Ga naar inhoud

Ideetje voor de info site


Aanbevolen berichten

*bas* *japie* Bas van Toor = 17 september 1935

*adriaan* *aadbaron* Aad van Toor = 30 oktober 1942

*baron**professor* Paul van Gorcum = 3 maart 1934

Danny%20Verbiest.JPGDanny Verbiest = 27 september 1945

*reeds bekend, maar toch* :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

http://info.bassieenadriaan.nl/index.php?page=1013

Dit een beetje wat je bedoelde? Hij staat nu onder "over de site" maar als je een betere plek weet, graag. Als je meer verjaardagen weet, ook graag ;)

Als het goed is, laat de hoofdpagina zien of er iemand jarig is, maar dat moeten we dinsdag maar even uitproberen ;)

Check voor de gein het gastenboek eens, trouwens. Kids |:(

Link naar bericht
Delen op andere sites
http://info.bassieenadriaan.nl/index.php?page=1013

Dit een beetje wat je bedoelde? Hij staat nu onder "over de site" maar als je een betere plek weet, graag. Als je meer verjaardagen weet, ook graag ;)

Als het goed is, laat de hoofdpagina zien of er iemand jarig is, maar dat moeten we dinsdag maar even uitproberen ;)

Check voor de gein het gastenboek eens, trouwens. Kids |:(

Grappig dat je ook de verjaardagen van de gebruikers er tussen hebt gezet. _O_^O^.

Link naar bericht
Delen op andere sites
leuk inderdaad dat de forumgebruikers er tussen staan

er zit alleen één foutje in: bas is van 1935 i.p.v 1937

Je hebt helemaal gelijk. Stom stom stom 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites
is dat nu een grap ?

of is robin echt gemaakt op 1 april ?

Het staat op de B&A kalender, dus het is in ieder geval de officiele datum. Of het echt is... och. Zou best kunnen. M.i. is de serie van de professor in het voorjaar opgenomen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Check voor de gein het gastenboek eens, trouwens. Kids |:(

Meteen even gedaan, wel grappig al die reacties. Blijkt wel hoe populair je site is onder alle leeftijdsgroepen :)

Verjaardagskalender ziet er goed uit, benieuwd of de jarigen echt op je hoofdpagina verschijnen. Zo te zien gaat de primeur hierin naar djkoelkast op 16 maart ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Meteen even gedaan, wel grappig al die reacties. Blijkt wel hoe populair je site is onder alle leeftijdsgroepen :)

Verjaardagskalender ziet er goed uit, benieuwd of de jarigen echt op je hoofdpagina verschijnen. Zo te zien gaat de primeur hierin naar djkoelkast op 16 maart ;)

Jouw verjaardag staat er trouwens nog niet bij... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Laat ik het zo zeggen Wonderer! Op de moment dat jouw verjaardag net voorbij is, begint voor mij het feest ;)

Ja, en welk jaar mag ik erbij zetten? ;) We weten toch al dat je oud bent, want je hebt de plaaggeest gezien toen ie voor het eerst op TV was. 1972?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
  • 6 months later...
Dit is misschien niet het goede topic, maar:

Waarom staan Bassie en Adriaan niet meer boven de info-site, nu staat er alleen maar tekst ? (Niet dat ik dit niet mooi vind, maar het vorige had wel wat ;))

Yeah, ik weet het. Ik was aan het fotosoepen en dacht, nieuwe banner is leuk... maar ik had geen goede plaatjes, dus ik kon er geen beeldmateriaal bijzetten. Ik denk dat ik de ouwe weer terugzet, want ik vind dit ook niks ;)

Als iemand beeldmateriaal kan leveren, graag.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Yeah, ik weet het. Ik was aan het fotosoepen en dacht, nieuwe banner is leuk... maar ik had geen goede plaatjes, dus ik kon er geen beeldmateriaal bijzetten. Ik denk dat ik de ouwe weer terugzet, want ik vind dit ook niks ;)

Als iemand beeldmateriaal kan leveren, graag.

