wonderer 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Laten we even logisch denken, ik weet dat er ook grain whiskey is.Dus dan is een blend een mengsel van malt en grain Ik hoop dat ik het nu juist heb Juist Sommige blends hebben wel vijftig verschillende malts in zich. Daardoor, en door de graanwhisky, zijn ze meestal goedkoper dan malts. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost De volgende dan maar Wat is geel en ruikt naar banaan? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 10 september 2005 gepost Auteur Share 10 september 2005 gepost De volgende dan maar Wat is geel en ruikt naar banaan? Een banaan! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Juist! [spoil]Degenen die het andere dachten : komaan, het is nog geen middernacht geweest[/spoil] Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Apenkots dat was lachen vorige week Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 10 september 2005 gepost Auteur Share 10 september 2005 gepost Voetbal dan maar: Hoeveel wedstrijden speelde Shota Arveladze in het shirt van Ajax? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Voetbal dan maar:Hoeveel wedstrijden speelde Shota Arveladze in het shirt van Ajax? 4! voetbal Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 10 september 2005 gepost Auteur Share 10 september 2005 gepost [..]4! voetbal FOUT! Véééééééél meer! edit Bij AZ heeft hij er nu wel vier Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost 180 ? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 10 september 2005 gepost Auteur Share 10 september 2005 gepost 180 ? Nee, ik zou het een beetje rond de helft daarvan gaan zoeken Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 10 september 2005 gepost Share 10 september 2005 gepost Nee, ik zou het een beetje rond de helft daarvan gaan zoeken 55 duels geloof ik Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 10 september 2005 gepost Auteur Share 10 september 2005 gepost [..]55 duels geloof ik Hoger, rond de 90 Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 11 september 2005 gepost Share 11 september 2005 gepost Hoger, rond de 90 Je hebt gelijk, die 55 is het aantal doelpunten dat hij scoorde voor Ajax. Maargoed Shota speelde 96 duels voor de Amsterdammers Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 11 september 2005 gepost Auteur Share 11 september 2005 gepost [..]Je hebt gelijk, die 55 is het aantal doelpunten dat hij scoorde voor Ajax. Maargoed Shota speelde 96 duels voor de Amsterdammers Dat klopt. Volgende opgave is voor jou! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 11 september 2005 gepost Share 11 september 2005 gepost Een muziekvraagje dan maar (moet te doen zijn) Welke zanger stapte in 1975 uit de groep Genesis en wie nam daarna de zang voor z'n rekening? Voor de duidelijkheid ik zoek dus twee namen. Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 11 september 2005 gepost Share 11 september 2005 gepost Een muziekvraagje dan maar (moet te doen zijn)Welke zanger stapte in 1975 uit de groep Genesis en wie nam daarna de zang voor z'n rekening? Voor de duidelijkheid ik zoek dus twee namen. Deze weet ik. Peter Gabriel stapte in 1975 uit de groep en Phil Collins nam daarna de zang voor z'n rekening. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 12 september 2005 gepost Share 12 september 2005 gepost Deze weet ik.Peter Gabriel stapte in 1975 uit de groep en Phil Collins nam daarna de zang voor z'n rekening. En uiteraard is dit goed. Tsja een dj en muziek, dan moet het wel te doen zijn. DJ Sjammie, je mag een nieuwe vraag bedenken! Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 12 september 2005 gepost Share 12 september 2005 gepost Een vraagje uit de computerwereld. Waarvoor staan de letters URL als het om een internetadres gaat? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 september 2005 gepost Share 12 september 2005 gepost Een vraagje uit de computerwereld.Waarvoor staan de letters URL als het om een internetadres gaat? Uniform Resource Locator. Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 12 september 2005 gepost Share 12 september 2005 gepost [..]Uniform Resource Locator. Helemaal goed Jij mag de volgende verzinnen. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 september 2005 gepost Share 12 september 2005 gepost [..]Helemaal goed Jij mag de volgende verzinnen. Wat is de volgorde van de kleuren in de regenboog? Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 12 september 2005 gepost Share 12 september 2005 gepost Als ik hem nou goed voor me heb is het: Rood Oranje Geel Groen Blauw Paars Pure gok tevens.. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 12 september 2005 gepost Auteur Share 12 september 2005 gepost Als ik hem nou goed voor me heb is het:Rood Oranje Geel Groen Blauw Paars Pure gok tevens.. En ik voeg daar aan toe Violet Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 september 2005 gepost Share 12 september 2005 gepost [..]En ik voeg daar aan toe Wit Eh... een regenboog is juist een straal wit licht die gebroken wordt... dus dit antwoord is zo fout als maar kan Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 september 2005 gepost Share 12 september 2005 gepost [..]En ik voeg daar aan toe Violet En het is nog steeds niet goed. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 12 september 2005 gepost Auteur Share 12 september 2005 gepost [..]Eh... een regenboog is juist een straal wit licht die gebroken wordt... dus dit antwoord is zo fout als maar kan 'k Had het al aangepast. Dat dacht ik op het laatste moment ook, ja. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 12 september 2005 gepost Auteur Share 12 september 2005 gepost [..]En het is nog steeds niet goed. Is het dan: Rood Oranje Geel Groen Blauw Indigo Violet ??? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 september 2005 gepost Share 12 september 2005 gepost [..]Is het dan: Rood Oranje Geel Groen Blauw Indigo Violet ??? Ik mis er nog twee. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 september 2005 gepost Share 13 september 2005 gepost Blauw Rood Oranje Geel Groen Blauw Indigo Violet Blauw Want de hemel is er ook en die is blauw Is dit het antwoord? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 13 september 2005 gepost Share 13 september 2005 gepost Rood Oranje Geel Groen Blauw Indigo Violet Want de hemel is er ook en die is blauw Is dit het antwoord? Infrarood komt voor rood en ultraviolet komt na violet. Beide kleuren zijn met het blote oog niet te zien Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 september 2005 gepost Share 13 september 2005 gepost [..]Infrarood komt voor rood en ultraviolet komt na violet. Beide kleuren zijn met het blote oog niet te zien Jah, dan kan je er over beginnen discussieren, ik vind IR en UV geen kleuren Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 september 2005 gepost Share 13 september 2005 gepost [..]Jah, dan kan je er over beginnen discussieren, ik vind IR en UV geen kleuren Sommige dieren kunnen deze kleuren WEL zien, dus ik reken ze goed. Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 13 september 2005 gepost Share 13 september 2005 gepost Je vroeg ook om de volgerde, die heb ik nu nog niet goed gezien...? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 september 2005 gepost Share 13 september 2005 gepost Je vroeg ook om de volgerde, die heb ik nu nog niet goed gezien...? Jawel... acrobaatje had de volgorde en RM maakte het af. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 13 september 2005 gepost Share 13 september 2005 gepost [..]Jawel... acrobaatje had de volgorde en RM maakte het af. Acrobaatje...Van mij mag je de nieuwe vraag doen hoor Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 15 september 2005 gepost Auteur Share 15 september 2005 gepost [..]Acrobaatje...Van mij mag je de nieuwe vraag doen hoor Dankjewel RM, erg aardig van je. Noem alle letters van het Griekse alfabet Succes! