Ga naar inhoud

Locaties op info.bassieenadriaan.nl


Aanbevolen berichten

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

aad heb het slim bekeken hij heeft een geheim adres

ik zal maar niet zeggen waar hij woont

anders krijg ik op me donder van de mods

Die staat er ook in hoor, eerste pagina. Maar goed, mensen mogen lekker zelf zoeken, dus goed idee dat je hem hier niet neerzette.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

er staat nog een foutje op de info site

Aflevering: 6 - Het paard van Troje

Beschrijving: Het kleine stadje waar de boeven een inbraak willen plegen.

Locatie: Het kleine Griekse stadje ligt op Kreta, vermoedelijk in de buurt van de Samaria Kloof

volgens mij is dat Lindos op Rhodos

daar ben ik toen geweest

ik post in de loop van de dag wel foto's ( als dat niet mag anders mail ik het wel )

Link naar bericht
Delen op andere sites
er staat nog een foutje op de info site
Aflevering: 6 - Het paard van Troje

Beschrijving: Het kleine stadje waar de boeven een inbraak willen plegen.

Locatie: Het kleine Griekse stadje ligt op Kreta, vermoedelijk in de buurt van de Samaria Kloof

volgens mij is dat Lindos op Rhodos

daar ben ik toen geweest

ik post in de loop van de dag wel foto's ( als dat niet mag anders mail ik het wel )

Foto's mag wel, zolang ze maar een reden hebben. Het zijn trouwens jouw eigen foto's dus je mag daarmee doen wat je wil. Ik ben benieuwd!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het heeft lang geduurt maar hier zijn ze.

Oja die foto's zijn jaren geleden gemaakt.

http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=364

http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=363

Lastig te zeggen hoor. Al die plaatjes lijken op elkaar... ik zou het niet weten. Maar bedankt voor het posten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

waar ik eerst zei dat het plaatsje putscheid heette, weet ik nu zeker dat het Bivels is, ik had al zo mijn twijfels, aangezien ik me niet kon voorstellen dat plaatje putscheisd te zien zou zijn vanuit vianden(gezien op foto).

dus Bivels is de naam van het plaatsje (een gat met 74 inwoners)

uitzichtbaron.jpg

het informatie centrum waar ik het overhad(waar ook Ajbouhuizenis geweest) ligt trouwens zo'n 4 km buiten Vianden, vlakbij het meer op de berg. het ligt in een bocht van de rivier.

hier een duidelijk overzicht van Vianden en omgeving

vianden.JPG

Link naar bericht
Delen op andere sites
waar ik eerst zei dat het plaatsje putscheid heette, weet ik nu zeker dat het Bivels is, ik had al zo mijn twijfels, aangezien ik me niet kon voorstellen dat plaatje putscheisd te zien zou zijn vanuit vianden(gezien op foto).

Image

dus Bivels is de naam van het plaatsje

het informatie centrum waar ik het overhad(waar ook Ajbouhuizenis geweest) ligt trouwens zo'n 4 km buiten Vianden, vlakbij het meer op de berg. het ligt in een bocht van de rivier.

Image

hier een duidelijk overzicht van Vianden en omgeving

Dit is nu eens een duidelijk plaatje! _O_

Bedankt Lukas voor de hosting :P:P

Link naar bericht
Delen op andere sites
waar ik eerst zei dat het plaatsje putscheid heette, weet ik nu zeker dat het Bivels is, ik had al zo mijn twijfels, aangezien ik me niet kon voorstellen dat plaatje putscheisd te zien zou zijn vanuit vianden(gezien op foto).

dus Bivels is de naam van het plaatsje (een gat met 74 inwoners)

uitzichtbaron.jpg

het informatie centrum waar ik het overhad(waar ook Ajbouhuizenis geweest) ligt trouwens zo'n 4 km buiten Vianden, vlakbij het meer op de berg. het ligt in een bocht van de rivier.

Aangenaam: *O*

Albert-Jan Bouwhuis :Y is de naam

Link naar bericht
Delen op andere sites
waar ik eerst zei dat het plaatsje putscheid heette, weet ik nu zeker dat het Bivels is, ik had al zo mijn twijfels, aangezien ik me niet kon voorstellen dat plaatje putscheisd te zien zou zijn vanuit vianden(gezien op foto).

dus Bivels is de naam van het plaatsje (een gat met 74 inwoners)

uitzichtbaron.jpg

het informatie centrum waar ik het overhad(waar ook Ajbouhuis is geweest) ligt trouwens zo'n 4 km buiten Vianden, vlakbij het meer op de berg. het ligt in een bocht van de rivier.

Aangenaam: *O*

Albert-Jan Bouwhuis :Y is de naam

sorry :P, drie letters, en een spatie, (ik was er al bang voor ;) )

edit: bedoelde natuurlijk wel je forumnaam

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

Er zijn in ieder geval 2 shot van "De verdwenen Kroon" opgenomen in Nieuwpoort, van 1 van die 2 shots weet ik niet of die op de dvd staat ( ik zag het op tv)

Het lijkt misschien raar dat er 2 shots zijn opgenomen in Nieuwpoort, maar Nieuwpoort ligt aan de andere kant van de Lek bij Schoonhoven.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 7 months later...

GEVONDEN

hotel_florida.jpg

Dit hotel is namelijk:

The Orlando World Center Marriott Resort

http://www.marriottworldcenter.com/

daarnaast kan ik bevestigen dat onderstaande info juist is:

Aflevering: 14 - Een knalgoeie Wild West show

Beschrijving: Het hotel in Florida waar kinderen (en Bassie) een speciale behandeling krijgen.

Locatie: Waarschijnlijk het Holiday Inn SunSpree Resort LAKE BUENA VISTA, zie hun website

het woord waarschijnlijk kan weg, want het is het Holiday Inn SunSpree Resort

Link naar bericht
Delen op andere sites
GEVONDEN

hotel_florida.jpg

Dit hotel is namelijk:

The Orlando World Center Marriott Resort

http://www.marriottworldcenter.com/

daarnaast kan ik bevestigen dat onderstaande info juist is:

Aflevering: 14 - Een knalgoeie Wild West show

Beschrijving: Het hotel in Florida waar kinderen (en Bassie) een speciale behandeling krijgen.

Locatie: Waarschijnlijk het Holiday Inn SunSpree Resort LAKE BUENA VISTA, zie hun website

het woord waarschijnlijk kan weg, want het is het Holiday Inn SunSpree Resort

Dubbele bevestiging:

Er is toevallig een vraag over beantwoord http://www.adriaan-homepage.nl/pages/17_vragen1.html

Wel leuk dat er meerdere die vraag hebben gesteld.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Vanmiddag in Valkenburg geweest :D

Ik ben ook in de Fluweelengrot geweest, daar zouden de diamant grot scene's opgenomen zijn. Echter dit bleek niet zo te zijn :'(

Maar de gids( een oude man die echt alles wist) wist mij te vertellen dat die grot in Geulem was, dat is vlakbij Valkenburg.

ps. K heb ook nog gerodeld :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vanmiddag in Valkenburg geweest :D

Ik ben ook in de Fluweelengrot geweest, daar zouden de diamant grot scene's opgenomen zijn. Echter dit bleek niet zo te zijn :'(

Maar de gids( een oude man die echt alles wist) wist mij te vertellen dat die grot in Geulem was, dat is vlakbij Valkenburg.

ps. K heb ook nog gerodeld :D

je hebt hem gewoon screenshots onder zn neus geschoven.. en gedreigt van dit weet jij anders moet je voortaan door een rietje eten...

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...