Ga naar inhoud

Giechel en Goochel -> B&A en Carlo & Irene


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit in General Chat mag, schop um anders maar ff naar Offtopic... Maar naast B&A heb ik dus nog een punt waarop je mij erg emotioneel kan raken: TELEKIDS!!!

Nu heeft n meisje uit mn klas n zooi nrs van ze zitten downloaden en die naar mij zitten doorsturen, luister ik dat liedje van Giechel en Goochel... Ik citeer:

Je denkt het kan niet, maar het is waar! Je bent ontgoocheld, je bent ontdaan, vraag het maar aan Bassie of aan Adriaan!

_O__O-_O__O-

Als u ons huurt komen we aangezet met 16 olifanten en een groot ballet!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze hoort inderdaad in Gezellig off topic. Even wachten op de andere moderators :)

Maar eh, even tussen ons. Telekids was natuurlijk....GE-WEL-DIG. Ik heb jarenlang genoten van elke minuut die ze maakten. De mega blubber power show, Pittige tijden en inderdaag Giechel en Goochel. Fantastisch die 2. Ik weet dat niet iedereen fan van ze is maar voor mij is Telekids een van de beste kinderprogramma's van de vorige eeuw (samen met B&A natuurlijk)

Link naar bericht
Delen op andere sites

tja ik zat net even met tranen in mn ogen... Dat had ik zelfs met B&A niet, al was dat wat anders, B&A is voor mij nog nooit gestopt, de series zijn nog gewoon op tv... lama zitten de rest... het was fantastisch! (ik luister nu de "laatste keer") ik word niet vaak emotioneel, maar nu.....

Waarom kan ik bij Bol.com niets vinden van Telekids? :(

op de manier dat Carlo en Irene de emotie in die liedjes legden.....

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als de complete serie Pittige Tijden nog eens op dvd verschijnt zal ik hem zeker kopen. Dat was een prachtig onderdeel. Maar natuurlijk was de rest ook geweldig, zoals de Vliegende Oude Taart en de Vraag-maar-raak-gast.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nope, er zijn slechts videobanden van op de markt. Ik denk dat Telekids de DVD heeft gemist helaas :{

hmmz dat moet wel over te zetten zijn, maar die worden tegenwoordig waarschijnlijk niet meer verkocht? iig niet via Bol.com... :( dat wordt dus maar ns rondvragen of nog iemand um heeft...

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik vind het ook jammer dat het niet meer uitgezonden wordt, maar ik heb ergens nog een band liggen waar bassie en adriaan toen te gast waren en meespeelden in Pittige tijden, (k zou em dan ff moeten opzoeken) maar het is ook jammer dat er nix te bestellen valt van het duo dat origineel is

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vond carlo & irene vervelend en telekids vervelend, keek er nooit naar :P

Ik was meer een VPRO-ochtendprogramma fan (purno de purno, mannetje en mannetje, buurman en buurman, rembo en rembo, mevrouw ten kate, trud & P.) :P

eindelijk iemand met smaak :W

Link naar bericht
Delen op andere sites

zijn er ook nog rekwisiten van Telekids in t TV toys museum? Zal wel niet, die zijn allemaal geveild aan particulieren... Op dat moment dacht ik nog "wie wil er nou zo iets?!" maar nu zou ik ook geboden hebben... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
zijn er ook nog rekwisiten van Telekids in t TV toys museum? Zal wel niet, die zijn allemaal geveild aan particulieren... Op dat moment dacht ik nog "wie wil er nou zo iets?!" maar nu zou ik ook geboden hebben... ;)

Ik zat met ranen in mijn ogen bij de afscheidsshow. *professor* Ik was aan het huile, huile, huile!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik zat met ranen in mijn ogen bij de afscheidsshow. *professor* Ik was aan het huile, huile, huile!

toen het doek gevallen was en ze het laatste liedje zongen, barstte ik ook in tranen uit, dat was egt niet leuk. ik kon dr niet tegen

zoveel jaar gekeken en dan ineens stopte ze ermee dat kan tog niet!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

toen het doek gevallen was en ze het laatste liedje zongen, barstte ik ook in tranen uit, dat was egt niet leuk. ik kon dr niet tegen

zoveel jaar gekeken en dan ineens stopte ze ermee dat kan tog niet!!

Ja, precies. Echt, dat laatste liedje, zongen ze met gevoel.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb alle drie de Pittige Tijden videobanden, massa's opgenomen banden, bandjes en CD's, een Telekids shirt en zelfs nog de 'Telekids Now!' magazines. Je mag zelf bepalen of dat een obsessie is...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb alle drie de Pittige Tijden videobanden, massa's opgenomen banden, bandjes en CD's, een Telekids shirt en zelfs nog de 'Telekids Now!' magazines. Je mag zelf bepalen of dat een obsessie is...

En dat voor een Australiër ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb ook de beide telekids-videobanden!

Vooral Meta bij Pittige Tijden gespeeld door Carlo was echt leuk.

*Meta look-a-like* Ik kan hier wel van jank-en.

*Meta* Ik kan hier ook van jank-en mar dat doet er niet toe.

