Ga naar inhoud

Dick rienstra in bcc reclame


Aanbevolen berichten

Ik zag net op rtl 5 de reclame van bcc maar volgens mij speelde dick rienstra daarin. Ik hoor het wel van jullie of het ook echt zo is.

Klopt, ik heb hem al twee keer voorbij zien komen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het schijnt ook dat Julian (Mister X) in die spot meespeelt.

Is ie al online te bewonderen?

Trouwens is dit ook besproken tijdens mijn interview met Dick ;)

Ik heb net even op de site van de STER gekeken en hier staat hij nog niet tussen vele reclamespots die je hier kunt bekijken. Verder vreemd genoeg ook geen andere reclamespots van BCC. Wel jammer want ik wil deze spot met Dick Rienstra wel graag zien. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

haha zat ik van het weekend tv te kijken... reclame, dus ik concentreer mij op andere zaken (laptop die voor mn neus stond).. Opeens "huh die stem die ken ik!", dus ik kijk naar de tv: ADJUDANT VAN DER STEEN :9~_O_

Gelukkig dat mn ouders er niet bij waren, die zouden er niets van gesnapt hebben :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb hem gisteren pas ècht goed kunnen bekijken.

Het grapje erin is best leuk ;)

Dick die een slogan verzint, de monteur die dit aankaart bij zijn chef. De chef die afwijzend reageert op de slogan maar het vervolgens als 'zijn' slogan lanceert ;)

Ohja die spot waar Julian in zit is een andere spot waar je "nothing's gonna change my love for you" van Genn Medeiros hoort en een kassameisje Julian in de armen vliegt :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
Staat deze spot inmiddels al ergens online? Ik hem hem nog niet gezien namelijk. Zelf weet ik niet echt waar ik dat kan vinden dus ;)

Ik heb al eerder hiervoor gekeken op de site van de STER en dit ook nu weer gedaan omdat ik in de tussentijd met de reclame van Bressot met Hans Beijer erin wel succes had, maar helaas ook dit keer bij de spot van BCC geen succes.

Zijn er misschien nog meer sites waarop je veel (actuele) tv-spots kan vinden?

--edit: 500e post, eindelijk Gevestigde Pipo!! *O* *O*--

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb al eerder hiervoor gekeken op de site van de STER en dit ook nu weer gedaan omdat ik in de tussentijd met de reclame van Bressot met Hans Beijer erin wel succes had, maar helaas ook dit keer bij de spot van BCC geen succes.

Zijn er misschien nog meer sites waarop je veel (actuele) tv-spots kan vinden?

--edit: 500e post, eindelijk Gevestigde Pipo!! *O* *O*--

Deze spot wordt niet via de STER uitgezonden, volgens mij. Ik heb hem alleen maar op commerciele zenders gezien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

hoezo is dat onzinnig?

Nou, ik bedoel eerder onwaarschijnlijk. En het lijkt me niet nuttig dat de STER het niet uitzend, want dat levert toch weer extra reclame-inkomsten op? (Hoewel 1 reclamespotje meer of minder niet veel uitmaakt daarvoor.)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou, ik bedoel eerder onwaarschijnlijk. En het lijkt me niet nuttig dat de STER het niet uitzend, want dat levert toch weer extra reclame-inkomsten op? (Hoewel 1 reclamespotje meer of minder niet veel uitmaakt daarvoor.)

Een bedrijf kan er ook voor kiezen om het alleen bij de commercielen uit te laten zenden, omdat dat hun doelgroep is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Een bedrijf kan er ook voor kiezen om het alleen bij de commercielen uit te laten zenden, omdat dat hun doelgroep is.

Kan, maar Jelger zei dus dat hij het WEL op de publieke zenders had gezien. Ik heb het volgens mij ook wel op de publieke omroep gezien, maar ik let er meestal niet op op welke zender ik een reclamespot zie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Kan, maar Jelger zei dus dat hij het WEL op de publieke zenders had gezien. Ik heb het volgens mij ook wel op de publieke omroep gezien, maar ik let er meestal niet op op welke zender ik een reclamespot zie.

Daarom heb ik er ook "het bedrijf" van gemaakt en niet BCC. Zou kunnen hoor, maar dan hoeft het nog niet alleen van de STER te zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Daarom heb ik er ook "het bedrijf" van gemaakt en niet BCC. Zou kunnen hoor, maar dan hoeft het nog niet alleen van de STER te zijn.

Je hebt gelijk. Maar als de STER het wel uitzendt, hebben ze het dus niet op hun website gezet. Niet dat dat heel veel uitmaakt natuurlijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...