Ga naar inhoud

Amerika - Verschillende DVD versies discussietopic


Aanbevolen berichten

Die staat toch vaker in de winkel als de 5-delige?? Ik heb de 2-delige via internet.

En over het algemeen hebben forumleden toch de 2-delige of heb ik het mis?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Klopt als een bus :Y

Niet helemaal, je hebt één 2-delige en twee 5-deligen

De eerste 5-delige is de serie die je kunt winnen op de Adriaan site

De tweede 5-delige is de serie die begint met Op zoek in.. en dan namen als Curacao, San Francisco en Het Wilde Westen

En de 2-delige serie Op Zoek in Amerika.

In totaal drie versies dus!

Of het moet zijn dat de 5-delige serie in de loop der tijd een andere serie covers heeft gekregen en dat de twee door mij genoemde 5-deligen dezelfde dvd-serie is. In dat geval klopt de opmerking van DJ Koelkast als een bus dat de opmerking van Niveath klopt als een bus.

Link naar bericht
Delen op andere sites
waar kan ik dan de 5-delige nog kopen op DVD???

Geen idee, maar je hebt mij ook niet horen zeggen dat al die drie series gelijktijdig te koop waren. Ik bedoelde dat er in totaal drie uitgaven van de serie geweest zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er zit volgens mij geen enkel verschil. Hij is nu NIET meer leverbaar bij Bassie's postorders en dus zeer waarschijnlijk niet meer te leveren. Het kan echter wel zijn dat je ze aantreft in een winkel als laatste exemplaren dus ik denk dat je goed moet zoeken of ze zijn er niet meer! :{

Lukas.

PS Als ik de 2 DVD versie heb hoef ik echt geen 5 DVD versie omdat dat de verzameling completer maakt, ik doe het vooral voor WAT er op de DVD's staat :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar wat zou het verschil dan kunnen zijn? Is ie dan misschien anders nabewerkt ofzo?

uit een ander topic heb ik begrepen dat op de 5 delige een aantal scenes ontbreken, die wel op de tweedelige staan...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik bedoelde het verschil tussen de ene 5-delige en de andere 5-delige. Zou in de ene dan wel die scenes zitten van de 2-delige en in de ander niet? Wat een raar gedoe.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou ik lees dit verhaal zo'n beetje en ik krijg er hoofdpijn van *(*

2 deel, 5 deel, nog 2 deel, haha, snappen jullie het nog? Volgens mij zijn er gewoon 2 versies. Een 5 delige versie, waarop niet alle scenes staan. En een 2 delige versie, waarop alles staat.

Het zou kunnen hoor, maar ik heb nog nooit 2 verschillende 5 delige series gezien. Pffff... 8)7

:P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar in een ander topic is ooit gediscussiert welke scenes er wel in de 2delige zaten en niet in de 5delige. Ik kan me alleen die cowboyshow herinneren.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk toch dat die twee 5-delige series identiek zijn met verschillende covers. Misschien waren de titels op zoek in Curacao, San Francisco, Het Wilde Westen etc. te verwarrend voor het publiek en is er besloten de serie weer als Op reis door Amerika uit te brengen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik denk dat er gewoon één 5-delige serie is en één 2-delige :Y

Lijkt mij ook, twee verschillende versies is al ingewikkeld, ingewikkelder lijkt me niet :9 .

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
is er iemand met een foto van een andere cover? (van de 5-delige)

Het mysterie is opgelost!!!

De 5-delige serie die hierboven staat in de post van DJ Koelkast, is inderdaad de enige 5-delige DVD serie. De andere 5-delige waar ik aan het begin van dit topic op doelde was de reeks die in de openingspost in het Reis vol Verrassingen deel 2 topic in de 'Bassie en Adriaan - de series' afdeling staat afgebeeld (afbeelding gepost door Frey).

Alleen..... dat blijken geen DVD's maar videobanden te zijn.

Dit topic kan dus op slot, aangezien het raadsel is opgelost!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het mysterie is opgelost!!!

De 5-delige serie die hierboven staat in de post van DJ Koelkast, is inderdaad de enige 5-delige DVD serie. De andere 5-delige waar ik aan het begin van dit topic op doelde was de reeks die in de openingspost in het Reis vol Verrassingen deel 2 topic in de 'Bassie en Adriaan - de series' afdeling staat afgebeeld (afbeelding gepost door Frey).

Alleen..... dat blijken geen DVD's maar videobanden te zijn.

Dit topic kan dus op slot, aangezien het raadsel is opgelost!

Ja, dat zijn denk ik videos van 2000, toch van Bridge Entertainment maar nog in een iets ouder design. Zo gaat dat ook op met de reis van Europa, ik heb er een liggen van copyright 2000, Bridge Entertainment die lijkt op het nieuwe design, maar toch anders vooral de achterkant met allemaal sterren van de EU en nog de tournee info lijn vermeld.

Mysterie opgelost inderdaad. Die banden zijn er nu al een jaar volgens mij niet meer...

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, dat zijn denk ik videos van 2000, toch van Bridge Entertainment maar nog in een iets ouder design. Zo gaat dat ook op met de reis van Europa, ik heb er een liggen van copyright 2000, Bridge Entertainment die lijkt op het nieuwe design, maar toch anders vooral de achterkant met allemaal sterren van de EU en nog de tournee info lijn vermeld.

Mysterie opgelost inderdaad. Die banden zijn er nu al een jaar volgens mij niet meer...

Lukas.

Ik denk dat die videos uit 1996 komen, ik kan het fout hebben, maar ik heb ze zelf ook.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik denk dat die videos uit 1996 komen, ik kan het fout hebben, maar ik heb ze zelf ook.

Als ik het goed heb is die serie die Antonio bedoeld, de allereerste uitgave van de Reis door Amerika. Dit zijn gewonen de videobanden die in 1994 (of 1996) door Arcade zijn uitgegeven.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik denk dat die videos uit 1996 komen, ik kan het fout hebben, maar ik heb ze zelf ook.

helemaal, want ik heb curacao en san fransisco, las vegas, het wilde westen en amerika van CNR (deel 5 van amerika is van arcade). de hoes van 1,2,3 en 4 zegt dat de film(s) uit 1994 komen, maar de band zelf zegt dat de film uit 1996 komt!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

helemaal, want ik heb curacao en san fransisco, las vegas, het wilde westen en amerika van CNR (deel 5 van amerika is van arcade). de hoes van 1,2,3 en 4 zegt dat de film(s) uit 1994 komen, maar de band zelf zegt dat de film uit 1996 komt!

Vaag. Maar misschien bedoelen ze dat de series zijn uitgezonden zijn in 1994 en uitgebracht in 1996?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik het goed heb is die serie die Antonio bedoeld, de allereerste uitgave van de Reis door Amerika. Dit zijn gewonen de videobanden die in 1994 (of 1996) door Arcade zijn uitgegeven.

Als ik me het goed herinner waren dit inderdaad de eerste uitgegeven banden van De Reis vol Verrassingen. Naderhand zijn er waarschijnlijk nog wel andere versies uitgekomen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Vaag. Maar misschien bedoelen ze dat de series zijn uitgezonden zijn in 1994 en uitgebracht in 1996?

Ik denk dat in 1996 de auteursrechten zijn vernieuwd. Misschien kun je het vergelijken met de tweede druk van een boek of zo.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...