Ga naar inhoud

Jouw favoriete pak van Adriaan


Wat vind jij het mooiste pak van adriaan?  

37 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij het mooiste pak van adriaan?

    • Plaaggeest
      1
    • Sleutel/Diamant
      11
    • Huilende professor
      7
    • De pakken uit de shorties
      2
    • Schatkaart/Kroon
      11
    • Griekenland
      5
    • Europa
      1
    • Amerika
      1


Aanbevolen berichten

Hebben jullie ook weer gelijk in. Het is wel een voordeel die knopjes van boven vergeleken met Bassie zijn pak. Maar zou je het pak nu gewoon in de wasmachine kunnen steken of zou het naar de stomerij moeten. Laten we dat eens raden!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Nah, dat kan toch wel gewoon in de wasmachine? Er zitten geen lovertjes of zo op en de stof lijkt me nou ook niet al te kwetsbaar...

tja maar kleurverschil ofzo

of ina moet met heel dure wasmiddel wassen die tegen het verkleuren gaat O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites

De kleuren worden ook door de stomerij minder. Want de kleuren worden toch wel doffer maakt niet uit hoe duur je waspoeder is. Ik denk zelf dat bepaalde blouse in de machine kunnen. Maar die uit Amerika weer naar de stomerij moet. De rest van het pak weet ik niet. Ben er niet zeker van.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

tja maar kleurverschil ofzo

of ina moet met heel dure wasmiddel wassen die tegen het verkleuren gaat O-)

Wie zegt dat Ina de was doet in huize van Toor? Misschien is Adriaan niet alleen een geweldig acteur en regisseur, maar ook een geweldige huisman...;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wie zegt dat Ina de was doet in huize van Toor? Misschien is Adriaan niet alleen een geweldig acteur en regisseur, maar ook een geweldige huisman...;)

Inderdaad dat zou ook eens goed kunnen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben de 1e zie ik maar ik heb toch gestemd voor het pak uit Europa. Ik hou sowieso erg van blauw en deze kleur blauw vind ik het mooist van alle pakken van Adriaan die blauw zijn. Verder vind ik het er ook behoorlijk modern uitzien.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het gaat mij niet zo zeer om de kleur blauw, maar welk pak me echt het meest aan Adriaan doet herinneren... En dan gaat mijn voorkeur toch uit naar één van de oudere serie's, diamant vind ik bijvoorbeeld erg mooi!_O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar wees blij dat Adriaan zo goede smaak heeft. Moet je voorstellen dat die een goud shirt had. Met zo gliterpak / broek. Had er niet uitgezeten. *O*

haha, naja dat kan je niet weten, want je hebt het nog nooit aan gezien, maaruh eerlijk gezegt lijkt het mij ook niet iets. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar wees blij dat Adriaan zo goede smaak heeft. Moet je voorstellen dat die een goud shirt had. Met zo gliterpak / broek. Had er niet uitgezeten. *O*

Ik vond dat witte pak uit zijn Crockson tijd ook best stoer, eigenlijk. Alleen dat wit :N

Link naar bericht
Delen op andere sites

inderdaad zijn pak was toen behoorlijk wit. maar ja kan je voorstellen van zo goud shirt, van die overdreven glitsers en dan van die overdreven schoenen. misschien leuk als parodie. maar kan mijn niet voorstellen dat het goed bij Adriaan had gestaan. Of in plaats van zijn blauw shirt een gele!

Link naar bericht
Delen op andere sites
inderdaad zijn pak was toen behoorlijk wit. maar ja kan je voorstellen van zo goud shirt, van die overdreven glitsers en dan van die overdreven schoenen. misschien leuk als parodie. maar kan mijn niet voorstellen dat het goed bij Adriaan had gestaan. Of in plaats van zijn blauw shirt een gele!

Nog nichteriger _O_

Ach, ik weet niet. Omdat we dit nu gewend zijn, wil niet zeggen dat niks anders hem zou staan. Ik zal eens kijken of ik in een verloren uurtje iets leuks kan doen met fotosoep ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nog nichteriger _O_

Ach, ik weet niet. Omdat we dit nu gewend zijn, wil niet zeggen dat niks anders hem zou staan. Ik zal eens kijken of ik in een verloren uurtje iets leuks kan doen met fotosoep ;)

Goed idee ben wel benieuwd hoe het staat. Maar dan heb ik ook wel een ander idee voor het pak.

