benafan 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost [..]Noem een scéne waarin 3 personen voorkomen die op een bepaalde manier heel veel met elkaar te maken hebben... Noem daarbij de personen en de rede waarom! P.S. Ik bedoel GEEN boefjes, en een robot is geen PERSOON... * gaat ff moeilijk denken* in de professor, als bassie gevangen genomen is en op die stoel moet gaan zitten, is in 1 scene allemaal van die mannetjes. Bassie Groene mannetje (1) Groene mannetje (2) Allemaal familie van mekaar/???? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost [..]* gaat ff moeilijk denken* in de professor, als bassie gevangen genomen is en op die stoel moet gaan zitten, is in 1 scene allemaal van die mannetjes. Bassie Groene mannetje (1) Groene mannetje (2) Allemaal familie van mekaar/???? Is dat zo? die bedoelde ik niet zo zeer... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost Een scene met B&A en Andre, die alledrie broers zijn? Of bedoel je iets anders? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost misschien in de bus op Kreta, vrouw van Aad en vrouw van Bas in de bus, Joop dikmans (b2) en zij vrouw. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost Noem een scéne waarin 3 personen voorkomen die op een bepaalde manier heel veel met elkaar te maken hebben... Noem daarbij de personen en de rede waarom! Gokje, Adriaan met Siegfried en Roy in Las Vegas, alledrie hebben ze in het theater in het buitenland gewerkt (Adriaan samen met z'n broer als de Crocksons, zoals hij vertelde aan Bassie). Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost Een scene met B&A en Andre, die alledrie broers zijn? Of bedoel je iets anders? Die bedoelde ik...! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost [..]Die bedoelde ik...! ik heb zelden cryptischer vragen gezien... nou ja. Welke serie gebruikt de meeste boevenwagens? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost Welke serie gebruikt de meeste boevenwagens? Als de gepikte auto's ook meetellen moet dat De Reis vol Verrassingen zijn! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost [..]Als de gepikte auto's ook meetellen moet dat De Reis vol Verrassingen zijn! Ach ja, ik had niet gezegd dat ie moeilijk was Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost [..]ik heb zelden cryptischer vragen gezien... nou ja. Welke serie gebruikt de meeste boevenwagens? Is dat een compliment? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost Ach ja, ik had niet gezegd dat ie moeilijk was Maar hij is dus goed? In dat geval ga ik even nadenken over een nieuwe vraag. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost [..]Maar hij is dus goed? In dat geval ga ik even nadenken over een nieuwe vraag. Denk je d'r nog een nachtje over, of weet je d'r zo langzamerhand één? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost [..]Denk je d'r nog een nachtje over, of weet je d'r zo langzamerhand één? Houden we het even gezellig? Dat had best wat aardige gevraagd kunnen worden. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost Houden we het even gezellig? Dat had best wat aardiger gevraagd kunnen worden. Het had helemaal niet gevraagd hoeven worden, want wie goed leest, ziet dat Antonio voor de zekerheid om een laatste bevestiging vraagt van Wonderer. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost [..]Het had helemaal niet gevraagd hoeven worden, want wie goed leest, ziet dat Antonio voor de zekerheid om een laatste bevestiging vraagt van Wonderer. Antonio is slim genoeg om het te snappen Maar ja, hij werkt, dus hij kan niet 24/7 online zijn zoals sommige luie varkens onder ons > Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost [..]Houden we het even gezellig? Dat had best wat aardige gevraagd kunnen worden. Sorry hoor, maar hoe had ik het dan moeten vragen? Ik zeg toch niet iets als: Nou, schiet ff op met je volgende vraag!? Sjonge, jonge, ik probeerde het nog wel zo subtiel mogelijk te vragen... Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost Ik heb toch het gevoel dat die smiley's hier van groot belang worden, want zinnen ZONDER worden steeds vaker negatief geïnterpreteerd. Denk je d'r nog een nachtje over, of weet je d'r zo langzamerhand één? Denk je d'r nog een nachtje over, of weet je d'r zo langzamerhand één? ^ voorbeeldje ^ Zie het verschil! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost Ik heb toch het gevoel dat die smiley's hier van groot belang worden, want zinnen ZONDER worden steeds vaker negatief geïnterpreteerd. Denk je d'r nog een nachtje over, of weet je d'r zo langzamerhand één? Denk je d'r nog een nachtje over, of weet je d'r zo langzamerhand één? ^ voorbeeldje ^ Zie het verschil! ja... bij die ene quote zat een enter... Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost ^ voorbeeldje ^ Zie het verschil! Japz, inderdaad! ik vind het 2e voorbeeld het aardigst overkomen het 1e voorbeeld komt zo zeurderig over Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost Mensen, mensen geen ruzie Ik moest alleen even bevestiging hebben of mijn antwoord klopte, maar hier komt dan de nieuwe opgave: Speciaal voor degenen die niet lang kunnen wachten weer een makkelijke: Waar komt Adriaan je weer tegen? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost of we zien jullie weer ergens in theater Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost of we zien jullie weer ergens in theater Nope, het lijkt er zelfs niet eens op Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost Mensen, mensen geen ruzie Ik moest alleen even bevestiging hebben of mijn antwoord klopte, maar hier komt dan de nieuwe opgave:Speciaal voor degenen die niet lang kunnen wachten weer een makkelijke: Waar komt Adriaan je weer tegen? Waar je Bassie ziet staan Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost Waar je Bassie ziet staan Zou best kunnen, maar dat is het antwoord niet. Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost ik kan niet antwoorden, omdat ik de vraag niet snap. wees is wat duidelijker please Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost Mensen, mensen geen ruzie Ik moest alleen even bevestiging hebben of mijn antwoord klopte, maar hier komt dan de nieuwe opgave:Speciaal voor degenen die niet lang kunnen wachten weer een makkelijke: Waar komt Adriaan je weer tegen? in de volgende aflevering...??? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost ik kan niet antwoorden, omdat ik de vraag niet snap. wees is wat duidelijker please Makkelijker kan het toch niet? Waar komt Adriaan je weer tegen? Even goed nadenken en dan is het makkelijker dan je denkt! Enne Robin04, je antwoord klopt helaas ook niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost [..]Zou best kunnen, maar dat is het antwoord niet. En dan zie je Bassie gaan, dan komt Adriaan eraan Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost op de televisie? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost In het circus? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost Nog altijd geen juist antwoord gehoord helaas, blijven raden! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost Nog altijd geen juist antwoord gehoord helaas, blijven raden! Ergens in het land in het theater? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost Ergens in het land in het theater? Helaas, dat bedoel ik ook niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost Op een kaart in Griekenland? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost in de caravan Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost Op het politiebureau. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost In de zon, de wind of regen. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost In de zon, de wind of regen. Nee, dat gaat over vrachtwagenchauffeurs, niet over Adriaan.. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost Nee, dat gaat over vrachtwagenchauffeurs, niet over Adriaan.. Ik had wel verwacht dat iemand zo'n reactie zou geven, maar JIJ? Nee, ik heb logisch doorgedacht: Adriaan zingt die regel, dus dat betekent dat hij de vrachtwagenchauffeurs tegenkomt, aangezien ze ook voorbij rijden in het nummer, andersom komen de vrachtwagenchauffeurs Adriaan tegen, et voila. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost [..]Ik had wel verwacht dat iemand zo'n reactie zou geven, maar JIJ? Nee, ik heb logisch doorgedacht: Adriaan zingt die regel, dus dat betekent dat hij de vrachtwagenchauffeurs tegenkomt, aangezien ze ook voorbij rijden in het nummer, andersom komen de vrachtwagenchauffeurs Adriaan tegen, et voila. dan nog geef ik je weinig kans Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost [..]Ik had wel verwacht dat iemand zo'n reactie zou geven, maar JIJ? Nee, ik heb logisch doorgedacht: Adriaan zingt die regel, dus dat betekent dat hij de vrachtwagenchauffeurs tegenkomt, aangezien ze ook voorbij rijden in het nummer, andersom komen de vrachtwagenchauffeurs Adriaan tegen, et voila. Zo zat ik ook te denken, ja. Ik las eerst "waar kom je adriaan tegen"... maar hij zingt letterlijk "je komt ze overal tegen" en als je dat vergelijkt met "waar komt Adriaan je tegen"... ze != Adriaan... Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 18 maart 2005 gepost Share 18 maart 2005 gepost In een duikboot. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 18 maart 2005 gepost Share 18 maart 2005 gepost Nee, ik heb logisch doorgedacht: Adriaan zingt die regel, dus dat betekent dat hij de vrachtwagenchauffeurs tegenkomt, aangezien ze ook voorbij rijden in het nummer, andersom komen de vrachtwagenchauffeurs Adriaan tegen, et voila. Ook dit is niet wat ik bedoel, al komt het wel wat meer in de juiste richting. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 19 maart 2005 gepost Share 19 maart 2005 gepost Nog nieuwe pogingen? Of wordt het tijd voor een hint? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 19 maart 2005 gepost Share 19 maart 2005 gepost Nog nieuwe pogingen?Of wordt het tijd voor een hint? Ik denk dat het inderdaad tijd wordt voor een hint. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 19 maart 2005 gepost Share 19 maart 2005 gepost [..]Ik denk dat het inderdaad tijd wordt voor een hint. Ja, daar stem ik ook mee in! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 20 maart 2005 gepost Share 20 maart 2005 gepost Ik denk dat het inderdaad tijd wordt voor een hint. Vooruit dan maar: 'De Grote Finale'! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 20 maart 2005 gepost Auteur Share 20 maart 2005 gepost Luxemburg ? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 21 maart 2005 gepost Share 21 maart 2005 gepost Luxemburg ? Helaas ook niet goed. Een tweede hint dan maar: 'Moerasland bij de grens' Nu moet het toch duidelijker worden hoop ik. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 24 maart 2005 gepost Share 24 maart 2005 gepost Aangezien de opgave op deze manier te lang blijft staan, terwijl 'ie toch zo simpel is, doe ik er maar een hint bij: 'Caraïbisch Carnaval' Nu moet het toch duidelijk zijn (zeker in combinatie met eerdere hints). Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten