Ga naar inhoud

Welkom op Retroforum
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.

Laat je verzameling zien

254 replies to this topic

GuyH

• User
  • Pong

Pip
  • 27 posts
  • LocatieNoordwijk
  • Console:pc

Bekijk Postdjkoelkast, op 11-01-2012 - 21:14, zei:

Ik heb die dvd gemaakt met hulp van de mensen die er gefilmd hebben, uit mijn hoofd o.a. Lennert (hier al lang niet gezien) en Wer al zwowe (die zien we heel af en toe nog eens). Ik heb alleen toen al gezegd dat we hem alleen zouden verspreiden onder de mensen die er waren of op het nippertje niet konden. Dit is allemaal tegen kostprijs gegaan (dvd's waren toen nog best prijzig + hoes + kleurenkopie) dus daar is niets aan verdiend, al zijn er clowns die daar anders over denken ;)
Het was voor mij een zeer bijzondere dag en om die reden is die dvd, die herinnering mijn meest dierbare B&A gerelateerde bezit.

Kan me goed voorstellen dat dat je meest dierbare Bassie & Adriaan bezit is. Ik vind het jammer dat ik er toen niet bij kon zijn. Op de website van Adriaan heb ik wel een aantal foto's voorbij zien komen van die tentoonstelling.

GuyH

• User
  • Pong

Pip
  • 27 posts
  • LocatieNoordwijk
  • Console:pc
Wat ik me eigenlijk afvraag, is er van de allerlaatste voorstelling van de Bassie & Adriaan Lachspektakelshow beeldmateriaal verschenen?Het gaat hier om de (openlucht) show in Hellendoorn als ik het me goed herinner.
Ik weet dat Bassie & Adriaan na het stoppen als duo, 3 verschillende DVD's zijn uitgebracht die in het teken staan van hun optredens, Live, 25 jaar Theater en De Lachspektakelshow. Weet iemand of er misschien op 1 van deze DVD's beeldmateriaal staat?

Fons van der Poel heeft jaren geleden een aflevering gemaakt "Profiel : De Herfst van Bassie & Adriaan" en zag daar namelijk een stukje voorbij komen. Kan natuurlijk ook zijn dat dit uit de prive collectie komt van Aad of Bas.

Post bewerkt door: GuyH op: 12-01-2012 - 22:34

Melki

• User
  • Space War

Pip Pip Pip
  • 162 posts
  • LocatieDordrecht
  • Console:N64

Bekijk Postdjkoelkast, op 11-01-2012 - 19:20, zei:

Een behoorlijke groep mensen is op 1 juli 2004 naar een tentoonstelling geweest waar B&A waren en alle B&A props te zien waren. Daar is een dvd van gemaakt en die is later verspreid onder iedereen die mee is geweest.
Of zoals Bassie het in zijn hoofd heeft: ik ben zeer rijk geworden met de verkoop van die dvd. :')
Oh jammer.. dan kan ik de dvd niet krijgen.

Melki

• User
  • Space War

Pip Pip Pip
  • 162 posts
  • LocatieDordrecht
  • Console:N64

Bekijk PostGuyH, op 12-01-2012 - 17:27, zei:

Wat ik me eigenlijk afvraag, is er van de allerlaatste voorstellen van de Bassie & Adriaan Lachspektakelshow beeldmateriaal verschenen?Het gaat hierom over de (openlucht) show in Hellendoorn als ik het me goed herinner.
Ik weet dat Bassie & Adriaan na het stoppen als duo, er 3 verschillende DVD's zijn uitgebracht die in het teken staan van hun optredens, Live, 25 jaar Theater en de Lachspektakelshow. Weet iemand of er misschien op 1 van deze DVD's beeldmateriaal staat?

Fons van der Poel heeft jaren geleden een aflevering gemaakt "Profiel : De Herfst van Bassie & Adriaan" en zag daar namelijk een stukje voorbij komen. Kan natuurlijk ook zijn dat dit uit de prive collectie komt van Aad of Bas.
Ik denk dat het enige materiaal van deze voorstelling op youtube of andere videomediasites staan.. En anders, als er een dvd was van de openluchtvoorstelling, zou ik die ook zeer graag willen hebben.

samba-boy

• User
  • Frogger

• 2602 posts
  • LocatieDen Bosch
  • Console:SNES

Bekijk PostGuyH, op 12-01-2012 - 17:27, zei:

Wat ik me eigenlijk afvraag, is er van de allerlaatste voorstelling van de Bassie & Adriaan Lachspektakelshow beeldmateriaal verschenen?Het gaat hier om de (openlucht) show in Hellendoorn als ik het me goed herinner.
Ik weet dat Bassie & Adriaan na het stoppen als duo, 3 verschillende DVD's zijn uitgebracht die in het teken staan van hun optredens, Live, 25 jaar Theater en De Lachspektakelshow. Weet iemand of er misschien op 1 van deze DVD's beeldmateriaal staat?

Er is geen materiaal verschenen van deze laatste voorstelling op die drie DVD's. Wel is er beeldmateriaal geschoten door media die daar aanwezig was.

Bekijk PostMelki, op 12-01-2012 - 21:45, zei:

Oh jammer.. dan kan ik de dvd niet krijgen.
Nope, inderdaad. Maar dat is toch ook logisch?
Doei :P

Tweetbox