Zoals jullie misschien al weten ben ik het crewlid dat instaat voor het uitdelen van de awards.
Sinds de update heb ik me al voor een aantal contest mooi mogen bezig houden met het zoeken, schoonmaken en aanpassen van plaatjes voor awards.
Dit doe ik uiteraard met plezier, maar ik zou toch liever iets meer input van jullie, de users, krijgen.
Dus: vanaf nu had ik graag gehad dat als jullie een contest/poule/pool/... organiseren en hiervoor een awards moet worden gemaakt jullie mij voorzien van een plaatje.
Hiervoor heb je 2 opties
1: je bezorgt mij reeds 2 volledig afgewerkte .png plaatjes die als awards worden gebruikt. (transparante en met afmetingen 32x32 pixels)
2: je bezorgt mij een plaatje waar ik mee aan de slag kan. Bij voorkeur reeds in .png formaat maar vooral met zo weinig mogelijk mengpixels! (dit maakt het transparant zetten zoveel makkelijker)
Probeer er ook voor te zorgen dat je kleurenplaatje mooi naar greyscale kan worden gezet zodat het onderscheid tussen winnaar en runner-up zichtbaar is.
Ik dank jullie al op voorhand
Welkom op Retroforum
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.
Gepost 09-10-2010 - 19:20
Trust me, I'm a psycopath! (Jekyll)
Gepost 09-10-2010 - 19:21
De contests/poules waar ik nog een plaatje/award voor moet ontvangen zijn de
- 300-contest (Ross)
- Top-40 Intro's (djkoelkast)
- Personal Favorites #3 (Frey)
-Eredivisie-poule (TMP)
- 300-contest (Ross)
- Top-40 Intro's (djkoelkast)
- Personal Favorites #3 (Frey)
-Eredivisie-poule (TMP)
Gepost 09-10-2010 - 20:39
Ik ben bezig wat leuks te zoeken
Gepost 09-10-2010 - 20:43
Ik zal t.z.t voor iets zorgen
Gepost 09-10-2010 - 20:49
Ja, voor TMP zit er natuurlijk niet echt haast achter, maar bij contests zou het handig zijn als de makers er bij het opstellen van hun contest aan dachten.
Gepost 09-10-2010 - 20:51
top40-winnaar.png 2.67K
0 Aantal downloads
top40-runnerup.png 2.29K
0 Aantal downloadsVoila, ik zal ze alvast uploaden.
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
gij bent mijn computer superhero :D
Gepost 09-10-2010 - 20:53
Gepost 09-10-2010 - 20:55
Gepost 09-10-2010 - 21:19
Gepost 09-10-2010 - 21:20
Gepost 10-10-2010 - 02:41
winnertvthemes7.png 3.39K
0 Aantal downloads
runnertvthemes7.png 2.06K
0 Aantal downloadsVoila.
Post bewerkt door: samba-boy op: 10-10-2010 - 02:41
Doei
Gepost 19-12-2010 - 13:15
Gewoon even een vraagje voor de makers van reeds afgelopen contests; zouden jullie eens kunnen aangeven indien ik nog awards moet uitdelen en waar deze te vinden zijn?
Niet dat het zo enorm lastig is om te zoeken, maar het zou m'n leven makkelijker maken
Niet dat het zo enorm lastig is om te zoeken, maar het zou m'n leven makkelijker maken
Gepost 19-12-2010 - 22:03
Voor mij geldt:
- Laat ze maar lachen Contest (winnaars zijn in de post genoemd met antwoorden van de opgaven, de awards staan in de OP)
- Cartoons Contest (winnaars staan genoemd in de post met antwoorden, de awards staan in de OP)
Misschien een ideetje...
Om misverstanden en het vergeten om awards uit te delen te voorkomen;
Het is misschien wel handig om een contest af te sluiten en in het archief te plaatsen wanneer de awards zijn uitgereikt, Op die manier zie je direct welke contests er nog staan, terwijl de deadline is verlopen
- Laat ze maar lachen Contest (winnaars zijn in de post genoemd met antwoorden van de opgaven, de awards staan in de OP)
- Cartoons Contest (winnaars staan genoemd in de post met antwoorden, de awards staan in de OP)
Misschien een ideetje...
Om misverstanden en het vergeten om awards uit te delen te voorkomen;
Het is misschien wel handig om een contest af te sluiten en in het archief te plaatsen wanneer de awards zijn uitgereikt, Op die manier zie je direct welke contests er nog staan, terwijl de deadline is verlopen
Post bewerkt door: RM op: 19-12-2010 - 22:05
...
Gepost 19-12-2010 - 22:35
Goed idee, open laten tot alles is afgehandeld (en een paar dagen slowchat mag van mij ook prima hoor, topic stopt vanzelf te lopen).
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
Gepost 20-12-2010 - 23:26
Ik denk dat ik alles heb ingeladen en uitgedeeld dat nog in wacht stond.
Als ik toch een award over het hoofd heb gezien, geef even een seintje!
Als ik toch een award over het hoofd heb gezien, geef even een seintje!
Gepost 13-01-2011 - 22:00
Even een kleine dienstmededeling: jullie hebben waarschijnlijk wel al gemerkt dat de awards wat achter lopen, dit heeft een zeer goede reden: mijn laptopje heeft onlangs de geest gegeven en heeft nu de neiging om vrij snel te oververhitten.
In afwachting van een nieuwe laptop (zal er zijn tegen eind volgende week) draai ik momenteel linux enkel en alleen voor firefox (want alle andere programma's resulteren in een "critical temperature" fout)
In afwachting van een nieuwe laptop (zal er zijn tegen eind volgende week) draai ik momenteel linux enkel en alleen voor firefox (want alle andere programma's resulteren in een "critical temperature" fout)
Gepost 13-01-2011 - 23:21
randy_roes, op 13-01-2011 - 22:00, zei:
Even een kleine dienstmededeling: jullie hebben waarschijnlijk wel al gemerkt dat de awards wat achter lopen, dit heeft een zeer goede reden: mijn laptopje heeft onlangs de geest gegeven en heeft nu de neiging om vrij snel te oververhitten.
Haal even een busje perslucht, en spuit alle ventilatieopeningen een keer goed door
http://www.bigdennis...tml?language=nl
Gepost 30-01-2011 - 12:27
Gepost 30-01-2011 - 12:34
Volgens facebook heeft hij een nieuwe
Gepost 30-01-2011 - 13:28
Niet zo jagen... 
Ik zal het zsm in orde brengen (ik probeer deze avond)
Ik zal het zsm in orde brengen (ik probeer deze avond)
Gepost 20-03-2011 - 15:38
de awards van de reeds afgesloten contest komen er zsm aan, ik heb alleen een probleempje met de sepia-award, maar ik heb al de hulp van dj ingeschakeld 
Iedereen ook zeker gaan kijken naar de nieuwe film-contest!
Iedereen ook zeker gaan kijken naar de nieuwe film-contest!
Gepost 20-03-2011 - 16:04
Zie PM
Log in
Registreer 

Naar boven