Ga naar inhoud

Jouw favoriete pak van Adriaan


Wat vind jij het mooiste pak van adriaan?  

37 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij het mooiste pak van adriaan?

    • Plaaggeest
      1
    • Sleutel/Diamant
      11
    • Huilende professor
      7
    • De pakken uit de shorties
      2
    • Schatkaart/Kroon
      11
    • Griekenland
      5
    • Europa
      1
    • Amerika
      1


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit Topic al bestaat zoja verwijder dit topic maar.

Wat is jouw favoriete pak van adriaan? Ik vind toch het paarse pak uit de diamant het leukst. ben benieuwd wat jullie er van vinden. :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik weet niet of dit Topic al bestaat zoja verwijder dit topic maar.

Wat is jouw favoriete pak van adriaan? Ik vind toch het paarse pak uit de diamant het leukst. ben benieuwd wat jullie er van vinden. :Y

Ook ik vind het pak uit de Sleutel en de Diamant het mooist, het heeft gewoon iets, de kleur ook.

Link naar bericht
Delen op andere sites

*harry* Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt baas

*baron* O ja, Wat voor foutje?

*harry* Ik heb dit topic in het offtopic gezet :@

*baron* Oliebol Frikandel Kroket!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ook op de sleutel/diamant gestemd, ik vind het gewoon een mooie kleur. Jammer dat ze deze kleur niet in de latere series hadden. Maarja.. ik zie Adriaan al in een paarse blouse rondlopen in Amerika... :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sleutel. Die zwembroek is echt :9~:9~:9~

Oh, je bedoelt zijn gewone kostuum... *zucht* Prof dan maar. Hoewel Kroon ook mooi is, zit weinig verschil tussen. Mooi blauw, die frills of hoe die dingen heten zijn precies goed, de riem is ZEKER de mooiste en de broek past nog goed ;)

De broek uit de diamant heeft ook wel een speciale betekenis voor me... maar ik stem op de prof ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Prof. Hij stond mooi en hij paste mooi. ;)

oooh :P

Ik heb Schatkaart/Kroon gestemd... Afgezien van de boorden, is dat blousje über :D maakt Adriaan extra breed ;)

En de beste gesp is uiteraard die tribal achtige.. Maar die had ie in de prof ook al... Oa te zien als ze in de Kroon van de brug op de boot, waar ze boeven verwachten, springen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jaren later en kilo's meer ;)

Dat zeg ik, alleen wat aardiger. HIj leest hier immers nog wel eens mee, van wat ik hoor.

En in 't kader daarvan:

Aad, je bent een schat en zo is er alleen maar meer van je om van te houden!

;):P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wat? Da's meer dan je van die in Europa en Amerika kunt zeggen. ;)

(met alle respect voor Aads buikje *ahem* natuurlijk ;) )

toch had ik verwacht dat je juist wel op Europa zou stemmen... Ergens in Wales... :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat zeg ik, alleen wat aardiger. HIj leest hier immers nog wel eens mee, van wat ik hoor.

En in 't kader daarvan:

Aad, je bent een schat en zo is er alleen maar meer van je om van te houden!

;):P

Dat ben ik het met je eens Angela, Aad (Adriaan) blijft zichzelf en dat is geweldig ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
In de verzonken stad heeft ie een riem met een gesp van The Crocksons (met drie stoeltjes op elkaar erop) En in de kroon heeft hij die niet, zo wijkt dat pak af van de anderen.

Die gesp heeft ie in Europa toch ook...

Link naar bericht
Delen op andere sites
In de verzonken stad heeft ie een riem met een gesp van The Crocksons (met drie stoeltjes op elkaar erop) En in de kroon heeft hij die niet, zo wijkt dat pak af van de anderen.

klopt als een bus

en als je goed gaat vergelijken dan is het stuk waar het pak open is, aan de voorkant een stuk langer gelaten, zodat je dus meer van zn buik te zien krijgt.

als je goed kijkt zie je het

in de stad althans

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga voor het pak uit De Verzonken Stad. De kleur van de blouse is lichter en het de opening wat ruimer, maar dat heeft misschien ook te maken met het acrobatenbuikje dat toen begon te groeien. Maar hoe dan ook, het kleurt allemaal zo mooi met de omgeving. Ik vind het het mooiste pak, hoewel ik ook het pak uit De Sleutel erg mooi vindt. Dat pak vind ik overigens niet paars, maar lila, een mooie zachte kleur.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Eh. Beetje laat, laten we hier maar verder gaan ;) Ik gooi die andere wel dicht.

Ik kwam er vanavond pas achter, had ik trouwens al gezegd dat ik het pak uit de sleutel/diamant het leukste vindt?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Overigens vind ik het pak uit De Plaaggeest slecht onderhouden. Er zit aan het einde van de 'bolling' een blauwe vlek, vrij groot en breed ook.

Dit is vast niet de bolling waar ik nu aan denk... Leg alsjeblieft even uit! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dit is vast niet de bolling waar ik nu aan denk... Leg alsjeblieft even uit! ;)

Je hebt helemaal gelijk, dat bedoelde ik absoluut niet!

Kijkt u allen even mee naar deze foto:

http://forum.bassieenadriaan.nl/album_pic.php?pic_id=488

Dan zie je dat er wat strepen blauw zijn, het kan door de filmkwaliteit komen, maar volgens mij zit het op de blouse zelf, want bij die andere blouse in de film, is 't wel gewoon lila.

Het is volgens het script ook geen plaatje (eindigt niet op jpg gif of png), dus maar even link van gemaakt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je hebt helemaal gelijk, dat bedoelde ik absoluut niet!

Kijkt u allen even mee naar deze foto:

http://forum.bassieenadriaan.nl/album_pic.php?pic_id=488

Dan zie je dat er wat strepen blauw zijn, het kan door de filmkwaliteit komen, maar volgens mij zit het op de blouse zelf, want bij die andere blouse in de film, is 't wel gewoon lila.

Het is volgens het script ook geen plaatje (eindigt niet op jpg gif of png), dus maar even link van gemaakt ;)

Tis niet echt duidelijk te zien, en het jasje van bassie is ook niet erg duidelijk, dus het zou best aan de foto/film kunnen liggen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sleutel/Diamant staat aan kop met 8 stemmen *O*

*b2* Ja dat zien ik zelf ook wel ;)

Ik heb op de schatkaart gestemd. Dat blauw vind ik mooier als het paars. En de riem is cool in de schatkaart ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...