TELEKIDS 4 EVER!!!!!!!!! _O__O__O__O__O_^O^^O^^O^^O^^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik herrinner me weer wat:

Carlo die in Monte Carlo B&A immiteerde :P zullen de meeste mensen hier wel niet grappig gevonden hebben, maar ik kon er de humor best van inzien :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat filmpje stond een tijdje geleden online, ik heb het iig nog. :)

damn, ik heb er een tijdje geleden nog naar gezocht... tnx voor het sturen :)

Maaruh Hinse en ik zijn nu dus hardstikke jalours op Carlo en willen ook dat pak :P

btw het kenteken van die wagen is hetzelfde als een van de echte wagens... is dit goede oplettendheid van Carlo's crew en een fake plaat of hebben ze ook de echte auto :S

Link naar bericht
Delen op andere sites

Carlo en Irene hebben nog B&A geïmiteerd in Telekids en hoe slecht en onvoorbereid!!!

Irene als Bassie: "Ik ben wel goed, maar niet gek..." |:(

Wat jaren later imiteerde carlo met iemand anders Adriaan in Monte Carlo. Dat was hi-la-risch!! Een mooie caravan, auto en kostuums. Rijden ze met de rode auto een vrouw aan op straat, stappen uit, zegt Carlo: "Bassie, wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!" En heeel overdreven lachend stappen ze weer in de auto. _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat filmpje stond een tijdje geleden online, ik heb het iig nog. :)

zou je dat naar mij willen sturen hinse?

ik wil het ook wel eens zien

als je dat wilt doen

heel hartelijk bedankt

als je em stuurt dan moet je hem even me mail nakijken dan ken je em daarheen sturen

alvast bedankt

Link naar bericht
Delen op andere sites
Carlo en Irene hebben nog B&A geïmiteerd in Telekids en hoe slecht en onvoorbereid!!!

Irene als Bassie: "Ik ben wel goed, maar niet gek..." |:(

Wat jaren later imiteerde carlo met iemand anders Adriaan in Monte Carlo. Dat was hi-la-risch!! Een mooie caravan, auto en kostuums. Rijden ze met de rode auto een vrouw aan op straat, stappen uit, zegt Carlo: "Bassie, wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!" En heeel overdreven lachend stappen ze weer in de auto. _O-

Nee, ze reden de man van de belastingdienst aan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee, ze reden de man van de belastingdienst aan.

indd, dat is ook het filmpje wat ik bedoelde en nu ook heb, tnx Hinse...

Maar het filmpje is niet compleet, de man die wordt aangereden kwam in het orginele filmpje namelijk op het laatst nog bij de caravan van Bassie & Adriaan, waar we dus ook te weten kwamen dat hij van de belasting is... Maar dat komt niet voor in het filmpje dat ik van Hinse kreeg...

Btw B&A en de Trosster doet mij erg denken aan de Sinterklaas avonturen van Carlo en Irene... (gestolen pepernoten ofzo?)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

indd, dat is ook het filmpje wat ik bedoelde en nu ook heb, tnx Hinse...

Maar het filmpje is niet compleet, de man die wordt aangereden kwam in het orginele filmpje namelijk op het laatst nog bij de caravan van Bassie & Adriaan, waar we dus ook te weten kwamen dat hij van de belasting is... Maar dat komt niet voor in het filmpje dat ik van Hinse kreeg...

Btw B&A en de Trosster doet mij erg denken aan de Sinterklaas avonturen van Carlo en Irene... (gestolen pepernoten ofzo?)

die ken ik niet hoor cold45

heb jij die dan?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

die ken ik niet hoor cold45

heb jij die dan?

nopes, maar was gewoon dat er n zooi pepernoten van Sinterklaas waren verdwenen en Carlo en Irene die terug gingen zoeken met de hulp van kinderen en weet ik ut...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat keek ik vroeger elk jaar met Sinterklaas. Helaas heb ik de Verdwenen Trosster nooit gezien dus kan verder niet zeggen of het op elkaar lijkt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
zijn er ook nog rekwisiten van Telekids in t TV toys museum? Zal wel niet, die zijn allemaal geveild aan particulieren... Op dat moment dacht ik nog "wie wil er nou zo iets?!" maar nu zou ik ook geboden hebben... ;)

Ik heb de Vraag maar Raak Gast stoel :Y de stoel waar echt alle bekende nederlanders op hebben gezeten inclusief bassie of adriaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb de Vraag maar Raak Gast stoel :Y de stoel waar echt alle bekende nederlanders op hebben gezeten inclusief bassie of adriaan.

ROFLMAO

het enige wat ik nog weet van de veiling van de Telekids stuff is de vraagmaarraakstoel ;) ik weet nog dat daar mega veel geld voor werd geboden en dat ik toen dacht "dan moet je wel erg gestoord zijn om dat te doen", maar nu vind ik het geniaal :D

_O__O__O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
ROFLMAO

het enige wat ik nog weet van de veiling van de Telekids stuff is de vraagmaarraakstoel ;) ik weet nog dat daar mega veel geld voor werd geboden en dat ik toen dacht "dan moet je wel erg gestoord zijn om dat te doen", maar nu vind ik het geniaal :D

_O__O__O_

Ach ik ben geniaal, zéér zéér geniaal mag ik wel zeggen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ach ik ben geniaal, zéér zéér geniaal mag ik wel zeggen ;)

Nee Baas, U mag wel zeggen zeer zeer zeer geniaal!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

*bas* nou, ik vind de baron helemaal niet geniaal, ik vind hem een uilskuiken.

*adriaan* een frikandel!!

*robin* FRI-KAN-DEL SPE-CIAAL!!

*b2* ja lekker, met uitjes!

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...