Ga naar inhoud

Zo maak je een filmpje van wat er op je pc gebeurt!


Aanbevolen berichten

Wonderer heb gewoon gelijk dat het zinloos is en dat ze gewoon niet meer weten wat ze nog uit kunnen vinden :P

En dat pokeren gaat nog wel een nationaal probleem worden. Begint overhyped te worden en verschijnen overal berichtjes in de kranten dat veel jongeren er veel poen mee verliezen en in de problemen komen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ahh. Ja, da's wel begrijpelijk.

Op YouTube staan er duizenden.

En Mars, pokeren is cool zolang het niet om t? veel geld gaat. Een probleem is het alleen als je niet meer kunt stoppen, en dat hebben veel jongeren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Op YouTube staan er duizenden.

En Mars, pokeren is cool zolang het niet om t? veel geld gaat. Een probleem is het alleen als je niet meer kunt stoppen, en dat hebben veel jongeren.

Ik speel dagelijks 1 spelletje op partypoker.net

Je krijgt eerst chips, en daarna moet je bijkopen

(ik ben gelukkig vrij goed ?n dus zal het nog eventjes duren eer ik zou moeten kopen, wat ik nooit zal doen)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik speel dagelijks 1 spelletje op partypoker.net

Je krijgt eerst chips, en daarna moet je bijkopen

(ik ben gelukkig vrij goed ?n dus zal het nog eventjes duren eer ik zou moeten kopen, wat ik nooit zal doen)

Kun je ook cashen vraag ik me dan af? Als je zelf ook heb gekocht, zou je eigenlijk ook moeten kunnen cashen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Met het programma: Hypercam 2! Daarmee kan je alles filmen, wat er op je scherm gebeurt! Heeft er hier al eens iemand mee gewerkt?
Kan al jaren met het (voor bezitters van Microsoft Windows) gratis te downloaden programma Windows Media 9...
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 6 years later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...