Zijn deze twee foto's van Bassie & Adriaan niet mooi? http://www.adriaan-homepage.nl/pages/26 ... l2en7.html (De bovenste twee! Tussen deze foto's kan mooi de tekst "Bassie & Adriaan, Info-Pagina" staan)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is opzich bij elke foto die je van B&A pakt. ;)

Ok maar je kunt een cap maken en er wat leuks van maken, of je kunt iets precies overnemen (bovenste balk om bovenste balk) en dan ff de tekst veranderen

wereld van verschil

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ok maar je kunt een cap maken en er wat leuks van maken, of je kunt iets precies overnemen (bovenste balk om bovenste balk) en dan ff de tekst veranderen

wereld van verschil

De huidige banner leverde geen problemen op, dus dan doe ik het in die stijl. Iets jatten is beneden mijn waardigheid, dus ik heb er iets van gemaakt. Bassies haren zijn nogal rottig bewerken :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De huidige banner leverde geen problemen op, dus dan doe ik het in die stijl. Iets jatten is beneden mijn waardigheid, dus ik heb er iets van gemaakt. Bassies haren zijn nogal rottig bewerken :P

Dat ziet er... gezond uit...

alleen in het teken tussen Bassie en Adriaan zie ik geen EN-teken in (als dat al de bedoeling was

tevens vind ik persoonlijk het raar dat de i zo klein is

maar ach... wel tof!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat ziet er... gezond uit...

alleen in het teken tussen Bassie en Adriaan zie ik geen EN-teken in (als dat al de bedoeling was

tevens vind ik persoonlijk het raar dat de i zo klein is

maar ach... wel tof!

Da's het lettertype. *haalt schouders op*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Da's het lettertype. *haalt schouders op*

ja dat snap ik nog wel met mijn stomme kop maar dat neemt niet weg dat ik er geen EN-teken in zie!!! *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja dat snap ik nog wel met mijn stomme kop maar dat neemt niet weg dat ik er geen EN-teken is!!!

Wel... tussen Bassie en Adriaan staat een EN-teken... alleen ziet dat er in dit lettertype anders uit. Je ziet de "e". Het & teken is oorspronkelijk "et" (latijn voor en dus) en in verschillende lettertypen ziet dat er anders uit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja dat snap ik nog wel met mijn stomme kop maar dat neemt niet weg dat ik er geen EN-teken in zie!!! *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht*

Pas maar op dat je niet gaat hyperventileren ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wel... tussen Bassie en Adriaan staat een EN-teken... alleen ziet dat er in dit lettertype anders uit. Je ziet de "e". Het & teken is oorspronkelijk "et" (latijn voor en dus) en in verschillende lettertypen ziet dat er anders uit.

Ja dat weet ik ook wel, maar ik blijf er bij dat ik er geen &-teken in zie...

edit: dat hyperventileren is een soort imitate van jou

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja dat weet ik ook wel, maar ik blijf er bij dat ik er geen &-teken in zie...

Ok, sorry, dan kan ik er verder ook niks aan doen... ik was allang blij dat ik een vierkant lettertype had gevonden dat uberhaupt een ampersand HAD (veel van die funky types hebben namelijk geen speciale tekens)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ok, sorry, dan kan ik er verder ook niks aan doen... ik was allang blij dat ik een vierkant lettertype had gevonden dat uberhaupt een ampersand HAD (veel van die funky types hebben namelijk geen speciale tekens)

kijk dat lees ik graag (ook zonder sorry) ;)

ik denk wel dat het mogelijk is om een &-teken van een ander lettertype te kopieren of niet?

Link naar bericht
Delen op andere sites
ben wel een beetje teleurgesletd dat mijn verjaardag nog steeds niet op de kalender staat terwijl ik dat toen wel had doorgegeven :'(

Ik kan het in dit topic niet vinden...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had trouwens in 1 van de 1e topics waarin iedereen zich voorstelde mijn geboortedatum al genoemd maar ik sta nog niet op de verjaardagskalender op de info-site. Hierbij dus nogmaals mijn geboortedatum: 18 juni 1984

Ik ben dus net als Heer van Bartolhoven op dezelfde dag jarig als Frans Kokshoorn (BB uit de diamant)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...