Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan en de Verdwenen Trosster (1994)


Wil je Bassie & Adriaan en de Verdwenen Trosster (nog een keer) zien?  

102 leden hebben gestemd

  1. 1. Wil je Bassie & Adriaan en de Verdwenen Trosster (nog een keer) zien?

    • Ja, graag zelfs!
      34
    • Ja, is misschien wel leuk
      2
    • Ik heb het nooit gezien: graag dus!
      67
    • Ik heb het nooit gezien en dat hoeft ook niet
      3
    • Nee, ik vond er niet veel aan
      0


Aanbevolen berichten

[..]

Wilden :X

Ik vraag me af of ze ZELF nog iets van plan zijn... al die losse afleveringen op DVD zetten of zo. Zou wel tof zijn, heb je alles in goede kwaliteit bij elkaar.

misschien een idee als we mailen naar aad om te vragen of ze dat ooit nog van plan zijn

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

misschien een idee als we mailen naar aad om te vragen of ze dat ooit nog van plan zijn

Ik heb naar Martijn gemaild, en die zegt dat ze dat nu nog niet van plan zijn, maar misschien als extra op een andere dvd zullen zetten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb naar Martijn gemaild, en die zegt dat ze dat nu nog niet van plan zijn, maar misschien als extra op een andere dvd zullen zetten.

Wat voor andere dvd dan, als alle series al op dvd zijn uitgebracht? O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wat voor andere dvd dan, als alle series al op dvd zijn uitgebracht? O}

Dat heeft hij er niet bij gezet, maar misschien op de "Lachspektakelshow"? Zou kunnen. Maar het materiaal is te kort om op dvd te zetten, zei hij. Weet iemand hoe lang hij duurt?

Link naar bericht
Delen op andere sites

misschien kunnen ze er nog wat materiaal van The Crocksons bijzetten... Tja het is dan geen dvd meer die echt van B&A is, maarja misschien weet Adrina er wat leuks van te maken..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat heeft hij er niet bij gezet, maar misschien op de "Lachspektakelshow"? Zou kunnen. Maar het materiaal is te kort om op dvd te zetten, zei hij. Weet iemand hoe lang hij duurt?

Hhm.. zo rond de 20 min.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lijkt me geweldig als er een dvd komt met de Trosster, Brieven aan de koningin en nog wat ander materiaal dat voor veel mensen nog onbekend is.

Martijn, mag van mij alles wel op een dvd zetten,

zoals: Bloopers, Verdwenen Trosster, Brieven aan de Koning, en natuurlijk de Circus afleveringen, als je dan nog niet genoeg heb voor een dvd dan weet ik het niet meer, oja en natuurlijk alle andere tv-uitzendingen, Jensen, Laat ze maar Lachen, ect :P

Wat is jullie mening hierover ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Martijn, mag van mij alles wel op een dvd zetten,

zoals: Bloopers, Verdwenen Trosster, Brieven aan de Koning, en natuurlijk de Circus afleveringen, als je dan nog niet genoeg heb voor een dvd dan weet ik het niet meer, oja en natuurlijk alle andere tv-uitzendingen, Jensen, Laat ze maar Lachen, ect :P

Wat is jullie mening hierover ?

haha opzich kan je zo wel een DVD-tje vullen :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Martijn, mag van mij alles wel op een dvd zetten,

zoals: Bloopers, Verdwenen Trosster, Brieven aan de Koning, en natuurlijk de Circus afleveringen, als je dan nog niet genoeg heb voor een dvd dan weet ik het niet meer, oja en natuurlijk alle andere tv-uitzendingen, Jensen, Laat ze maar Lachen, ect :P

Wat is jullie mening hierover ?

Nee, absolute onzin. Wat moet je nou met dat materiaal? Dat wil toch niemand?

JA, wat denk je nou dat onze mening zal zijn, huh?

Link naar bericht
Delen op andere sites
leuk idee!

en dan kunnen er ook de shortys op die bij de stip en stap show zijn gebruikt.

en trouwens, 40 jaar bassie en adriaan kunnen ze er dan ook opzetten. dat is in 1997 bij de tros is uitgezonden (wat ben ik blij dat mijn moeder die toen heeft opgenomen :9~ ).

waar gaat dat over heb je er screenshots van?

want dat programma dat heb k nog niej gezien

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Martijn, mag van mij alles wel op een dvd zetten,

zoals: Bloopers, Verdwenen Trosster, Brieven aan de Koning, en natuurlijk de Circus afleveringen, als je dan nog niet genoeg heb voor een dvd dan weet ik het niet meer, oja en natuurlijk alle andere tv-uitzendingen, Jensen, Laat ze maar Lachen, ect :P

Wat is jullie mening hierover ?

ja tof natuurlijk al denk ik dat Jensen en laat ze maar lachen er niet zo heel erg snel opkomt :N

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tegenwoordig komt Laat ze maar lachen weer op tv. Ik weet niet precies wanneer maar zijn dat herhalingen? Misschien komt dan de aflevering met B en A een keer langs.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja het is wel waar wat wonderer zegt, ajbouwhuis. Natuurlijk willen wij nieuw beeldmateriaal want veel van die beelden zijn onbekend voor de meeste hier.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tegenwoordig komt Laat ze maar lachen weer op tv. Ik weet niet precies wanneer maar zijn dat herhalingen? Misschien komt dan de aflevering met B en A een keer langs.

neej dat zijn(helaas voor ons *(* ) nieuwe afleveringen

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

geukkig zijn die nu op dvd uit en kunnen we nog heeeeeeeeeeeeel lang genieten van de shorties.

mwa ik vind die shorties persoonlijk niet zo leuk

ff ontopic ze gaan dus misschien de verdwenen trosser en nog wat los materiaal op dvd zetten?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

mwa ik vind die shorties persoonlijk niet zo leuk

ff ontopic ze gaan dus misschien de verdwenen trosser en nog wat los materiaal op dvd zetten?

Nou, misschien. En wat los materiaal heeft Martijn me in de mail nooit vertedl, gewoon op een dvd waar iets opstaat (het zou bijvoorbeeld De lachspektakelshow dvd kunnen zijn.)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou, misschien. En wat los materiaal heeft Martijn me in de mail nooit vertedl, gewoon op een dvd waar iets opstaat (het zou bijvoorbeeld De lachspektakelshow dvd kunnen zijn.)

jaah maar dat de lachspektakelshow op dvd komt is al heel lang bekend kijk maar eens op de adriaan site..

Link naar bericht
Delen op andere sites
leuk idee!

en dan kunnen er ook de shortys op die bij de stip en stap show zijn gebruikt.

en trouwens, 40 jaar bassie en adriaan kunnen ze er dan ook opzetten. dat is in 1997 bij de tros is uitgezonden (wat ben ik blij dat mijn moeder die toen heeft opgenomen :9~ ).

40 jaar?????

ze bestaan toch pas 29 jaar?

Maar dat is wel een idee: 30 jaar B&A!

Met alle hoogtepunten en speciale afleveringen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Samba-boy bedoeld denk ik 40 jaar Tros ofniet? Toen waren B&A er toch ook? En dat van 30 jaar B&A lijkt me wel gaaf maar ik denk niet dat er heel veel exclusief beeldmateriaal op komt als die dvd er komt. Laten we eerst maar eens wachten op Adriaans boek :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Samba-boy bedoeld denk ik 40 jaar Tros ofniet? Toen waren B&A er toch ook? En dat van 30 jaar B&A lijkt me wel gaaf maar ik denk niet dat er heel veel exclusief beeldmateriaal op komt als die dvd er komt. Laten we eerst maar eens wachten op Adriaans boek :)

ja daar zit ik ook wel op te w888, hoe lang gaat dat eigenlijk nog duren??

weet iemand dat?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

hou je rustug rustug rustug

hou je rustug kalm en stil

:):):)

Leer eens schrijven, schrijven, schrijven, leer eens schrijven hoe het hoort :X

Sorry, ik erger me dood aan je spelfouten, en volgens mij doe je het expres, daarom zeg ik er wat van.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Leer eens schrijven, schrijven, schrijven, leer eens schrijven hoe het hoort :X

Sorry, ik erger me dood aan je spelfouten, en volgens mij doe je het expres, daarom zeg ik er wat van.

das msn taal weet je

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

das msn taal weet je

We zijn hier niet op MSN, weet je. Als je ontzettend dom wil overkomen, moet je er vooral mee doorgaan, maar mij maak je er niet blij mee.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

We zijn hier niet op MSN, weet je. Als je ontzettend dom wil overkomen, moet je er vooral mee doorgaan, maar mij maak je er niet blij mee.

okeej okeej baas

sorry dan

Link naar bericht
Delen op andere sites
Samba-boy bedoeld denk ik 40 jaar Tros ofniet? Toen waren B&A er toch ook? En dat van 30 jaar B&A lijkt me wel gaaf maar ik denk niet dat er heel veel exclusief beeldmateriaal op komt als die dvd er komt. Laten we eerst maar eens wachten op Adriaans boek :)

jullie snappen het niet. het zit zo, dat er in 1997 een gala was genaamd: 40 jaar bassie en adriaan. dat was ook bij de tros uitgezonden.

maar het heete 40 jaar bassie en adriaan, omdat ze toen 40 jaar in het vak zaten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

jullie snappen het niet. het zit zo, dat er in 1997 een gala was genaamd: 40 jaar bassie en adriaan. dat was ook bij de tros uitgezonden.

maar het heete 40 jaar bassie en adriaan, omdat ze toen 40 jaar in het vak zaten.

nog nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiittt van gehoord

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als we toch over fragmenten van Bassie en Adriaan gaan praten, kun je net zo goed nog eens bij RTL4 navragen of ze de aflevering van de SurpriseShow van het volgende nog hebben:

De aflevering waarin Adriaan ging tennissen met een jongen die dat graag wilde. Geweldig materiaal!

Groetjes

Sander

Link naar bericht
Delen op andere sites

weer even ontopic ik denk niet dat deze aflevering ooit op een dvd komt en zeker niet op de dvd van de lachspectakelshow

offtopic: sorry wonderer voor me fouten in het schrijven en me mailtjes naar aad ik zal er op letten

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...