Ga naar inhoud

Welkom op Retroforum
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.

Fotowedstrijd

Stem nu mee: welke ingezonden foto is de mooiste? Klik hier

Laat je verzameling zien

• Gesloten Topic Topic gesloten
273 replies to this topic

GuyH

• User
  • Pong

Pip
  • 31 posts
  • LocatieNoordwijk
  • Console:pc

Bekijk Postdjkoelkast, op 11-01-2012 - 21:14, zei:

Ik heb die dvd gemaakt met hulp van de mensen die er gefilmd hebben, uit mijn hoofd o.a. Lennert (hier al lang niet gezien) en Wer al zwowe (die zien we heel af en toe nog eens). Ik heb alleen toen al gezegd dat we hem alleen zouden verspreiden onder de mensen die er waren of op het nippertje niet konden. Dit is allemaal tegen kostprijs gegaan (dvd's waren toen nog best prijzig + hoes + kleurenkopie) dus daar is niets aan verdiend, al zijn er clowns die daar anders over denken ;)
Het was voor mij een zeer bijzondere dag en om die reden is die dvd, die herinnering mijn meest dierbare B&A gerelateerde bezit.

Kan me goed voorstellen dat dat je meest dierbare Bassie & Adriaan bezit is. Ik vind het jammer dat ik er toen niet bij kon zijn. Op de website van Adriaan heb ik wel een aantal foto's voorbij zien komen van die tentoonstelling.

GuyH

• User
  • Pong

Pip
  • 31 posts
  • LocatieNoordwijk
  • Console:pc
Wat ik me eigenlijk afvraag, is er van de allerlaatste voorstelling van de Bassie & Adriaan Lachspektakelshow beeldmateriaal verschenen?Het gaat hier om de (openlucht) show in Hellendoorn als ik het me goed herinner.
Ik weet dat Bassie & Adriaan na het stoppen als duo, 3 verschillende DVD's zijn uitgebracht die in het teken staan van hun optredens, Live, 25 jaar Theater en De Lachspektakelshow. Weet iemand of er misschien op 1 van deze DVD's beeldmateriaal staat?

Fons van der Poel heeft jaren geleden een aflevering gemaakt "Profiel : De Herfst van Bassie & Adriaan" en zag daar namelijk een stukje voorbij komen. Kan natuurlijk ook zijn dat dit uit de prive collectie komt van Aad of Bas.

Post bewerkt door: GuyH op: 12-01-2012 - 22:34

Melki

• User
  • Space War

Pip Pip Pip
  • 193 posts
  • LocatieDordrecht
  • Console:Chocoladekoekje

Bekijk Postdjkoelkast, op 11-01-2012 - 19:20, zei:

Een behoorlijke groep mensen is op 1 juli 2004 naar een tentoonstelling geweest waar B&A waren en alle B&A props te zien waren. Daar is een dvd van gemaakt en die is later verspreid onder iedereen die mee is geweest.
Of zoals Bassie het in zijn hoofd heeft: ik ben zeer rijk geworden met de verkoop van die dvd. :')
Oh jammer.. dan kan ik de dvd niet krijgen.

Melki

• User
  • Space War

Pip Pip Pip
  • 193 posts
  • LocatieDordrecht
  • Console:Chocoladekoekje

Bekijk PostGuyH, op 12-01-2012 - 17:27, zei:

Wat ik me eigenlijk afvraag, is er van de allerlaatste voorstellen van de Bassie & Adriaan Lachspektakelshow beeldmateriaal verschenen?Het gaat hierom over de (openlucht) show in Hellendoorn als ik het me goed herinner.
Ik weet dat Bassie & Adriaan na het stoppen als duo, er 3 verschillende DVD's zijn uitgebracht die in het teken staan van hun optredens, Live, 25 jaar Theater en de Lachspektakelshow. Weet iemand of er misschien op 1 van deze DVD's beeldmateriaal staat?

Fons van der Poel heeft jaren geleden een aflevering gemaakt "Profiel : De Herfst van Bassie & Adriaan" en zag daar namelijk een stukje voorbij komen. Kan natuurlijk ook zijn dat dit uit de prive collectie komt van Aad of Bas.
Ik denk dat het enige materiaal van deze voorstelling op youtube of andere videomediasites staan.. En anders, als er een dvd was van de openluchtvoorstelling, zou ik die ook zeer graag willen hebben.

samba-boy

• User
  • Frogger

• 2897 posts
  • LocatieDen Bosch
  • Console:SNES

Bekijk PostGuyH, op 12-01-2012 - 17:27, zei:

Wat ik me eigenlijk afvraag, is er van de allerlaatste voorstelling van de Bassie & Adriaan Lachspektakelshow beeldmateriaal verschenen?Het gaat hier om de (openlucht) show in Hellendoorn als ik het me goed herinner.
Ik weet dat Bassie & Adriaan na het stoppen als duo, 3 verschillende DVD's zijn uitgebracht die in het teken staan van hun optredens, Live, 25 jaar Theater en De Lachspektakelshow. Weet iemand of er misschien op 1 van deze DVD's beeldmateriaal staat?

