Ga naar inhoud

Zelfbedacht boeventrio


Aanbevolen berichten

We weten allemaal dat er vaste boeventrio's zijn bij B&A.

Maar welke 3 boeven lijken jullie nou leuk om eens samen te zien.

In dit topic kun je jouw 'droomtrio' neerzetten, maar zet er graag ook bij waarom juist die 3.

Bijvoorbeeld: *baron* , *harry* en *b2* , want als *harry* dan een boem laat ontploffen en de *baron* wordt boos op *harry* , zou *b2* niet weten waarover het ging. Of: het zou leuk zijn als *b2* en *harry* samen achter *bas* en *adriaan* aangingen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

-aangepast-

Ik ga voor *baron* *japie* *harry*

*baron* omdat hij de beste boevenbaas is

*japie* omdat hij zo heerlijk uit de hoek kan komen, vooral als één van Harry's boemetjes ontploffen zie ik het al voor me: "Gossie, je hebt weer die boem te vroeg af laten gaan!"

*harry* omdat wat geknal en zijn opmerkingen ook niet zo vervelend zijn ;)

Maar de boeventrio's zoals ze nu zijn, zijn natuurlijk ook geweldig! :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites

*japie* , *b2* en *B100*

Zoals iedereen weet werkt Japie sinds het avontuur door Europa niet meer voor de baron dus gaat hij voor zichzelf beginnen.

Als handlangers dan dus B2 en B100...

Dat wordt wel een leuk zootje. Japie die geen leiding kan geven, B100 die altijd pech heeft (nu ook al met B2 samenwerken) en B2 die geen ene sikkepit hoort....

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, ik zie het al helemaal voor me:

*japie* : Ga die bank naar binnen.

*B100* : Komt in orde, baas.

*b2* : Wat seggie?

*B100*: Ik heb het tegen de baas.

*japie* : Ja figuur, hij heeft het tegen mij.

*b2* : Oh, zeg dat dan.

*B100* : Ik heb ook altijd pech.

Geweldig gewoon. :9~

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een boeventrio zonder de baron zou leuk zijn voor de afwisseling... Geen orde, geen gezag, gewoon een hoop oliebollen bij elkaar ;)
net zoals *japie* *harry* , en *b2* ? ik zie het al voor me: *japie* gossie!

*harry* waarom gossie jij er altijd zo op los?

*b2* ja inderdaad, je moet kijken naar de tros :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zouden deze drie niet succesvol kunnen zijn? *b1* *baron* *harry*

Alhoewel, dan heb je twee karakters die snel geïrriteerd zijn (B1 en baron) en één die constant boemen te vroeg laat ontploffen.

Affijn, elk trio heeft denk ik wel voor en nadelen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

*aadbaron* *b1* *japie* lijkt mij het meestertrio.

Uiteraard de aadbaron, deze kent B&A nog niet en is dus nog niet hyper en is rustig, kalm en beheersd. B1 is slim, maar schrikt ook nergens voor terug. Japie is iemand die weet wie zijn meerdere is, maar denkt zelf wel mee. Hij heeft nu alleen geen slaafje (B2) meer, dus zal ie zelf wat meer moeten doen.. Maar dit trio zou het wel uithouden tegen B&A >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
*aadbaron* *b1* *japie* lijkt mij het meestertrio.

Uiteraard de aadbaron, deze kent B&A nog niet en is dus nog niet hyper en is rustig, kalm en beheersd. B1 is slim, maar schrikt ook nergens voor terug. Japie is iemand die weet wie zijn meerdere is, maar denkt zelf wel mee. Hij heeft nu alleen geen slaafje (B2) meer, dus zal ie zelf wat meer moeten doen.. Maar dit trio zou het wel uithouden tegen B&A >:)

een ander uiterste is natuurlijk dit trio *baron* *b2* *joris* b2 en joris zijn veel te afhankelijk, en denken dus niet mee. De Baron beheerst zijn woede niet meer, en vergeet dat hij beter kan stelen dan achter B&A aanzitten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...

Geen enkel boeventrio is wat mij betreft beter dan *bb* *b1* en *b2oud* , maar voor de gein zou ik *baron* *bb* *b2oud* wel eens willen zien samenwerken. 2 autoritaire persoonlijkheden met een hoop pit + kort lontje en een dove zak hooi. Die Arme B2 zal het zwaar te verduren krijgen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

*professor* *japie* *b2* lijkt me geweldig.

Vooral Japie en B2 die ruzie maken omdat B2 de professor niet goed heeft verstaan. En B2 dan mooi met een bus griengas. Daar kunnen geweldige dingen mee gedaan worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

*baron* + *joris* + *plaag* lijkt me leuk.

Als dan een plan van de baron mislukt, wordt ie kwaad en gaat schelden, waardoor Joris gaat huilen. De plaaggeest gaat Joris vanwege zijn huilerigheid pesten en Joris moet nog harder huilen. Daardoor wordt de baron nog kwader en maakt de boel nog erger.

Link naar bericht
Delen op andere sites
*baron* + *joris* + *plaag* lijkt me leuk.

Als dan een plan van de baron mislukt, wordt ie kwaad en gaat schelden, waardoor Joris gaat huilen. De plaaggeest gaat Joris vanwege zijn huilerigheid pesten en Joris moet nog harder huilen. Daardoor wordt de baron nog kwader en maakt de boel nog erger.

Zal een productief boeventrio zijn ;) Ach ja, dat zijn de rest van de boeventrio's ook niet geweest. Het waren altijd Bassie en Adriaan die zegevierden! En zo hoort het *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites

*professor* *harry* *b2*

Dit lijkt mij een geweldige combinatie. Harry die gaat experimenteren met de griengasbommen van de professor. Dat zou mooie reacties opleveren.

*professor* Harry hoe is het met de grienboem

*harry* BOEEEM

:'(:'(

En dan natuurlijk B2 erbij. Dat zorgt voor de mooie vergissingen en grappen. Natuurlijk geweldig om te zien hoe de professor te keer gaat tegen B2

*professor* Iedereen moet huilen!

*b2* Wat wil je met me ruilen?

Jammer dat dit trio toch nooit gevormd is :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik zou dan kiezen tussen *bb* *baron* *aadbaron*

3 bazen bij elkaar die als maar ruzieën wie nou de baas mag spelen.

Of je neemt *professor* *bb* *aadbaron* of *professor* *bb* *baron* , dan heb je meer een mix van twee boevenleiders die zichzelf boven de anderen vinden staan plus de prof die er alleen op uit is om z'n slachtoffers te laten huilen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Of je neemt *professor* *bb* *aadbaron* of *professor* *bb* *baron* , dan heb je meer een mix van twee boevenleiders die zichzelf boven de anderen vinden staan plus de prof die er alleen op uit is om z'n slachtoffers te laten huilen.

Dat lijkt mij nou zo leuk. Jammer dat het niet meer kan/gebeurt. ;(

Link naar bericht
Delen op andere sites

dit lijkt mij een leuk boevenclubje: *bb* *B100* *b2oud* *b1*

b1 + bb die snel boos zijn b100 die altijd pech heeft en dan natuurlijk b2 die nooit iets goeds verstaat waardoor de chaos alleen maar erger wordt

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...