Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan en de Verdwenen Trosster (1994)


Wil je Bassie & Adriaan en de Verdwenen Trosster (nog een keer) zien?  

102 leden hebben gestemd

  1. 1. Wil je Bassie & Adriaan en de Verdwenen Trosster (nog een keer) zien?

    • Ja, graag zelfs!
      34
    • Ja, is misschien wel leuk
      2
    • Ik heb het nooit gezien: graag dus!
      67
    • Ik heb het nooit gezien en dat hoeft ook niet
      3
    • Nee, ik vond er niet veel aan
      0


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Nou, ze zouden hem trouwens nu best wel zonder probleem uit kunnen zenden! De TROS heeft nu toch al weer een jubileum! Als ze nou de hoogtepunten uit gaan zenden of zo. Dan kunnen ze "de verdwenen trosster" ook uitzenden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
[..]

Deze kan je denk ik ook zo bij de TROS bestellen, kost wel rond de 30 eurotjes ;)

Volgens mij niet, want ik heb ook wel eens gebeld naar de tros,

maar na een x aantal jaren worden de filmbeelden niet meer uitgegeven,

ik kan me vergissen, maar volgens mij wat deze regeling bij de tros...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij niet, want ik heb ook wel eens gebeld naar de tros,

maar na een x aantal jaren worden de filmbeelden niet meer uitgegeven,

ik kan me vergissen, maar volgens mij wat deze regeling bij de tros...

waarom herhalen ze 'de fabriek' dan???

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien omdat daar meer kijkers naar kijken, en dus meer in trek is,

Nou volgens mij haalde dat programma niet echt lekkere kijkcijfers.

Maar goed dat heeft niks te maken met dat jij zegt dat filmbeelden na een aantal jaar niet meer worden uitgegeven,

Ik denk dat dit niet herhaald gaat worden omdat het onderdeel was vƃʒƂĀ”n een programma, dus niet een losstaande productie...

Jammer, maar helaas.

Misschien dat het Nederlands instituut voor Beeld en Geluid aan een goedkope kopie kan komen: klantenservice@beeldengeluid.nl

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
[..]

Nee, Nee, het is 25 Jaar... Jubileum Uitgave

Nee, Nee, het is 40 Jaar dat de Tros bestaat, Kijk maar in de ster daar stond vorige week nog een '40'.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee, Nee, het is 40 Jaar dat de Tros bestaat, Kijk maar in de ster daar stond vorige week nog een '40'.

_O_ haha... Ja nu is het 40 Jaar,

maar toen de aflevering van de verdwenen tros ster werd uitgezonden,

bestond de tros 25 Jaar, dat bedoelde ik ;) (een foutje moet kunnen :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

_O_ haha... Ja nu is het 40 Jaar,

maar toen de aflevering van de verdwenen tros ster werd uitgezonden,

bestond de tros 25 Jaar, dat bedoelde ik ;) (een foutje moet kunnen :P)

40 - 10 = 25?

Volgens mij klopt er iets niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Omdat 1994 10 jaar geleden is.

Hmzz... Vreemd, want ik heb vorig jaar naar de Tros gebeld

en toen vertelde ze dat het een eenmalige uitgave was,

omdat de tros 25 jaar bestond, O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hmzz... Vreemd, want ik heb vorig jaar naar de Tros gebeld

en toen vertelde ze dat het een eenmalige uitgave was,

omdat de tros 25 jaar bestond, O}

Ja ze hebben het 1 keer uitgezonden, maar daarom is het programma wel te bestellen :)

Je moet gewoon met de TROS bellen, dan kan je het bestellen, het kan niet meer via mail geloof ik.

Zoals ik alleens eerder heb vertelt heb ik vorig jaar ook "Bassie & Adriaan en de verdwenen Trosster" en "Brieven aan de koniging" besteld, deze heb ik gewoon thuis gekregen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja ze hebben het 1 keer uitgezonden, maar daarom is het programma wel te bestellen :)

Je moet gewoon met de TROS bellen, dan kan je het bestellen, het kan niet meer via mail geloof ik.

Zoals ik alleens eerder heb vertelt heb ik vorig jaar ook "Bassie & Adriaan en de verdwenen Trosster" en "Brieven aan de koniging" besteld, deze heb ik gewoon thuis gekregen.

Ja, dat zeg ik ook...zal ik het anders ff doen?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Van deze afleveringen zijn alle rechten beschemd en liggen bij

Adrina Produkties, Palm Plus Produkties of Bassie Produkties. Het is de

TROS niet toegestaan die programma's voor u op VHS te zetten.

helaas, dat was een foutje, maar het kan nu dus niet meer...

Niet op VHS... wel op DVD? ;)

Jammer :'( Ik zou die programma's erg graag es willen zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien voor ƃĀ¢Ć¢ā‚¬Å”ƂĀ¬ĆƒĀ¢Ć¢ā‚¬Å”ƂĀ¬ĆƒĀ¢Ć¢ā‚¬Å”ƂĀ¬ en $$$ *(*

Ik wil er best wat voor betalen, als iemand er moeite voor heeft gedaan. :)

Ik ook..

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Misschien een voor de hand liggende vraag die al 100x gesteld is, maar hebben Bassie en Adriaan dat materiaal zelf niet gewoon? :)

Ik weet voor 80% dat ze het materiaal zelf hebben,

want bij Adrina BV hebben ze heel veel materiaal

- Ik ben namelijk zelf bij Adrina BV geweest -

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja ze hebben het 1 keer uitgezonden, maar daarom is het programma wel te bestellen :)

Je moet gewoon met de TROS bellen, dan kan je het bestellen, het kan niet meer via mail geloof ik.