Er is geen materiaal verschenen van deze laatste voorstelling op die drie DVD's. Wel is er beeldmateriaal geschoten door media die daar aanwezig was.

Bekijk PostMelki, op 12-01-2012 - 21:45, zei:

Oh jammer.. dan kan ik de dvd niet krijgen.
Nope, inderdaad. Maar dat is toch ook logisch?
Doei Afbeelding

kuifje

• User
  • Breakout

Pip Pip
  • 54 posts
  • Locatieaalst
  • Console:kuifje
mijn mini verzameling: :P *) ....ik ben al een tijdje geleden.. 8 jaar ongeveer gestopt met verzamelen....nu spaar ik kuifje al 8 jaar,... maar als ik soms iets zie..dat mij nog aanstaat...durf ik het wel overwegen het te kopen...enkel dan wel dvd/video...

ik heb nog:

bassie en adriaan 3 video media
bassie en adriaan plaaggeest groene delen/ en blauwe hoes : zien spoken
de diamant: videotheek uitgave
de huilende professor penta"s 4 delen en 3 dubbel
10 jaar
diamant cnr
op bezoek cnr
op stap videotheekuitgave
de verzonken stad cnr
de sleutel arcada
de plaaggeest kinderfavoriten 3delen
hallo vriendjes en vriendinnetjes
reis rond europa deel 6
de leukste liedjes 1 en 2

alle dvd"s die te koop waren

dan nog afleveringen op dvd:

sleutel kindernet 6 afl.
schatkaart afl 2
kroon brt1 compleet
100 maal bassie en adriaan
circus voorstellingen 4 voorstellingen
kerst circus
brieven aan koningin
domino
samson en gert 1990 compleet
de verdwenen tros ster
wonderland compleet
bananessplit compleet
de verloren afleveringen zelf gebrand
frolive parodie: op hun...bassy 3
creatief met kurk parodie: passie en adriaan
20 jaar bassie en adriaan 15min voorstelling op tros
de herst van bassie en adriaan
de bootreis
steuning van een kinderziekenfons 1992
reis rond verassingen kzoom aflevering 12
ibiza house 2011
circus bassie en adriaan op het nieuws op 11/10/1980 nieuwsuitzending

cds:

hoorstel: verdwenen schat en schattenjacht

:W dat was het... maar vroeger had ik alle lp"s, cd"s, en alle video"s...maar wegens plaats gebrek nieuwe hobby, veel weg gedaan....
Tommy

randy_roes

• Forum admin
  • Forum admin

• 7981 posts
  • LocatieGent
  • Console:Sega MegaDrive

Welkom op retroforum en veel postplezier.

Stel je zeker even voor in dit topic: "Stel je even voor #1"

En je past best ook even je avatar aan: het is niet toegelaten om afbeeldingen te gebruiken van B&A wegens copyright.
Trust me, I'm a psycopath! (Jekyll)

kuifje

• User
  • Breakout

Pip Pip
  • 54 posts
  • Locatieaalst
Stel je zeker even voor in dit topic: "Stel je even voor #1"

Welkom op retroforum en veel postplezier.

voila, alles toe gepast *) aaah, ook bedankt voor het welkom"s bericht ^O^
en wie er een vraagje heeft mag ze mij altijd stellen hoor....ik bijt niet hihihi....wat er ook gebeurd altijd blijven lachen! :Y
Tommy

kuifje

• User
  • Breakout

Pip Pip
  • 54 posts
  • Locatieaalst
ik heb nu ook nog 1 ding gevonden : de schatkaart cnr video 1994
Tommy

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11623 posts
  • LocatieDen Helder
  • Console:Amiga 4000
Er missen weer wat posts...
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
gij bent mijn computer superhero :D

kuifje

• User
  • Breakout

Pip Pip
  • 54 posts
  • Locatieaalst
*) ik heb een vraagje ik had vandaag de video cnr video het geheim van de sleutel gekocht, en normaal zie voor de film begint, een promo reclame van de cnr video"s de bruine, wel, nu stond er op men video voor de film begon, een promo ook een bruine van kleur reclamefilmpje van de videotheek uitgave"s met o.a op stap, diamant ?! wie weet daar meer over? ik had dit nog nooit eerder gezien :)
Tommy

Logitech

• User
  • Space War

Pip Pip Pip
  • 197 posts
  • LocatieVarsseveld - Oude ijsselstreek - Achterhoek - Gelderland - Nederland
  • Console:Nintendo GameCube & Windows 3.11

Bekijk Postkuifje, op 07-04-2012 - 21:53, zei:

*) ik heb een vraagje ik had vandaag de video cnr video het geheim van de sleutel gekocht, en normaal zie voor de film begint, een promo reclame van de cnr video"s de bruine, wel, nu stond er op men video voor de film begon, een promo ook een bruine van kleur reclamefilmpje van de videotheek uitgave"s met o.a op stap, diamant ?! wie weet daar meer over? ik had dit nog nooit eerder gezien :)

-----

Post bewerkt door: djkoelkast op: 08-04-2012 - 12:09
Niet vragen om dingen die niet mogen.

