Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan en de Verdwenen Trosster (1994)


Wil je Bassie & Adriaan en de Verdwenen Trosster (nog een keer) zien?  

102 leden hebben gestemd

  1. 1. Wil je Bassie & Adriaan en de Verdwenen Trosster (nog een keer) zien?

    • Ja, graag zelfs!
      34
    • Ja, is misschien wel leuk
      2
    • Ik heb het nooit gezien: graag dus!
      67
    • Ik heb het nooit gezien en dat hoeft ook niet
      3
    • Nee, ik vond er niet veel aan
      0


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

*b1* stommeling

*b2oud* wat zeg je

*b1* stommeling

*b2oud* jaaa die clown dat is een stommeling

Dit voegt weinig toe aan het topic he, dus voortaan zulke dingen niet meer plaatsen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
ja heidbuurt dat zal wel lache zijn kenne we zien hoe het er ongeveer uitziet in het echt, en niet linken naar de foto's

Oke dan link ik niet naar de foto's, maar dan verwijs ik je er wel na, want ik zet het niet online ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

ik heb hem 1 keer gezien! Ik vond hem best grappig. Het was een kort verhaal net een half uur! Maar het was leuk genoeg! Ik denk dat Aad die wel zal opkopen misschien. De rest van hun werk hebben ze ook stuk voor stuk weer terug gekocht!

Link naar bericht
Delen op andere sites

het idee om een heleboel bij elkaar te zetten lijkt me prachtig!

- jensen

- laat ze maar lachen

- suprise show

- de verdwenen trosster

- brieven aan de konigin

- internviews

- Bloopers

Ik durf me hand er voor in het vuur te steken! Dat het een buitengewoon succes zou worden. Kinderen en ook ouders zouden die kopen! Het laat een stukje zien van Bassie en Adriaan. Unieke beelden. Misschien kunnen ze dan ook een docu maken. Over hoe ze series gemaakt hebben. Ik durf letterlijk me hand in het vuur te steken dat die DVD een hit zou worden!

Link naar bericht
Delen op andere sites
het idee om een heleboel bij elkaar te zetten lijkt me prachtig!

- jensen

- laat ze maar lachen

- suprise show

- de verdwenen trosster

- brieven aan de konigin

- internviews

- Bloopers

Ik durf me hand er voor in het vuur te steken! Dat het een buitengewoon succes zou worden. Kinderen en ook ouders zouden die kopen! Het laat een stukje zien van Bassie en Adriaan. Unieke beelden. Misschien kunnen ze dan ook een docu maken. Over hoe ze series gemaakt hebben. Ik durf letterlijk me hand in het vuur te steken dat die DVD een hit zou worden!

-Wie ben ik

-Waku Waku

- Telekids

etc :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Groot nieuws omtrent B&A en de Trosster, dit staat op de homepage van Adriaan: *O*

We hebben weer een leuk nieuwtje voor de Bassie en Adriaan fans. Er komt een nieuwe Bassie en Adriaan DVD uit met materiaal die 99% van de fans nog nooit gezien heeft. Op die DVD komt onder andere het avontuur van "De Verdwenen TROS-ster" te staan, maar ook nog heel veel andere leuke scènes. Wanneer de DVD uitkomt, is nog niet zeker. Maar zodra dat bekend is, lees je dat op de Adriaan homepage.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Groot nieuws omtrent B&A en de Trosster, dit staat op de homepage van Adriaan: *O*

We hebben weer een leuk nieuwtje voor de Bassie en Adriaan fans. Er komt een nieuwe Bassie en Adriaan DVD uit met materiaal die 99% van de fans nog nooit gezien heeft. Op die DVD komt onder andere het avontuur van "De Verdwenen TROS-ster" te staan, maar ook nog heel veel andere leuke scènes. Wanneer de DVD uitkomt, is nog niet zeker. Maar zodra dat bekend is, lees je dat op de Adriaan homepage.

betah die dvd ga k dan egt direct kopen

want das een collecters item

Link naar bericht
Delen op andere sites
het idee om een heleboel bij elkaar te zetten lijkt me prachtig!

- jensen

- laat ze maar lachen

- suprise show

- de verdwenen trosster

- brieven aan de konigin

- internviews

- Bloopers

Ik durf me hand er voor in het vuur te steken! Dat het een buitengewoon succes zou worden. Kinderen en ook ouders zouden die kopen! Het laat een stukje zien van Bassie en Adriaan. Unieke beelden. Misschien kunnen ze dan ook een docu maken. Over hoe ze series gemaakt hebben. Ik durf letterlijk me hand in het vuur te steken dat die DVD een hit zou worden!

Vergeet ook 100X B&A niet vanuit Zwitserland!

Link naar bericht
Delen op andere sites
het idee om een heleboel bij elkaar te zetten lijkt me prachtig!

- jensen

- laat ze maar lachen

- suprise show

- de verdwenen trosster

- brieven aan de konigin

- internviews

- Bloopers

Ik durf me hand er voor in het vuur te steken! Dat het een buitengewoon succes zou worden. Kinderen en ook ouders zouden die kopen! Het laat een stukje zien van Bassie en Adriaan. Unieke beelden. Misschien kunnen ze dan ook een docu maken. Over hoe ze series gemaakt hebben. Ik durf letterlijk me hand in het vuur te steken dat die DVD een hit zou worden!

er zijn grote verschillen

brieven aan de koningin, verdwenen trosster, bloopers: daarvan liggen de rechten bij Bassie / Adrina produkties.

Van de andere programma's liggen ze heel ergens anders, bijvoorbeeld Endemol.

Die rechten moeten dan eerst gekocht worden, dus verwacht niet zulke stukjes op 1 dvd tegelijk ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

er zijn grote verschillen

brieven aan de koningin, verdwenen trosster, bloopers: daarvan liggen de rechten bij Bassie / Adrina produkties.

Van de andere programma's liggen ze heel ergens anders, bijvoorbeeld Endemol.

Die rechten moeten dan eerst gekocht worden, dus verwacht niet zulke stukjes op 1 dvd tegelijk ;)

Dan maar op meerdere dvd's, hoe meer materiaal, hoe liever

meer meer MEER MEEEEER :9~

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dan maar op meerdere dvd's, hoe meer materiaal, hoe liever

meer meer MEER MEEEEER :9~

Wat zijn wij snel tevreden huh? Er komt een melding dat er nieuw materiaal aankomt en we willen meteen meer! Greedy bastards ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Yeah right, en ik denk dat jij natuurlijk niets meer van nieuw materiaal wil zeker ;)

Tuurlijk wel, ik zeg toch "we"? Maar ben ook blij met wat we krijgen en ga niet direct om meer roepen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tuurlijk wel, ik zeg toch "we"? Maar ben ook blij met wat we krijgen en ga niet direct om meer roepen.

Het was dan ook overdreven gezegd hé ;), ik ben ook zeer blij met wat we krijgen en ga niet om meer eisen, maar het willen is toch ook goed.

Maar 'nuf said about wanting things, we are going to get this on DVD :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

er zijn grote verschillen

brieven aan de koningin, verdwenen trosster, bloopers: daarvan liggen de rechten bij Bassie / Adrina produkties.

Van de andere programma's liggen ze heel ergens anders, bijvoorbeeld Endemol.

Die rechten moeten dan eerst gekocht worden, dus verwacht niet zulke stukjes op 1 dvd tegelijk ;)

DJ ik verwacht ook niks! Maar zou gaaf wezen. Ik ben al bij dat de trosster op DVD uitkomt!!!! Ik weet dat nog toen ik kind was. Alleen die videoband is een beetje verloren gegaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ergens in dit topic heb ik een keer gezegt dat we het nooit te zien zouden krijgen, nou ik had dus dik ongelijk ik ben echt blij *O*

Ik geef 10 punten voor deze opmerking! En ik ben blij, dat jij blij bent, dat je ongelijk hebt!

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik hoop heel erg stiekem beetje dat hij rond sinterklaas - kerst uit komt. Dat zou een leuk kado wezen voor die tijd!!!!!!!!!

Nou eigenlijk natuurlijk eerder, maar ik denk dat we met december al heel erg blij moeten zijn!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is voor mij ook echt een soort verslaving. Als ik 's middags begin, ga ik heel de nacht door tot het weer licht wordt. Eenmaal bezig kan ik niet stoppen!

