sjoerdz Posted April 7, 2005 Posted April 7, 2005 Ik heb voor de verzonken stad gekozen, omdat daar echt zo'n Grieks tintje aan zit.
Sam Posted April 7, 2005 Posted April 7, 2005 Ik had ook nog niet gestemd in dit topic maar bij deze heb ik gestemd voor de Klarisversie bij de verzonken stad omdat ik de Griekse muziek die erin zit erg leuk en mooi vind klinken.
TMP Posted April 7, 2005 Posted April 7, 2005 Ik had ook nog niet gestemd in dit topic maar bij deze heb ik gestemd voor de Klarisversie bij de verzonken stad omdat ik de Griekse muziek die erin zit erg leuk en mooi vind klinken. Mee eens ! Daarom heb ik ook op deze versie gestemd.
benafan Posted April 8, 2005 Posted April 8, 2005 GuyH leuk dat je er bent stel je even voor in dit topic
Wer-Al_Zwowe Posted April 8, 2005 Posted April 8, 2005 Hoi allemaal,Niet doen. Liedjes zijn te vinden op CD, video en DVD. Nergens anders. Lees de FAQ Groetjes Guy Je vergeet de cassette.
Niveath Posted April 8, 2005 Posted April 8, 2005 Hoi allemaal, Niet doen. Liedjes zijn te vinden op CD, video en DVD. Nergens anders. Lees de FAQ Groetjes Guy [..]Je vergeet de cassette. [..]En de LP, Singel en VCD. Samengevat: Genoeg dingen waar je je liedjes en beelden kan halen
Wer-Al_Zwowe Posted April 8, 2005 Posted April 8, 2005 [..]en SVCD Naar mijn weten is er nooit iets van B&A op SVCD verschenen.
djkoelkast Posted April 8, 2005 Posted April 8, 2005 [..]Naar mijn weten is er nooit iets van B&A op SVCD verschenen. SVCD is bij mijn weten nooit verkocht (nergens, ook geen films of wat dan ook), het is puur een 'kopie' medium. Er zijn alleen VCD 1.0, 1.1 en 2.0 cd's verkocht en B&A gebruikten volgens mij 1.1 of 2.0 Wel dubbele vcd's maar da's niet meer dan 2 cd's in 1 hoesje
wonderer Posted April 8, 2005 Posted April 8, 2005 [..]SVCD is bij mijn weten nooit verkocht (nergens, ook geen films of wat dan ook), het is puur een 'kopie' medium. Er zijn alleen VCD 1.0, 1.1 en 2.0 cd's verkocht en B&A gebruikten volgens mij 1.1 of 2.0 Wel dubbele vcd's maar da's niet meer dan 2 cd's in 1 hoesje Ofwel benafan postte weer eens om te posten en niet om iets toe te voegen. What else is new?
benafan Posted April 8, 2005 Posted April 8, 2005 [..]Ofwel benafan postte weer eens om te posten en niet om iets toe te voegen. What else is new? nou dan mijn excuses, ik dacht dat er ook SVCD was uitgebracht maar dat blijkt dus niet zo te zijn sorry sorry sorry
Recommended Posts