Rick

• User
  • Pong

Pip
  • 25 posts
  • LocatieDrenthe
  • Console:xbox
kdenk dat je deze bedoelt.

filmpje word altijd na de film of voor getoond

samba-boy

• User
  • Frogger

• 2897 posts
  • LocatieDen Bosch
  • Console:SNES

Bekijk PostRick, op 08-04-2012 - 15:53, zei:

kdenk dat je deze bedoelt.
filmpje word altijd na de film of voor getoond
Dat is de nieuwere editie. Er waren 2 versies van deze reclame. Op de Sleutel-videoband stond er eentje met alleen de voiceover van Jos Bergenehouwen (De man die je ook in de tweede versie hoort), dus zonder de toevoeging van Bassie en Adriaan zelf. Enkele covers, onder meer van 10 jaar, op Stap en de Diamant waren anders. ;)

Edit: Is het overigens iets teveel gevraagd als mensen gewoon met hoofdletters en punten kunnen schrijven? Dank.

Post bewerkt door: samba-boy op: 08-04-2012 - 17:36

Doei Afbeelding

kuifje

• User
  • Breakout

Pip Pip
  • 54 posts
  • Locatieaalst

Bekijk Postsamba-boy, op 08-04-2012 - 17:36, zei:

Dat is de nieuwere editie. Er waren 2 versies van deze reclame. Op de Sleutel-videoband stond er eentje met alleen de voiceover van Jos Bergenehouwen (De man die je ook in de tweede versie hoort), dus zonder de toevoeging van Bassie en Adriaan zelf. Enkele covers, onder meer van 10 jaar, op Stap en de Diamant waren anders. ;)

Edit: Is het overigens iets teveel gevraagd als mensen gewoon met hoofdletters en punten kunnen schrijven? Dank.

Bekijk Postsamba-boy, op 08-04-2012 - 17:36, zei:

juist :+ die bedoelde ik wel die heb ik nu gevonden ik had het nooit eerder gezien
Tommy

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11623 posts
  • LocatieDen Helder
1x klikken op quote is voldoende
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:

kuifje

• User
  • Breakout

Pip Pip
  • 54 posts
  • Locatieaalst
sorry O-)
Tommy

Logitech

• User
  • Space War

Pip Pip Pip
  • 197 posts

Bekijk PostLogitech, op 08-04-2012 - 11:50, zei:

-----

ik vraag om een upload op een website als youtube, of mag dit ook niet?:P

kuifje

• User
  • Breakout

Pip Pip
  • 54 posts
  • Locatieaalst
ik kan momenteel niet van vhs naar computer overzetten, anders meteen *)
Tommy

Ross

• Moderator Retroforum
  • Asteroid

• 1465 posts
  • LocatieTubbergen
  • Console:Amiga 500

Bekijk PostLogitech, op 09-04-2012 - 18:17, zei:

ik vraag om een upload op een website als youtube, of mag dit ook niet? :P

Handel dat dan onderling even af. Liever niet op het forum.

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11623 posts
  • LocatieDen Helder

Bekijk PostLogitech, op 09-04-2012 - 18:17, zei:

ik vraag om een upload op een website als youtube, of mag dit ook niet? :P

Die dingen worden constant verwijderd van YT, jij vraagt om het verborgen te uploaden en wij willen gewoon geen gezeur met de gebroeders.

Logitech

• User
  • Space War

Pip Pip Pip
  • 197 posts

Bekijk Postdjkoelkast, op 09-04-2012 - 19:33, zei:

Die dingen worden constant verwijderd van YT, jij vraagt om het verborgen te uploaden en wij willen gewoon geen gezeur met de gebroeders.

Kan het wel enigzins begrijpen maar aangezien het een externe site is kan retroforum hier toch niet op aangesproken worden?
Ach en wee.. terug in the spirit: "Gebeurd is gebeurd, praten we niet meer over"

Ross

• Moderator Retroforum
  • Asteroid

• 1465 posts
  • LocatieTubbergen
  • Console:Amiga 500

Bekijk PostLogitech, op 09-04-2012 - 22:41, zei:

Kan het wel enigzins begrijpen maar aangezien het een externe site is kan retroforum hier toch niet op aangesproken worden?
Ach en wee.. terug in the spirit: "Gebeurd is gebeurd, praten we niet meer over"

The piratebay host ook geen gegevens, maar zet er alleen maar een link naar toe. Je kunt zien waar dat op uitdraait.

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11623 posts
  • LocatieDen Helder

Bekijk PostLogitech, op 09-04-2012 - 22:41, zei:

We hebben in het verleden gezeur gehad met de broers, we willen dat nu gewoon helemaal voorkomen, dus geen verzoeken, geen copyrighted materiaal etc. Als je nou iets ziet op Youtube kun je dat plaatsen, maar er om vragen liever niet.

Tweetbox