Twice Posted January 5, 2006 Posted January 5, 2006 de daaropvolgende user zegt een woord dat daar weer bij past Bovenstaand mag dus niet worden goedgekeurd Maargoed: Goed voetbal - Feyenoord Dat lijkt me wel goed zo
Koeiestaart Posted January 5, 2006 Posted January 5, 2006 de daaropvolgende user zegt een woord dat daar weer bij past Bovenstaand mag dus niet worden goedgekeurd Maargoed: Goed voetbal - Feyenoord Dat lijkt me wel goed zo En wat is nu het woord wat je kiest? want er staan er zoveel!
Sietse Posted January 5, 2006 Posted January 5, 2006 [..]En wat is nu het woord wat je kiest? want er staan er zoveel! Ik denk Feyenoord.. Heeft het meest te maken met die 2 woorden van jou en dat is ook dikgedrukt. En het staat er zelfs voor!!
acrobaatje Posted January 5, 2006 Posted January 5, 2006 Doof Stom ("doof" is Duits voor stom of niet leuk)
MarsM Posted January 5, 2006 Posted January 5, 2006 [..]Stom ("doof" is Duits voor stom of niet leuk) Galgje
Sietse Posted January 5, 2006 Posted January 5, 2006 [..]Galgje Ik dacht al dat er zoiets zou komen... Galgje - Letters raden
MarsM Posted January 5, 2006 Posted January 5, 2006 [..]Ik dacht al dat er zoiets zou komen... Galgje - Letters raden Je moet hier toch zeggen wat er in je opkomt.... dat was dit na een dag niet op het forum te hebben gezeten en van de +- 50 nieuwe posts er meer dan de helft galgje is maar goed... letters raden.... uuuh... "het rad van fortuin''
Sietse Posted January 5, 2006 Posted January 5, 2006 [..]Je moet hier toch zeggen wat er in je opkomt.... dat was dit na een dag niet op het forum te hebben gezeten en van de +- 50 nieuwe posts er meer dan de helft galgje is maar goed... letters raden.... uuuh... "het rad van fortuin'' En van Lorenzo..........???????? Maar ja... Maar het volgende sleutelwoord: Computerspel (Wast toen zo'n computerspel van, of ik moet me vergissen dat het iets anders was, maar geloof het niet. )
acrobaatje Posted January 5, 2006 Posted January 5, 2006 [..]En van Lorenzo..........???????? Maar ja... Maar het volgende sleutelwoord: Computerspel (Wast toen zo'n computerspel van, of ik moet me vergissen dat het iets anders was, maar geloof het niet. ) Software (Rad van Fortuin was oorspronkelijk op tv )
RM Posted January 5, 2006 Posted January 5, 2006 [..]En van Lorenzo..........???????? Maar ja... Maar het volgende sleutelwoord: Computerspel (Wast toen zo'n computerspel van, of ik moet me vergissen dat het iets anders was, maar geloof het niet. ) Tijdverdrijf
Recommended Posts