Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan - Triviant Deel 4


Aanbevolen berichten

Wagen vier wisselt van nummer met wagen drie? (dus dat wagen drie ineens wagen vier wordt genoemd?)

Kijk voor de grap eens op mijn site bij de wagens die in de kroon gebruikt worden, misschien wordt het dan duidelijker... als het aan het eind van het jaar niet geraden is, dan vertel ik het wel ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Zijn het niet twee verschillende type wagens?

Jaaaa *O*

Als de adjudant de coordinaten krijgt, stuurt hij wagen vier naar het oude gebouw aan de ventweg. Het volgende shot is een Volvo 440. Dan een stukje B&A, en weer een shot van wagen vier. Alleen is het dan een Ford Sierra ;)

Phew.

Jouw beurt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou okee, bedankt Wonderer.

Ik ben niet goed in het verzinnen van vragen, want die van mij zijn niet zo moeilijk. Dus voor de eerste die reageert, want dit is volgens mij ook een hele makkelijke vraag.

Adjudant Van der Steen komt diverse keren voor in de series. Echter is er 1 serie waar hij een ander uiterlijk heeft. Welke serie is dat en wat is er anders aan zijn uiterlijk?

Succes!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou okee, bedankt Wonderer.

Ik ben niet goed in het verzinnen van vragen, want die van mij zijn niet zo moeilijk. Dus voor de eerste die reageert, want dit is volgens mij ook een hele makkelijke vraag.

Adjudant Van der Steen komt diverse keren voor in de series. Echter is er 1 serie waar hij een ander uiterlijk heeft. Welke serie is dat en wat is er anders aan zijn uiterlijk?

Succes!

De Kroon. Daar is ie het allerlekk... uhm... ;) Ik laat het wel even aan een ander over om te antwoorden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nee.

Je denkt te moeilijk.

Het is veel eenvoudiger.

Mrgh. Hij heeft een baard in de professor. Hij weet zelf ook niet meer precies waarom. De andere twee series dus niet.

/me vindt dat glad veel mooier is :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mrgh. Hij heeft een baard in de professor. Hij weet zelf ook niet meer precies waarom. De andere twee series dus niet.

* wonderer vindt dat glad veel mooier is :Y

Ja! Dit antwoord is helemaal goed! (Ik had ook niet anders verwacht van Wonderer :P

In de diamant en de kroon heeft hij GEEN baard en in de huilende professor WEL!

Dus Wonderer, je bent weer aan de beurt!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja! Dit antwoord is helemaal goed! (Ik had ook niet anders verwacht van Wonderer :P

In de diamant en de kroon heeft hij GEEN baard en in de huilende professor WEL!

Dus Wonderer, je bent weer aan de beurt!

Ik wou het eigenlijk aan iemand anders overlaten, maar als ze zo beginnen te stuntelen bij mijn favoriete man in uniform... (no offense, Master ;))

In welke scene komt een kat voor?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik wou het eigenlijk aan iemand anders overlaten, maar als ze zo beginnen te stuntelen bij mijn favoriete man in uniform... (no offense, Master ;))

In welke scene komt een kat voor?

De plaaggeest, als Adriaan een katje redt en de plaaggeest de ladder weghaalt en Adriaan denkt dat Bassie dat gedaan heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De plaaggeest, als Adriaan een katje redt en de plaaggeest de ladder weghaalt en Adriaan denkt dat Bassie dat gedaan heeft.

Shit :{ Die bedoelde ik niet, maar ik kan hem niet echt fout rekenen

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik wou het eigenlijk aan iemand anders overlaten, maar als ze zo beginnen te stuntelen bij mijn favoriete man in uniform... (no offense, Master ;))

In welke scene komt een kat voor?

Maakt niks hoor, maar ik heb ze niet op DVD, dus ik moet het uit mijn geheugen halen en jij weet er sowieso meer van ;).

EDIT: Die scene wou ik dus ook zeggen, maar ik was toch al te laat ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik doe een andere gok:

Aan het einde van Het Hondenkoor! in de serie De Diamant.

Die bedoelde ik OOK niet.... shit, en ik heel blij verkondigen toen we zaten te kijken "dit is vast de enige scene met een kat!" Shows how much I know.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die bedoelde ik OOK niet.... shit, en ik heel blij verkondigen toen we zaten te kijken "dit is vast de enige scene met een kat!" Shows how much I know.

Misschien wel aardig om deze vraag even 'open' te laten staan totdat de bedoelde scene echt geraden is?

Spelen we gewoon even twee vragen door elkaar heen :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Misschien wel aardig om deze vraag even 'open' te laten staan totdat de bedoelde scene echt geraden is?

Spelen we gewoon even twee vragen door elkaar heen :)

Best ;) Ben benieuwd.... RM weet toch nog geen vraag.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Laten we het dan zo doen...

Degene die die scene weet te raden verzint de nieuwe vraag. Ik kan er op het moment namelijk toch geen 1 verzinnen...

En dat is ook leuker voor Wonderer.

Edit: Sorry, ik was net iets te laat, of Wonderer iets eerder

Link naar bericht
Delen op andere sites

ahahaha.... katten genoeg, maar die kat van Wonderer is nog steeds niet boven water 8)7:+

Wonderer, je zou eigenlijk eens op bezoek moeten komen... bij ons in de buurt heb je wel 30 katten _O-

en dan kan ik me ook nog het volgende herinneren:

Aflevering 5

*baron* B2, zie je al wat?

*b2* Nee, ik zie geen kat _O-_O-_O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
en dan kan ik me ook nog het volgende herinneren:

Aflevering 5

*baron* B2, zie je al wat?

*b2* Nee, ik zie geen kat _O-_O-_O-

Dus komt er GEEN kat in die scène voor. :P

Wonderer wil juist weten waar er WEL een kat zit. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
He uncle ar, we gaan nu toch niet mijn broertje af zitten katten he?! _O-

Was gewoon een geintje!

Weet ik toch dat het een geintje was. ;)

Maar één ding snap ik niet: Hoe kan ik jouw broertje afkatten als ik antwoord gaf op MarsM? :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik denk zelf de scene in Het Geheim van de Sleutel als Bassie de cheetah gaat uitlaten van André du Lord.

Het moest toch een scene uit de kroon zijn? 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Weet ik toch dat het een geintje was. ;)

Maar één ding snap ik niet: Hoe kan ik jouw broertje afkatten als ik antwoord gaf op MarsM? :?

Lees voor de gein even het topic er is er 1 jarig (pagina 3)

of het fotospel topic (deel 2, pagina 1)

Dan krijg je als het goed is antwoord op deze vraag ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
http://img45.exs.cx/my.php?loc=img45â„‘=kat6.jpg

Ik heb hem gevonden, maar je moet wel héééééél goed kijken hoor. Adriaan rijdt hem zelfs bijna plat _O-

Jaaaa ;) Ik blijf het een leuk stukje vinden. Vraag me af wat ze gedaan hadden als ze hem echt hadden platgereden, stom beest ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Okee, en dan nu even een makkelijke vraag :P

''In welke scene (aflevering) roept *baron* LOEMPIA!!''

als die niet makkelijk is -0-

in de scene op griekenland als de boefjes *bas* & *adriaan* achterna zitten. als ze op santorinie zijn? en als hij de boeven in zee gegooit heb

Link naar bericht
Delen op andere sites

Okee hier is de vraag:

In de 36 korte filmpjes zingen B&A liedjes die ze ook al zongen in de voorgaande series. Noem al die liedjes + de voorgaande series waar ze gezongen werden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...