Ga naar inhoud

Laat je verzameling zien


Aanbevolen berichten

Ik heb die dvd gemaakt met hulp van de mensen die er gefilmd hebben, uit mijn hoofd o.a. Lennert (hier al lang niet gezien) en Wer al zwowe (die zien we heel af en toe nog eens). Ik heb alleen toen al gezegd dat we hem alleen zouden verspreiden onder de mensen die er waren of op het nippertje niet konden. Dit is allemaal tegen kostprijs gegaan (dvd's waren toen nog best prijzig + hoes + kleurenkopie) dus daar is niets aan verdiend, al zijn er clowns die daar anders over denken ;)

Het was voor mij een zeer bijzondere dag en om die reden is die dvd, die herinnering mijn meest dierbare B&A gerelateerde bezit.

Kan me goed voorstellen dat dat je meest dierbare Bassie & Adriaan bezit is. Ik vind het jammer dat ik er toen niet bij kon zijn. Op de website van Adriaan heb ik wel een aantal foto's voorbij zien komen van die tentoonstelling.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 273
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wat ik me eigenlijk afvraag, is er van de allerlaatste voorstelling van de Bassie & Adriaan Lachspektakelshow beeldmateriaal verschenen?Het gaat hier om de (openlucht) show in Hellendoorn als ik het me goed herinner.

Ik weet dat Bassie & Adriaan na het stoppen als duo, 3 verschillende DVD's zijn uitgebracht die in het teken staan van hun optredens, Live, 25 jaar Theater en De Lachspektakelshow. Weet iemand of er misschien op 1 van deze DVD's beeldmateriaal staat?

Fons van der Poel heeft jaren geleden een aflevering gemaakt "Profiel : De Herfst van Bassie & Adriaan" en zag daar namelijk een stukje voorbij komen. Kan natuurlijk ook zijn dat dit uit de prive collectie komt van Aad of Bas.

aangepast door GuyH
Link naar bericht
Delen op andere sites

Een behoorlijke groep mensen is op 1 juli 2004 naar een tentoonstelling geweest waar B&A waren en alle B&A props te zien waren. Daar is een dvd van gemaakt en die is later verspreid onder iedereen die mee is geweest.

Of zoals Bassie het in zijn hoofd heeft: ik ben zeer rijk geworden met de verkoop van die dvd. :')

Oh jammer.. dan kan ik de dvd niet krijgen.
Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat ik me eigenlijk afvraag, is er van de allerlaatste voorstellen van de Bassie & Adriaan Lachspektakelshow beeldmateriaal verschenen?Het gaat hierom over de (openlucht) show in Hellendoorn als ik het me goed herinner.

Ik weet dat Bassie & Adriaan na het stoppen als duo, er 3 verschillende DVD's zijn uitgebracht die in het teken staan van hun optredens, Live, 25 jaar Theater en de Lachspektakelshow. Weet iemand of er misschien op 1 van deze DVD's beeldmateriaal staat?

Fons van der Poel heeft jaren geleden een aflevering gemaakt "Profiel : De Herfst van Bassie & Adriaan" en zag daar namelijk een stukje voorbij komen. Kan natuurlijk ook zijn dat dit uit de prive collectie komt van Aad of Bas.

Ik denk dat het enige materiaal van deze voorstelling op youtube of andere videomediasites staan.. En anders, als er een dvd was van de openluchtvoorstelling, zou ik die ook zeer graag willen hebben.
Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat ik me eigenlijk afvraag, is er van de allerlaatste voorstelling van de Bassie & Adriaan Lachspektakelshow beeldmateriaal verschenen?Het gaat hier om de (openlucht) show in Hellendoorn als ik het me goed herinner.

Ik weet dat Bassie & Adriaan na het stoppen als duo, 3 verschillende DVD's zijn uitgebracht die in het teken staan van hun optredens, Live, 25 jaar Theater en De Lachspektakelshow. Weet iemand of er misschien op 1 van deze DVD's beeldmateriaal staat?

Fons van der Poel heeft jaren geleden een aflevering gemaakt "Profiel : De Herfst van Bassie & Adriaan" en zag daar namelijk een stukje voorbij komen. Kan natuurlijk ook zijn dat dit uit de prive collectie komt van Aad of Bas.

Er is geen materiaal verschenen van deze laatste voorstelling op die drie DVD's. Wel is er beeldmateriaal geschoten door media die daar aanwezig was.

Oh jammer.. dan kan ik de dvd niet krijgen.

Nope, inderdaad. Maar dat is toch ook logisch?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

mijn mini verzameling: :P*) ....ik ben al een tijdje geleden.. 8 jaar ongeveer gestopt met verzamelen....nu spaar ik kuifje al 8 jaar,... maar als ik soms iets zie..dat mij nog aanstaat...durf ik het wel overwegen het te kopen...enkel dan wel dvd/video...

ik heb nog:

bassie en adriaan 3 video media

bassie en adriaan plaaggeest groene delen/ en blauwe hoes : zien spoken

de diamant: videotheek uitgave

de huilende professor penta"s 4 delen en 3 dubbel

10 jaar

diamant cnr

op bezoek cnr

op stap videotheekuitgave

de verzonken stad cnr

de sleutel arcada

de plaaggeest kinderfavoriten 3delen

hallo vriendjes en vriendinnetjes

reis rond europa deel 6

de leukste liedjes 1 en 2

alle dvd"s die te koop waren

dan nog afleveringen op dvd:

sleutel kindernet 6 afl.

schatkaart afl 2

kroon brt1 compleet

100 maal bassie en adriaan

circus voorstellingen 4 voorstellingen

kerst circus

brieven aan koningin

domino

samson en gert 1990 compleet

de verdwenen tros ster

wonderland compleet

bananessplit compleet

de verloren afleveringen zelf gebrand

frolive parodie: op hun...bassy 3

creatief met kurk parodie: passie en adriaan

20 jaar bassie en adriaan 15min voorstelling op tros

de herst van bassie en adriaan

de bootreis

steuning van een kinderziekenfons 1992

reis rond verassingen kzoom aflevering 12

ibiza house 2011

circus bassie en adriaan op het nieuws op 11/10/1980 nieuwsuitzending

cds:

hoorstel: verdwenen schat en schattenjacht

:W dat was het... maar vroeger had ik alle lp"s, cd"s, en alle video"s...maar wegens plaats gebrek nieuwe hobby, veel weg gedaan....

Link naar bericht
Delen op andere sites

Stel je zeker even voor in dit topic: "Stel je even voor #1"

Welkom op retroforum en veel postplezier.

voila, alles toe gepast *) aaah, ook bedankt voor het welkom"s bericht ^O^

en wie er een vraagje heeft mag ze mij altijd stellen hoor....ik bijt niet hihihi....wat er ook gebeurd altijd blijven lachen! :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
*) ik heb een vraagje ik had vandaag de video cnr video het geheim van de sleutel gekocht, en normaal zie voor de film begint, een promo reclame van de cnr video"s de bruine, wel, nu stond er op men video voor de film begon, een promo ook een bruine van kleur reclamefilmpje van de videotheek uitgave"s met o.a op stap, diamant ?! wie weet daar meer over? ik had dit nog nooit eerder gezien :)
Link naar bericht
Delen op andere sites

*) ik heb een vraagje ik had vandaag de video cnr video het geheim van de sleutel gekocht, en normaal zie voor de film begint, een promo reclame van de cnr video"s de bruine, wel, nu stond er op men video voor de film begon, een promo ook een bruine van kleur reclamefilmpje van de videotheek uitgave"s met o.a op stap, diamant ?! wie weet daar meer over? ik had dit nog nooit eerder gezien :)

-----

aangepast door djkoelkast
Niet vragen om dingen die niet mogen.
Link naar bericht
Delen op andere sites

kdenk dat je deze bedoelt.

filmpje word altijd na de film of voor getoond

Dat is de nieuwere editie. Er waren 2 versies van deze reclame. Op de Sleutel-videoband stond er eentje met alleen de voiceover van Jos Bergenehouwen (De man die je ook in de tweede versie hoort), dus zonder de toevoeging van Bassie en Adriaan zelf. Enkele covers, onder meer van 10 jaar, op Stap en de Diamant waren anders. ;)

Edit: Is het overigens iets teveel gevraagd als mensen gewoon met hoofdletters en punten kunnen schrijven? Dank.

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat is de nieuwere editie. Er waren 2 versies van deze reclame. Op de Sleutel-videoband stond er eentje met alleen de voiceover van Jos Bergenehouwen (De man die je ook in de tweede versie hoort), dus zonder de toevoeging van Bassie en Adriaan zelf. Enkele covers, onder meer van 10 jaar, op Stap en de Diamant waren anders. ;)

Edit: Is het overigens iets teveel gevraagd als mensen gewoon met hoofdletters en punten kunnen schrijven? Dank.

Dat is de nieuwere editie. Er waren 2 versies van deze reclame. Op de Sleutel-videoband stond er eentje met alleen de voiceover van Jos Bergenehouwen (De man die je ook in de tweede versie hoort), dus zonder de toevoeging van Bassie en Adriaan zelf. Enkele covers, onder meer van 10 jaar, op Stap en de Diamant waren anders. ;)

Edit: Is het overigens iets teveel gevraagd als mensen gewoon met hoofdletters en punten kunnen schrijven? Dank.

juist :+ die bedoelde ik wel die heb ik nu gevonden ik had het nooit eerder gezien

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die dingen worden constant verwijderd van YT, jij vraagt om het verborgen te uploaden en wij willen gewoon geen gezeur met de gebroeders.

Kan het wel enigzins begrijpen maar aangezien het een externe site is kan retroforum hier toch niet op aangesproken worden?

Ach en wee.. terug in the spirit: "Gebeurd is gebeurd, praten we niet meer over"

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kan het wel enigzins begrijpen maar aangezien het een externe site is kan retroforum hier toch niet op aangesproken worden?

Ach en wee.. terug in the spirit: "Gebeurd is gebeurd, praten we niet meer over"

The piratebay host ook geen gegevens, maar zet er alleen maar een link naar toe. Je kunt zien waar dat op uitdraait.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kan het wel enigzins begrijpen maar aangezien het een externe site is kan retroforum hier toch niet op aangesproken worden?

Ach en wee.. terug in the spirit: "Gebeurd is gebeurd, praten we niet meer over"

We hebben in het verleden gezeur gehad met de broers, we willen dat nu gewoon helemaal voorkomen, dus geen verzoeken, geen copyrighted materiaal etc. Als je nou iets ziet op Youtube kun je dat plaatsen, maar er om vragen liever niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...