Ga naar inhoud

Sylvia Strikes Again! (en hoe!)


Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Hier volgt een waarschuwing: Sylvia Schuyer, DE goochelaarster (en ster natuurlijk in de dubbele betekenis!), de vrouw die Hans Klok doet verbleken, is weer met frisse moed begonnen om ons te doen geloven in de meest hoge en onverklaarbare, onmenselijke magie die er maar te vinden is. En ik kan dat weten.

Zij laat weer menig jong kindergezicht vertrekken van verbazing met haar goocheltrucs, zoals de truc van het gewichtig papier. Schrijf op het ene vel 'zwaar', op het andere vel 'licht' met een viltstift, laat ze vervolgens vallen en jawel jawel (!) de lichte en de zware komen gelijktijdig aan op de grond.

Dit en meer van deze adembenemende trucs kunnen jullie bekijken op de site 'De Wereld Van K3", http://www.dewereldismooi.nl/?url=PHP/frontpage/k3

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

it's magic!

jij voelt je natuurlijk wel heel klein tegenover haar he? moet wel, zelfs david copperfield en Oscar, Renzo & Mara zijn prutsers in vergelijking met heldin Sylvia!

:r

Die dynamiek ook. ;)

Ik heb wel in de gaten dat ik niet kan goochelen en ben dus ook zeer dankbaar voor de specialeffecten!

Kan Sylvia niet gewoon een belspel gaan presenteren ofzo?

Link naar bericht
Delen op andere sites

8)7:W:+*(*:? Zo kan ik nog wel ff doorgaan met smilies, het is inderdaad te gek voor woorden.

Soms denk ik weleens bij 'Magic Unlimited' dat die 2 vechten om het meisje, en dat Hans Klok weleens wat minder macho mag overkomen :P. Ach, wat maakt het uit. Dit slaat alles. Ik heb die 'truc' (en 10 x te groot woord ervoor) van haar gezien bij K3 - al een tijdje terug - en die van K3 zeiden maar wat, dit is echt te erg _O-

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ze moet toch wat doen. Der ego heeft een deuk gehad. Maar ook haar imago in de artiestenwereld. Dus het was dit of de ww _O-

En dit is wel goed voor haar imago, bedoel je? :? Ik heb de trucs niet op TV gezien, dus ik weet niet hoe ze ze presenteert, maar ik vind het een gruwelijke onderschatting van de doelgroep.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En dit is wel goed voor haar imago, bedoel je? :? Ik heb de trucs niet op TV gezien, dus ik weet niet hoe ze ze presenteert, maar ik vind het een gruwelijke onderschatting van de doelgroep.

beter dan de WW moet je maar denken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zij laat weer menig jong kindergezicht vertrekken van verbazing met haar goocheltrucs, zoals de truc van het gewichtig papier. Schrijf op het ene vel 'zwaar', op het andere vel 'licht' met een viltstift, laat ze vervolgens vallen en jawel jawel (!) de lichte en de zware komen gelijktijdig aan op de grond.

Nee, de zware komt juist eerder aan (omdat het een prop is).

Op zich kun je er een aardige weddenschap van maken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Welk imago? >:)

Nou... eigenlijk is ze lange tijd best een vrij goede goochelaarster geweest, ze is 't misschien nog wel, maar ze moet 't niet voor kinderen doen, daarvoor mist ze gewoon iets.

[spoil]Dit is ERG tactvol voor 'Ze is gewoon je standaard niet-leuke oom/tante die op verjaardagen en partijen kwartjes uit je oor haalt' ;) [/spoil]

Link naar bericht
Delen op andere sites

k3 en sylvia ik vind het geweldig. hoe ze elkaar gevonden hebben dat vraag ik mijn eigen af. waren ze zo wanhopig? K3 kan de beste van de beste krijgen en ook betalen. En dan kiezen ze haar. Toch of President Bush belt of Dries van Agt beschikbaar is voor een ministerspost.

Link naar bericht
Delen op andere sites
k3 en sylvia ik vind het geweldig. hoe ze elkaar gevonden hebben dat vraag ik mijn eigen af. waren ze zo wanhopig? K3 kan de beste van de beste krijgen en ook betalen. En dan kiezen ze haar. Toch of President Bush belt of Dries van Agt beschikbaar is voor een ministerspost.

Positief: Ik kan allebei niet uitstaan, dus nu hoef ik maar één show te negeren. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...