Een roze shirt, van die gouden lak schoentjes en dan dat glitterpak. Dan word dan de Gerard Joling (Adriaan) pak versie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Daar moet ik toch nog eens heel lang naar kijken, voor ik er een interessante mening over kan geven :P

Al vind ik paars nog best wel in orde ;)

Japz, paars vind ik ook nog wel kunnen, maar het origineel (blauw) is toch het aller beste ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Opzich wel erg leuk natuurlijk al die bewerkingen met kleuren met het pak van Adriaan :D. Maar verder blijf ik blauw toch wel de beste kleur voor het pak van Adriaan vinden ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Beetje rondgekloot, en dan krijg je dit:

kleuren_collage.jpg

Glitters lukt me even niet ;)

Wel grappig vooral die gele! ben toch blij dat Adriaan blauw heeft. Al moet ik eerlijk toegeven paars is ook wel goed.

Link naar bericht
Delen op andere sites

je kunt het ook niet zeggen... Als Adriaan altijd de rode aan had gehad, en wonderer zou hier een blauwe posten zouden we misschien ook dubbel liggen van het lachen. Wat ben je gewend? Blauw en paarsig

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dus, met andere woorden, Uit de Professor?

wow daar nog over? weet niet meer wat ik daar zeg, maar die ik gaaf vind is dus die van de Diamant, die ie ook in de prof nog heeft :)

Trouwens van de geshopte pakkies vind ik die groene het relaxed :D (al ben ik wel blij dat adriaan in de series altijd gewoon een blauwe/paarse droeg ;) )

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind die rode blouse daar ook wel mooi. Rood en zwart past wel bij elkaar, maar misschien lijkt zn kostuum nu te veel op dat van Bassie qua kleur.

Hoe bedoel je dat die teveel qua kleur op het kostuum van Bassie lijkt? ;)

kleuranders.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hoe bedoel je dat die teveel qua kleur op het kostuum van Bassie lijkt? ;)

Foto

ik vind door de achtergrond de rode kleur blouse van adriaan nu wel mooi uitkomen, alleen de kleur bij bassie _O- 3x niks!

Geef mij maar gewoon de bassie en adriaan kleuren die ze hadden/hebben, en waar we inmiddels allemaal aan gewend zijn. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hoe bedoel je dat die teveel qua kleur op het kostuum van Bassie lijkt? ;)

kleuranders.jpg

Dit verklaart waarom gargamel undercover als baron altijd achter bassie en adriaan aan zit!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Offtopic..

Klopt, Anders zie je JennoH er niet staan. ;)

Ik zat zelf ook al te kijken...:? Het had gekund dat er dingen door elkaar gehaald worden. Een foutje in de pagina of iets dergelijks. Maar ik denk dat Cold dit bewust heeft gedaan!

Cold, als je het maar bij het plaatje houdt, want als je net als JennoH zou gaan typen zou ik gek worden...;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik zat zelf ook al te kijken...:? Het had gekund dat er dingen door elkaar gehaald worden. Een foutje in de pagina of iets dergelijks. Maar ik denk dat Cold dit bewust heeft gedaan!

Cold, als je het maar bij het plaatje houdt, want als je net als JennoH zou gaan typen zou ik gek worden...;)

vind het wel humor! _O_

ik wou net een pb sturen, maar ach... je kunt het ook op een heel ander topic zetten...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

vind het wel humor! _O_

ik wou net een pb sturen, maar ach... je kunt het ook op een heel ander topic zetten...

Whahaha, ja! Is die "JennoH" eigenlijk nog actief op het forum? Hij is toch geblokt ofzo? Hij heeft het wel voor elkaar gekregen om beroemd te worden op het forum...:P

* Laten we hierna maar weer eens ontopic gaan...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Whahaha, ja! Is die "JennoH" eigenlijk nog actief op het forum? Hij is toch geblokt ofzo? Hij heeft het wel voor elkaar gekregen om beroemd te worden op het forum...:P

* Laten we hierna maar weer eens ontopic gaan...

zal ik nog één reactie geven

jennoh was erg lastig > verwijdert

en nu komt hij steeds weer terug, zelf een ip-blok werkt niet want dan komtie via een ander ip

weekje geleden ofzo was hij er nog even, 'Johan'

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hoe bedoel je dat die teveel qua kleur op het kostuum van Bassie lijkt? ;)

kleuranders.jpg

Ik ben ze heel erg dankbaar dat ze nooit zo B&A zijn ingegaan. Wat een vreselijk zicht om eerlijk te wezen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik ben ze heel erg dankbaar dat ze nooit zo B&A zijn ingegaan. Wat een vreselijk zicht om eerlijk te wezen.

inderdaad ja,

maar goed ff ter zijde:

heb jij ooit een clown gezien met blauw haar, blauwe neus en een blauwe lip (oke misschien wel met een blauw oog maar dat heb dan weer een andere reden :9 )

verder vind ik het niet ech mooi, geef mij bassie maar zoals die is

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...