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 september 2005 gepost Share 15 september 2005 gepost *spreekt algemene kennis aan* Alfa Bèta Gamma Delta Epsilon Zeta Eta Theta Iota Kappa Lamba Nu Xi Omikrom Pi Ro Sigma Thou Upsilon Phi Chi Psi Omega *Hoopt dat het goed is, want dit is een vrij standaard kwisvraag * Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 15 september 2005 gepost Auteur Share 15 september 2005 gepost *spreekt algemene kennis aan*Alfa Bèta Gamma Delta Epsilon Zeta Eta Theta Iota Kappa Lamba Nu Xi Omikrom Pi Ro Sigma Thou Upsilon Phi Chi Psi Omega *Hoopt dat het goed is, want dit is een vrij standaard kwisvraag * Er ontbreekt er één, en er zijn er twee die niet helemaal goed zijn. Sommige namen zijn ook fout gespeld, maar daar struikel ik niet over. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 september 2005 gepost Share 15 september 2005 gepost Is ben Mu vergeten (deze ligt voor de Nu) Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 15 september 2005 gepost Auteur Share 15 september 2005 gepost Is ben Mu vergeten (deze ligt voor de Nu) Dat klopt, maar nu zijn er nog steeds twee letters niet helemaal goed. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 september 2005 gepost Share 15 september 2005 gepost Ok, here we go again Alpha Bèta Gamma Delta Epsilon Zêta Êta Thêta Iota Kappa Lamda Mu Nu Xi Omikron Pi Rho Sigma Tau Upsilon Phi Chi Psi Omega Als het nu niet goed is weet ik het echt niet meer zonder te google-en Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 15 september 2005 gepost Auteur Share 15 september 2005 gepost Het ging me niet eens om de accenten. Omikron is nu wel goed. Weet je wat? Ik reken hem gewoon goed. Lamda moest Labda zijn. Ik vind het goed zo. Volgende opgave mag jij dus bedenken. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 september 2005 gepost Share 15 september 2005 gepost Het ging me niet eens om de accenten. Omikron is nu wel goed. Weet je wat? Ik reken hem gewoon goed. Lamda moest Labda zijn. Ik vind het goed zo. Volgende opgave mag jij dus bedenken. Ik heb steeds in fysica steeds Lambda geleerd, dusja daarom Ok, de volgende dan maar Wat is de hoofdstad van Madagascar? ( zonder op te zoeken liefst, ookal kan ik dat niet nagaan, maar het is leuker als je het zo weet ) Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 15 september 2005 gepost Share 15 september 2005 gepost [Wat is de hoofdstad van Madagascar? ( zonder op te zoeken liefst, ookal kan ik dat niet nagaan, maar het is leuker als je het zo weet ) Die weet ik zelfs zonder op te zoeken: Antananarivo! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 september 2005 gepost Share 15 september 2005 gepost [..]Die weet ik zelfs zonder op te zoeken: Antananarivo! Godzijdank is Antonio er You're up Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 15 september 2005 gepost Share 15 september 2005 gepost Godzijdank is Antonio er You're up En dat helemaal zonder op te zoeken. Soms komt die topografiekennis nog eens van pas Nieuwe opgave dan maar: In Walibi World staat de rollercoasters Wok's Waanzin en X-press. Deze coasters hadden vorig jaar andere namen, welke namen waren dat? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 15 september 2005 gepost Share 15 september 2005 gepost [..]En dat helemaal zonder op te zoeken. Soms komt die topografiekennis nog eens van pas Nieuwe opgave dan maar: In Walibi World staat de rollercoasters Wok's Waanzin en X-press. Deze coasters hadden vorig jaar andere namen, welke namen waren dat? E-press was Superman the Rides, en Wok's Waanzin was Road Runner Begint nu nu te begrijpen waarom ik op de walibi plategrond de naarm Superman Niet kon vinden Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 15 september 2005 gepost Share 15 september 2005 gepost E-press was Superman the Rides, en Wok's Waanzin was Road RunnerBegint nu nu te begrijpen waarom ik op de walibi plategrond de naarm Superman Niet kon vinden Het was eigenlijk Superman the Ride (zonder s aan het eind) en Road Runner Expresss, maar je antwoord is uiteraard wel goed (paar lettertjes en 1 woordje is geen probleem). Volgend voor jou Lennert! Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 20 september 2005 gepost Share 20 september 2005 gepost wat houdt de filmterm: "het luke skywalker effect" in? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 september 2005 gepost Share 20 september 2005 gepost Dat de slechterik eigelijk de vader van het hoofdfiguur is? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten