

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Mail van Martijn, zoals beloofd ;)

Beste Forum-leden,

Zoals beloofd zou ik aan jullie als eerste laten weten wat 'de grote verrassing' is.

Degene die het over een tentoonstelling hadden, zaten het dichtst in de buurt.

Er komt een tentoonstelling van Bassie en Adriaan in het "TV Toys Museum" in Dieren (vlak bij Arnhem). Daar kun je dan rekwisieten (zoals de kroon, de schatkist, de sleutel en de caravan), originele tekeningen, foto's en nog veel meer van B&A bekijken. De opening is op 1juli en deze wordt door Bas en Aad samen gedaan. De tentoonstelling duurt tot eind september.

Ik hoop dat dit 'de grote verrassing' is waar jullie op gehoopt hadden.

Met vriendelijke groeten,

Martijn Passchier

Leuk! Ik ben eerder in het TV toys museum geweest en het is echt tof. Misschien kunnen we er met een groep heengaan?

Voor mensen gaan zeuren over die nieuwe FAQ entry, ik heb dus toestemming om dit mailtje integraal op de site te zetten

Egt cool, daar moet ik gewoon bij zijn, ik ben btw al eens in dat museum geweest.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ok ik ga dus echt wel vrij vragen hiervoor!!!

1 juli here we come, en het liefst met z'n allen *)

Ik weet niet of die opening openbaar is, maar ik heb Martijn daar even over teruggemaild. Bedenk me net dat je in ieder geval gewoon kan komen natuurlijk 8)7 Maar goed, even zijn reactie afwachten ;)

Ik vind het echt geweldig. En Dieren is ook redelijk goed bereikbaar vanaf alle uithoeken in Nederland.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik weet niet of die opening openbaar is, maar ik heb Martijn daar even over teruggemaild. Bedenk me net dat je in ieder geval gewoon kan komen natuurlijk 8)7 Maar goed, even zijn reactie afwachten ;)

Ik vind het echt geweldig. En Dieren is ook redelijk goed bereikbaar vanaf alle uithoeken in Nederland.

is dat in dieren OMFG 8)7 daar woont een ex van me

en ik ken dat dorp op mijn duimpje

nou maar hopen dat ik d'r niet tegenkom :r

whahaha

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wie op de route ligt kan met mij mee carpoolen,

dus bijvoorbeeld Hoorn, Purmerend... meerijden is mogelijk (nog gezelliger ook) zorg ik voor B&A muziek in de wagen :P

Oh en heibuurt kan ook mee als ie een stukje over de afsluitdijk komt (den oever)

*baron* DJ Koelkast, organiseer jij even een auto, dan ga ik op zoek naar die Bassie & Adriaan. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

*baron* DJ Koelkast, organiseer jij even een auto, dan ga ik op zoek naar die Bassie & Adriaan. :P

haha dat komt helemaal goed ;)

tegen die tijd alles even doorspreken, als jij + heidbuurt meegaan kan ik nog 1 iemand meenemen om te zorgen dat iedereeen comfortabel zit (rit van bijna 2u)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ga met het OV (gratis), dus vanaf Alphen aan den Rijn is dat bijna 2 uur met de trein (2 x overstappen). Vanaf Utrecht is het iets meer dan een uur :)

Mijn moeder begint al te bedelen of ze ook mee mag, als chauffeur :P Op zich wel lekker want ik kan zelf niet rijden, maar ze wil altijd zo vroeg weer weg, dus jammer maar helaas, ma :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar hoe gaan ze het openen?? Als Bas en Aad of als Bassie en Adriaan??? Ik vind het persoonlijk jammer dat het niet in Hellendoorn plaatsvind (dat was toch echt eerst het plan !!). Hellendoorn, daar komen veel meer mensen! Ook is het jammer dat de verassing niet de enige echte afscheidvoorstelling is.... ik hoop daar nog steeds op !!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beter dat het daar is, ik hou niet zo van super massaal.

Hierdoor krijgen we de kans nog een praatje met B&A te maken misschien :D

En misschien wel de laatste keer samen in het openbaar!!!!

Deze kans is van ons :D Die grijpen we.

Martijn Passchier heeft vanaf nu de heldenstatus dik verdiend! _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mail van Martijn, zoals beloofd ;)

Beste Forum-leden,

Zoals beloofd zou ik aan jullie als eerste laten weten wat 'de grote verrassing' is.

Degene die het over een tentoonstelling hadden, zaten het dichtst in de buurt.

Er komt een tentoonstelling van Bassie en Adriaan in het "TV Toys Museum" in Dieren (vlak bij Arnhem). Daar kun je dan rekwisieten (zoals de kroon, de schatkist, de sleutel en de caravan), originele tekeningen, foto's en nog veel meer van B&A bekijken. De opening is op 1juli en deze wordt door Bas en Aad samen gedaan. De tentoonstelling duurt tot eind september.

