Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoezo ''van'' Heidbuurt dan? O} Een ballonvaart wil toch niet zeggen dat je hem kan kopen ;):+

Heidbuurt woont in Firesland en heeft ongetwijfeld de grootste B&A collectie naast Martijn Passchier en B&A zelf.

Er is bijjna niets dat hij niet heeft, dus het zal mij niets verbazen als hij ook deze ballon bezit :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ooit liep hier een topic dat iemand een B&A luchtballon had gespot, wat op de Adriaanhomepage werd bevestigd.

http://www.ballonpagina.nl/ballonnen_item.php?ID=91

Daar staat meer info over de betreffende ballon. Leuk voor een meeting?;)

Hoewel ik hoogtevrees heb, lijkt het me wel wat. (Want op de site staat dat je in een ballon geen last van hoogtevrees hebt.)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hoewel ik hoogtevrees heb, lijkt het me wel wat. (Want op de site staat dat je in een ballon geen last van hoogtevrees hebt.)

Da's bullshit... mijn moeder heeft pas ook een ballonvaart gemaakt en die vond het doodeng.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Da's bullshit... mijn moeder heeft pas ook een ballonvaart gemaakt en die vond het doodeng.

Dan zetten ze het er vast neer om mensen naar zich toe te trekken. Maar goed, bij mij is het wel zo, dat ik als er een leuning of een andere rand tussen mij en de "afgrond" zit, dat ik dan geen last heb van mijn hoogtevrees. Dus door de randen van de mand, zal het vast wel meevallen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

Gisteravond schrok ik me dood toen de B&A ballon op zo'n 50 meter over mijn huis heen vloog. :D Er werden op een veld bij ons in de buurt zo'n 23 ballonnen de lucht in geknald. Het was een erg gaaf, want ze vlogen haast allemaal over ons heen. :)

Feit is iig dat de ballon weer is gesignaleerd. :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...