Zoals ik alleens eerder heb vertelt heb ik vorig jaar ook "Bassie & Adriaan en de verdwenen Trosster" en "Brieven aan de koniging" besteld, deze heb ik gewoon thuis gekregen.

haha... nee volgens mij kan je het niet meer bestellen,

want Bas en Aad hebben daar ook Copyright op gezet en daarom mag de tros het niet zomaar uitgeven zonder toestemming van de auteur

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

haha... nee volgens mij kan je het niet meer bestellen,

want Bas en Aad hebben daar ook Copyright op gezet en daarom mag de tros het niet zomaar uitgeven zonder toestemming van de auteur

maar hoe kan het dan dat heidbuurt ze wel heeft?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heidenbuurt kan za bestelt hebben voordat er een ƃā€šĆ‚Ā© op kwam. Je kan wel mailen naar martijn.adrina@planet.nl en vragen of er de mogelijkheid is om deze te bestellen. (moet lukken aangezien Martijn niet zo moeilijk is.)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heidenbuurt kan za bestelt hebben voordat er een ƃā€šĆ‚Ā© op kwam. Je kan wel mailen naar martijn.adrina@planet.nl en vragen of er de mogelijkheid is om deze te bestellen. (moet lukken aangezien Martijn niet zo moeilijk is.)

Er zit per definitie een copyright op. De vraag is alleen waar het toen lag, en waar het nu ligt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

waar die copyright op lag/ligt bedoel je??.

Nee, ik bedoel dat Heidbuurt ze niet besteld kan hebben voor er copyright op kwam, want dat zit er per definitie vanaf het moment dat het gemaakt wordt op. Misschien moet ik eens een post maken over hoe copyright in elkaar zit, want veel van de mensen hier snappen er geloof ik niet zo veel van.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee, ik bedoel dat Heidbuurt ze niet besteld kan hebben voor er copyright op kwam, want dat zit er per definitie vanaf het moment dat het gemaakt wordt op. Misschien moet ik eens een post maken over hoe copyright in elkaar zit, want veel van de mensen hier snappen er geloof ik niet zo veel van.

haha daar kan je nog wel eens gelijk in hebben

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

haha daar kan je nog wel eens gelijk in hebben

Hmm, ik vind het toch jammer dat je die avonturen nu niet zo meer kan verkrijgen of gewoonweg bestellen.

Als er mensen zijn van het forum (Johan bijvoorbeeld) die zo vriendelijk willen zijn om voor bepaalde mensen een kopie te maken van deze avonturen; 100X B&A, Brieven aan de Koningin, B&A en de verdwenen Trosster, dan zou dat heel fijn van ze zijn! Maar ik dacht dat DJKoelkast dat ook al van plan was...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Er zit per definitie een copyright op. De vraag is alleen waar het toen lag, en waar het nu ligt.

Toen zat er idd ook al copyright op, maar door een foutje van de TROS heb ik ze wel gekregen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Toen zat er idd ook al copyright op, maar door een foutje van de TROS heb ik ze wel gekregen ;)

*baron* Drommels, Drommels, en nog eens Drommels,

er worden vanaf vandaag geen fouten meer gemaakt *baron*

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik volg er ff geen ene snars meer van... Kan iemand ff de situatie tot op heden ff samenvatten?

wat ik nu begrijp is:

Adrina heeft de trosster/100 brieven voor koningin niet meer

TROS laat niets van zich horen

niemand weet hoe het met het copyright zit

Voor dat laatste zou je toch wel ff naar Adrina kunnen mailen? En misschien kan nog iemand ff de TROS mailen of ff een RL brief schrijven, dat valt maybe beter, zet er anders ook ff wat in over het 40 jarig jubileum van de TROS en dat je daardoor weer nostalgie kreeg en blabla :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik volg er ff geen ene snars meer van... Kan iemand ff de situatie tot op heden ff samenvatten?

wat ik nu begrijp is:

Adrina heeft de trosster/100 brieven voor koningin niet meer

TROS laat niets van zich horen

niemand weet hoe het met het copyright zit

Voor dat laatste zou je toch wel ff naar Adrina kunnen mailen? En misschien kan nog iemand ff de TROS mailen of ff een RL brief schrijven, dat valt maybe beter, zet er anders ook ff wat in over het 40 jarig jubileum van de TROS en dat je daardoor weer nostalgie kreeg en blabla :P

Adrina en de Tros hebben alle2 de programma's nog. Maar helaas mag de Tros de programma's niet kopieren, omdat de rechten bij Adrina liggen. Dus eigenlijk kan je alleen via Adrina aan de programma's komen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

maar niemand heeft dat dus nog geprobeerd?? of reageerd adrina gewoon niet

Een aantal jaren terug heb ik het alleens geprobeert, toen wouden ze het helaas nog niet doen, misschien nu wel ....

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Een aantal jaren terug heb ik het alleens geprobeert, toen wouden ze het helaas nog niet doen, misschien nu wel ....

Wilden :X

Ik vraag me af of ze ZELF nog iets van plan zijn... al die losse afleveringen op DVD zetten of zo. Zou wel tof zijn, heb je alles in goede kwaliteit bij elkaar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...