Ik hoop dat dit 'de grote verrassing' is waar jullie op gehoopt hadden.

Met vriendelijke groeten,

Martijn Passchier

Leuk! Ik ben eerder in het TV toys museum geweest en het is echt tof. Misschien kunnen we er met een groep heengaan?

Voor mensen gaan zeuren over die nieuwe FAQ entry, ik heb dus toestemming om dit mailtje integraal op de site te zetten

Dit is fantastisch! Maar toch even denken, Dieren, Arnhem heb ik ook van gehoord maar waar dit ligt ?!!!

Het is heel tof dat er nu een B&A tentoonstelling is en met BASSIE en ADRIAAN! Fantastisch gewoon

Zou dat vanuit Vlaanderen goed te bereiken zijn?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als je met het OV gaat en in omg Antwerpen woont, moet je eerst richting Roosendaal en daar overstappen op de trein naar Breda. Dan stopt de trein in Dieren (na een enorme omweg). Als je bijvoorbeeld om 8.41 's ochtends vertrekt vanuit Antwerpen, dan kom je pas 11.52 aan in Dieren, dus ruim 3 uur later. :{

Link naar bericht
Delen op andere sites

hmmz ik ga weer vanuit Epe en neem wel weer muziek mee :)

herken me dit keer liever aan mn Cold45 rulez petje (had k voor de meet van 15 mei wel gepost in t topic, maar dat was iedereen vergeten..) aangezien ik me af en toe niet helemaal prettig voel als al die ongure types me aankijken met "die tering herrie" aan.. ;P

Ik weet nog ff niet of k met OV ga of weer fietsen. T is iets van 40 km en ik weet na Apeldoorn de weg ook totaal niet maarja, als het mooi weer is ga k denk k wel fietsen, is wel mooie natuur daar :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dit is fantastisch! Maar toch even denken, Dieren, Arnhem heb ik ook van gehoord maar waar dit ligt ?!!!

Het is heel tof dat er nu een B&A tentoonstelling is en met BASSIE en ADRIAAN! Fantastisch gewoon

Zou dat vanuit Vlaanderen goed te bereiken zijn?

Arnhem ligt in de provincie Gelderland, tegen de grens met Duitsland. Het is praktisch met elke trein te bereiken.

Ik heb het voor je nagevraagd op = http://www.ns.nl/cgi-ns/nsbaliecgi Vlaanderen-Oost of Vlaanderen-West? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Arnhem ligt in de provincie Gelderland, tegen de grens met Duitsland. Het is praktisch met elke trein te bereiken.

Ik heb het voor je nagevraagd op = http://www.ns.nl/cgi-ns/nsbaliecgi Vlaanderen-Oost of Vlaanderen-West? ;)

ajb, n kaartje:

(+ route vanaf mn huis, voor de auto dan...):

edit: kaartje wekrt dus wel:

dieren.gif

Link naar bericht
Delen op andere sites
hmmz ik ga weer vanuit Epe en neem wel weer muziek mee :)

herken me dit keer liever aan mn Cold45 rulez petje (had k voor de meet van 15 mei wel gepost in t topic, maar dat was iedereen vergeten..) aangezien ik me af en toe niet helemaal prettig voel als al die ongure types me aankijken met "die tering herrie" aan.. ;P

Ik weet nog ff niet of k met OV ga of weer fietsen. T is iets van 40 km en ik weet na Apeldoorn de weg ook totaal niet maarja, als het mooi weer is ga k denk k wel fietsen, is wel mooie natuur daar :)

Zeker mooie natuur: http://www.11j.nl/layout/Mainpages/Foto/IM001353.jpg (eigen foto, ik doe aan treinenspotten, deze foto komt uit Wolfheze, daar rij ik speciaal heen voor zulke plaatjes!)

Nu weer ontopic. Het museum is best leuk en er staan ontzettend veel herkenbare rekwisieten van de Nederlandse kinder televisie prog..

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ga zeker!!! Maar 1 juli, weet ik niet, ik weet namelijk nog niet hoe m'n vakantiejob ligt *(*

Ik hoop dat ik kan gaan. Maareh, hopelijk geraak ik op tijd terug met de trein dan, want vervoer, dat wordt iets anders ...

