Ga naar inhoud

Welke auto zouden B&A in 2004 gebruiken?


Aanbevolen berichten

Welke auto zouden Bassie en Adriaan gebruiken als ze de afgelopen jaren nog een serie hadden gemaakt. Ik heb er een paar gezocht die in aanmerking komen.

Honda Prelude

prel975.jpg

Honda Accord

honda-accord.jpg

Renault Kangoo

kangoo.jpg

Fiat Multipla

fiat_multipla_105_red.jpg

Fiat Panda

Fiat_Panda_01_lg.jpg

Peugeot 406 Coupé

406coupe-01b.jpg

Suzuki Jimny

jimmy.jpg

smart fortwo (a.k.a. City Coupé)

smart1.jpg

Citroën C3 Pluriël

main.jpg

De Honda's zijn niet de mooisten, maar die lijken me wel waarschijnlijk. Adriaan is immers merktrouw aan Honda sinds hun eerste Prelude. Een paar jaar terug stond-ie met een Prelude in de Autoweek.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Een renault Twingo zou ook best leuk zijn als nieuwe auto voor B&A.

http://picserver.org/view_image.php/H31 ... erver.jpeg

Ik hoop niet dat het de Fiat Multipla wordt want die vind ik écht heel lelijk. :r

Misschien een beetje off-topic: Als boevenwagen zou een Seat Leon best goed zijn. :Y

EDIT: Plaatje weggehaald i.v.m. de snelheid van het topic

Link naar bericht
Delen op andere sites
De Multipla is wel aardig.

Ze zouden ook voor de Seat Altea, Lancia Ypsilon, of de Fiat Idea kunnen kiezen.

En om een btje op te vallen een Chrysler Cruiser, wat overigens een erg mooie auto is.

Voor de boeven zou ik een grijsmetalic Fiat Stilo gebruiken.

Deze is goed voor B&A ja, de Cruiser. En dan de Crysler ... eh... die ik pas in "jouw favo wagen" heb gezet voor de boeven. Of een Bentley ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had geen tijd om ze allemaal rood met gele bolletjes te photoshoppen. Enne dei Chrysler heet PT Cruiser.

Ik heb vooral een beetje gekeken welke auto qua karakter een beetje bij B&A past. Daarom dacht ik aan zo'n Ludospace als de Renault Kangoo (alleen jammer dat die in verhouding veel hoger is dan de Matra Rancho waar de verhouding wel erg mooi was.)

De Suzuki Jimny zoals de Suzuki Samurai in het Geheim van de Schatkaart. Misschien de Civic Coupé...

Of de VW New beele... Nee toch niet!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Welkom bij de club! :P

Mag ik ook bij de club :P Iekss wat is die auto lelijk :r En ik zou denk ik niet echt weten welke auto ze zouden kiezen. Die Renault Twingo vind ik een soort boevenautootje net zoals de SEAT.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Erg zeg. Mag ik dan weten wat er mis mee is? O}

Als een admin je post edit, heb je dat te laten staan, en moet je niet de link er net zo hard weer ingooien zodat de layout alsnog vernacheld wordt.

Negeren van mods komt je duur te staan, op deze manier.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als een admin je post edit, heb je dat te laten staan, en moet je niet de link er net zo hard weer ingooien zodat de layout alsnog vernacheld wordt.

Negeren van mods komt je duur te staan, op deze manier.

oeioei

Nu heb ik nog geen antwoord. :O

Wat is er mis met die foto dat je hem weg wou hebben

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

oeioei

Nu heb ik nog geen antwoord. :O

Wat is er mis met die foto dat je hem weg wou hebben

Zou het niet kunnen dat een vriendelijk duo met een tank niet echt een ideale combi is?

Ik zit trouwens meer te denken aan een ouderwetse mini.

9sRCQql1.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind wel dat ze een Sedan moeten hoor, net als de prelude, of een Rancho-achtig iets (SUV). Niet van die vage stadsautootjes met een platte kont. *huiver*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het lijkt mij juist beter dat B&A in een heel aparte auto rijden, zoals de Mini die Wer-Al_Zwowe had gepost. De meeste auto's die hier worden geplaatst, daar zijn 100den varianten van gemaakt en lijken heel erg veel op elkaar (maarja, da's mijn mening), dus die lijken mij niet echt geschikt voor B&A.

Link naar bericht
Delen op andere sites

auto's van tegenwoordig worden zo'n btje allemaal in honderden varianten gemaakt, behalve dan de dur auto's.

Of ze moeten in een oldtimer gaan rijden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien een leuk idee om de oude Ruska Clasika terug te brengen ;) . Ik vond het namelijk een GE-WEL-DIG ding

Zie er toevallig net één op http://www.marktplaats.nl :7

http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... 157497.jpg

Hier is er nog één van hetzelfde merk, alleen ziet deze er iets anders uit:

http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... rs/829.jpg

EDIT: Plaatjes weggehaald i.v.m. de snelheid van het topic

Link naar bericht
Delen op andere sites
een honda civic, die gebruikte adriaan ook tijdens de oudejaarsmarathon

Dat is de wagen van Martijn Passchier.

Overigens de nieuwe Honda Prelude vind ik toch nog steeds echt bij Bassie en Adriaan horen. Die auto vond ik altijd het mooist in de series. Die stond ook goed in verhouding met de caravan.

Groetjes,

Sander

Link naar bericht
Delen op andere sites

De camper. Zit alles in verwarming/ douche/ toilet ect...

En het is handig als *adriaan* weer eens boodschappen doet. Dan kan die vanuit het winkelkarretje zo alles in de kasten en koelkast stoppen. :)

6373778331088865143892.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
De camper. Zit alles in verwarming/ douche/ toilet ect...

En het is handig als *adriaan* weer eens boodschappen doet. Dan kan die vanuit het winkelkarretje zo alles in de kasten en koelkast stoppen. :)

[afbeelding..]

Haha, dan kunnen ze hun caravan in ieder geval niet meer kwijtraken! _O_

Trouwens, dit topic gaat echt onwijs traag. Kan benafan van dat plaatje van die Opel Combo de link alleen neerzetten (want dat plaatje is echt heel groot)?

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...