Volgens mij ken ik dat! Vooral als ik bezig ben met schrijven :W

Link naar bericht
Delen op andere sites

De verdwenen troster is een uitzending van 15 minuten met kinderen die wilde meespelen in een Bassie en Adriaan serie.

Speciaal voor zoveel jaar TROS heeft Aad dat verhaal geschreven en zijn er kinderen auditie komen doen.

In dat verhaal zitten kinderen in de caravan TV te kijken met B en A en horen ze dat de boeven ontsnapt zijn (alleen Japie)Japie heeft de TROSster gepikt en wil die verkopen, die kinderen lokken japie naar een ruimte (ik dacht hun school) en daar lokken ze hem in de val en klappen er ballonnen met verf en vervolgens met Beton en is japie gevangen.

De presentatie was toen door Martin Gaus want na dat avontuur speelt Bassie met een groot orkest een nummer op de mondharmonica

Link naar bericht
Delen op andere sites
De verdwenen troster is een uitzending van 15 minuten met kinderen die wilde meespelen in een Bassie en Adriaan serie.

Speciaal voor zoveel jaar TROS heeft Aad dat verhaal geschreven en zijn er kinderen auditie komen doen.

In dat verhaal zitten kinderen in de caravan TV te kijken met B en A en horen ze dat de boeven ontsnapt zijn (alleen Japie)Japie heeft de TROSster gepikt en wil die verkopen, die kinderen lokken japie naar een ruimte (ik dacht hun school) en daar lokken ze hem in de val en klappen er ballonnen met verf en vervolgens met Beton en is japie gevangen.

De presentatie was toen door Martin Gaus want na dat avontuur speelt Bassie met een groot orkest een nummer op de mondharmonica

Fijn dat je even zegt hoe het verhaal gaat, vooral voor de mensen die het nog niet gezien hebben en naar die nieuwe dvd uitkijken. }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites
De verdwenen troster is een uitzending van 15 minuten met kinderen die wilde meespelen in een Bassie en Adriaan serie.

Speciaal voor zoveel jaar TROS heeft Aad dat verhaal geschreven en zijn er kinderen auditie komen doen.

In dat verhaal zitten kinderen in de caravan TV te kijken met B en A en horen ze dat de boeven ontsnapt zijn (alleen Japie)Japie heeft de TROSster gepikt en wil die verkopen, die kinderen lokken japie naar een ruimte (ik dacht hun school) en daar lokken ze hem in de val en klappen er ballonnen met verf en vervolgens met Beton en is japie gevangen.

De presentatie was toen door Martin Gaus want na dat avontuur speelt Bassie met een groot orkest een nummer op de mondharmonica

ja slimmeke nu is de spanning dr af jo

*adriaan* je wordt bedankt

*bas* nou jij bent ook snel op je teentjes getrapt hahaaaa

Link naar bericht
Delen op andere sites
De verdwenen troster is een uitzending van 15 minuten met kinderen die wilde meespelen in een Bassie en Adriaan serie.

Speciaal voor zoveel jaar TROS heeft Aad dat verhaal geschreven en zijn er kinderen auditie komen doen.

In dat verhaal zitten kinderen in de caravan TV te kijken met B en A en horen ze dat de boeven ontsnapt zijn (alleen Japie)Japie heeft de TROSster gepikt en wil die verkopen, die kinderen lokken japie naar een ruimte (ik dacht hun school) en daar lokken ze hem in de val en klappen er ballonnen met verf en vervolgens met Beton en is japie gevangen.

De presentatie was toen door Martin Gaus want na dat avontuur speelt Bassie met een groot orkest een nummer op de mondharmonica

*japie* Gossie heeft die het verraden

*b2* Wat zeggie

*japie* Ik zeg hij heeft het verraden

*b2* Nou hoeven mensen niet meer te raden

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

*japie* Gossie heeft die het verraden

*b2* Wat zeggie

*japie* Ik zeg hij heeft het verraden

*b2* Nou hoeven mensen niet meer te raden

Een opmerking daarover is wel genoeg.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...