Je kunt eventueel bij mij overnachten, als het allemaal niet lukt met treinen en zo... ik heb drie slaapplaatsen beschikbaar voor verre reizigers.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je kunt eventueel bij mij overnachten, als het allemaal niet lukt met treinen en zo... ik heb drie slaapplaatsen beschikbaar voor verre reizigers.

hmmz k denk dat ik een heel stuk om ga reizen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ga met het OV (gratis), dus vanaf Alphen aan den Rijn is dat bijna 2 uur met de trein (2 x overstappen). Vanaf Utrecht is het iets meer dan een uur :)

Hoe zou ik dit kunnen overslaan, ben er absoluut bij :D

Hinse, als jij via Utrecht reist, kunnen wij wellicht iets combineren, reis ook vanaf Utrecht CS.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hoe zou ik dit kunnen overslaan, ben er absoluut bij :D

Hinse, als jij via Utrecht reist, kunnen wij wellicht iets combineren, reis ook vanaf Utrecht CS.

En ik denk dat wij niet de enigen zijn. :) Mijn vriendin gaat ook mee, omdat ze het voor geen goud wil/mag missen. *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En ik denk dat wij niet de enigen zijn. :) Mijn vriendin gaat ook mee, omdat ze het voor geen goud wil/mag missen. *O*

Kijk eens aan, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Wou dat mij vriendin zo verslaafd als ik was, maar ja. We moeten tegen die tijd maar ff kijken hoe of wat met treinen etc. Komt vast goed ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Kijk eens aan, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Wou dat mij vriendin zo verslaafd als ik was, maar ja. We moeten tegen die tijd maar ff kijken hoe of wat met treinen etc. Komt vast goed ^O^

Tuurlijk komt het goed! Vanaf Utrecht centraal is het nog een uurtje dacht ik, dus dan kan iedereen elkaar gezellig leren kennen. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tuurlijk komt het goed! Vanaf Utrecht centraal is het nog een uurtje dacht ik, dus dan kan iedereen elkaar gezellig leren kennen. :P

Oh echt relaxed ja, zie het al helemaal voor me...leef er nu al naar toe whoehoe *O*:P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik hoop dat ik kan, ik moet werken, wil wel verzetten, maar ik zit me af te vragen waarnaartoe. Als ik ga, ga ik per OV, via Duivendrecht-Utrecht-Arnhem-Dieren.

Nog iemand die ons joint vanaf Utrecht :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nog iemand die ons joint vanaf Utrecht :)

Of je daar nu zo blij mee moet zijn :D

Hoe we elkaar herkennen is een tweede, zeer aannemelijk dat ik vanaf D'drecht meteen richting Anrhem ga dus ik zit in Utrecht alleen maar in de trein. Maar dan zien we elkaar in Dieren of Arnhem wel, in Dieren herken je iedereen, daar stapt verder vast nooit iemand in en nooit iemand uit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Of je daar nu zo blij mee moet zijn :D

Hoe we elkaar herkennen is een tweede, zeer aannemelijk dat ik vanaf D'drecht meteen richting Anrhem ga dus ik zit in Utrecht alleen maar in de trein. Maar dan zien we elkaar in Dieren of Arnhem wel, in Dieren herken je iedereen, daar stapt verder vast nooit iemand in en nooit iemand uit.

Nou ja Dieren is nog wel een redelijke plaats hoor, dus dat zal nog wel meevallen, maar ja, we zien wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou ja Dieren is nog wel een redelijke plaats hoor, dus dat zal nog wel meevallen, maar ja, we zien wel.

;) Alleen t tijdstip, tzal wel ergens begin in de middag zijn. Overigens zit ik in de IC richting Arnhem hoogstwaarschijnlijk in de voorste coupé omdat je dan bij Arnhem lekker tegen de uitgang van t perron zit en het altijd wat rustiger is dan in t midden

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

;) Alleen t tijdstip, tzal wel ergens begin in de middag zijn. Overigens zit ik in de IC richting Arnhem hoogstwaarschijnlijk in de voorste coupé omdat je dan bij Arnhem lekker tegen de uitgang van t perron zit en het altijd wat rustiger is dan in t midden

Klopt inderdaad. Maar goed, we zien elkaar sowieso wel, hetzij in Utrecht, hetzij in Arnhem, hetzij in Dieren...:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Veenendaal...natuurlijk !

Hoe kon ik het vergeten... |:(

Ja, dat zeg ik wel zo leuk, maar ik kan ook op De KLomp opstappen, scheelt me drie kwartier, en dat blijft dezelfde trein uit Utrecht. Moeten jullie wel de trein nemen die ook in De Klomp stopt, maar die komt niet uit Amsterdam...

Nou ja, dat zien we dan wel ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, dat zeg ik wel zo leuk, maar ik kan ook op De KLomp opstappen, scheelt me drie kwartier, en dat blijft dezelfde trein uit Utrecht. Moeten jullie wel de trein nemen die ook in De Klomp stopt, maar die komt niet uit Amsterdam...

Nou ja, dat zien we dan wel ;)

Dat zal wel een stoptrein zijn die in 132 gehuchten stopt, of niet soms? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...