Djelno Posted February 11, 2022 Share Posted February 11, 2022 @djkoelkast Zou jij ze zoals ze op je HDD staan deze kunnen en willen delen? Quote Link to post Share on other sites
Spiny Norman Posted February 11, 2022 Share Posted February 11, 2022 Ik schat de kans op dat laatste niet zo groot in. Kleiner dan op het eerste. Quote Link to post Share on other sites
RM Posted February 11, 2022 Share Posted February 11, 2022 Ik weet het wel zeker dat er niets wordt gedeeld. Quote Link to post Share on other sites
samba-boy Posted February 12, 2022 Share Posted February 12, 2022 (edited) Op 11-2-2022 om 11:44, Djelno zei: @djkoelkast Zou jij ze zoals ze op je HDD staan deze kunnen en willen delen? Oh hoi random guy die we na een handje ophouden voor illegale meuk toch nooit meer op dit forum terugzien, ik deel het graag met je! Edited February 12, 2022 by samba-boy Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted February 13, 2022 Share Posted February 13, 2022 Ik snap de vraag ook niet helemaal, maar dit is geen deelplatform nee. Quote Link to post Share on other sites
Deemster Posted April 16 Share Posted April 16 Wat blijft dit toch een heerlijke serie! Ik ben hem weer helemaal aan het kijken. De soundtrack blijft ook meesterlijk. Erik van der Wurff is misschien wel mijn favoriete Nederlandse componist. Die vertel CD's van Herman van Veen zijn een goudmijn aan achtergrondmuziek met een beetje knippen en plakken trouwens... Ik heb het vrolijke muziekje naadloos compleet kunnen krijgen zonder de stem van van Veen: https://youtu.be/GfmVILrKYSk?si=OyPFtoX7TDBHXfow Meer zal zeker volgen. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted April 18 Share Posted April 18 Dat is wel heel cool Quote Link to post Share on other sites
Deemster Posted April 20 Share Posted April 20 (edited) Bedankt DJ! Ik heb hier echt ontzettend veel werk aan gehad, maar het is me nu ook gelukt met het Industrie muziekje (Instrumentale "Ben jij het?") van Herman van Veen. Dit is mijn favoriete tune van de serie. Hier issie! Edit: P.S. @djkoelkast Na het embedden van de Youtube video krijg ik een 403 error pagina (Permission denied) wanneer ik het bericht post. Ik heb hem derhalve maar als een gewoon linkje bijgevoegd. Edited April 20 by Deemster Quote Link to post Share on other sites
samba-boy Posted April 20 Share Posted April 20 'Ben jij het?' van de plaat 'Signalen'. Geweldig album dat helaas een paar jaar geleden van Spotify verdween door ik denk een verlopen licentie tussen platenmaatschappij, distributeur en rechthebbenden. Ik wíst dat ik het eerder heb gehoord, maar zat dus al in de allereerste aflevering als ik me niet vergis (Wanneer de auto over de weg scheurt). Gaaf Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted April 22 Share Posted April 22 Op 16-4-2024 om 12:33, Deemster zei: Wat blijft dit toch een heerlijke serie! Ik ben hem weer helemaal aan het kijken. De soundtrack blijft ook meesterlijk. Erik van der Wurff is misschien wel mijn favoriete Nederlandse componist. Die vertel CD's van Herman van Veen zijn een goudmijn aan achtergrondmuziek met een beetje knippen en plakken trouwens... Ik heb het vrolijke muziekje naadloos compleet kunnen krijgen zonder de stem van van Veen: https://youtu.be/GfmVILrKYSk?si=OyPFtoX7TDBHXfow Meer zal zeker volgen. Ja, deze is ook heel fijn! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts