Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ja, leuk speelgoed, maar daar gaat het niet over. Je ziet op internet wel eens van die pagina's met bijbelverhalen enzo nagespeeld met lego. Denken jullie dat het haalbaar is om zoiets met B&A te doen? Lijkt me wel grappig namelijk ;) Zelf heb ik niet zoveel lego, maar als we de handen in elkaar slaan misschien?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, leuk speelgoed, maar daar gaat het niet over. Je ziet op internet wel eens van die pagina's met bijbelverhalen enzo nagespeeld met lego. Denken jullie dat het haalbaar is om zoiets met B&A te doen? Lijkt me wel grappig namelijk ;) Zelf heb ik niet zoveel lego, maar als we de handen in elkaar slaan misschien?

Lol, ik heb een tijdje terug alles verkocht ;)

Maar uhh, als we nu gewoon doorgaan met het huidige filmproject? Er zit nu een klein beetje vaart in, door die poll...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Lol, ik heb een tijdje terug alles verkocht ;)

Maar uhh, als we nu gewoon doorgaan met het huidige filmproject? Er zit nu een klein beetje vaart in, door die poll...

Yuh, dit is meer al geintje tussendoor.

Link naar bericht
Delen op andere sites

zeker kan het wel, ik heb hier nog bergen lego liggen :D maarja geen ruimte om ermee te gaan bouwen.. ik kijk uit naar de tijd dat ik op kamers ben (volgend jaar), deze kamer zo goed als leeg is en ik dus hier wat dingen kan gaan bouwen.

Vroegah, toen ik nog dagelijks met lego speelde, speelde ik altijd B&A dingen... Niet echt met B&A karakters, maar wel twee figuren die steeds achter boeven aan gingen en de politie die bijna niets deed en dan zelfs die twee good guys oppakte :D achja was altijd gaaf :Dgoeie ouwe tijd

Link naar bericht
Delen op andere sites

TADA! Net snel genomen, maar het geeft een goede indicatie. ;)

*De Caravan*

Caravan.JPG

*De Auto* (Rancho)

Auto.JPG

*Het Kroon-Kasteel* (met de geheime ingang + pontje)

Kasteel.JPG

*De Baron-Boot*

Boot.JPG

Er ontbreekt hier en daar wat en sommige stukjes kloppen niet, maar goed. :P

Helaas heeft mijn broertje alle poppetjes vernield :( dus die houden

jullie nog van mij tegoed. Mits dit voldoende gekeurd wordt natuurlijk. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Thank you all. *)

Dat ziet er goed uit. Nu alleen nog een motortje in de auto en een afstandsbediening er bij >:)

Is mogelijk, kep namelijk ook nog 3 elektrische legotreinen, alleen dan krijgt de auto wel hele rare wielen van onder. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Bassie en Adriaan in Lego ? Is op zich wel een erg leuk idee, alleen moet je daar volgens mij wel erg veel tijd en geduld voor hebben ...

Die foto's zijn trouwens geweldig, Uncle Ar ! _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...