Ga naar inhoud

Slechte muziek


Aanbevolen berichten

Gaat toch ook om slechte muziek, niet om betere :+

Weet ik, maar ik bedoelde dan ook dat dit de slechtste 'Goeiemoggel'versie is :) Je hebt een matige en een slechte versie en dit is dan de meest slechte.

En Sun of Jamaica wordt overal slecht genoemd, terwijl hij toch de nummer 1 positie van de meest aansprekende hitlijst in Nederland (de Top 40) heeft gehaald. Maarja, dat is wel vaker het geval :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Leuk om dat soort dingen uit te zenden in een "nacht van de wansmaak" heerlijk ;)

Artiesten als Vengaboys, Toy-Box, Aqua en vooral de Cartoons zullen terug blijven keren op zulke 'evenementen' _O-

Ook

nummer, een nummer dat hier in Goirle e.o. teveel aandacht geniet. Zo'n slecht nummer van zo'n slechte muzikant in zo'n slechte clip. _O-
Link naar bericht
Delen op andere sites
Whaha geweldig zeg, slecht keyboard arrangement (en dan toch een accordionist in de "clip"), slechte tekst die ook zo lekker in de melodie zit, slechte zanger, dit zou er goed tussen passen :P

Dit zal dus wel een nummer 1 hit worden, maar dat is logisch ;)

-Johan Cruijff-

Link naar bericht
Delen op andere sites
Whaha geweldig zeg, slecht keyboard arrangement (en dan toch een accordionist in de "clip"), slechte tekst die ook zo lekker in de melodie zit, slechte zanger, dit zou er goed tussen passen :P

Iemand had mij een CD / DVD combinatie 'cadeau' gegeven voor mijn verjaardag, puur voor de lol. Wel grappig, op de CD staat dit nummer en nog een slecht nummer, en op de DVD staat alleen deze clip, zonder menu'tje of iets dergelijks _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit zal dus wel een nummer 1 hit worden, maar dat is logisch ;)

-Johan Cruijff-

Als je iets quote, quote het dan goed.

Ik doelde hiermee op de opmerking uit het nummer "One day fly" van kopspijkers, doordat dj die gehele opsomming gaf. Denk dus eerst even na voor je een opmerking plaatst ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
't is wel één van de slechtste Cruyff imitaties overigens, toch draagt iedereen hem op handen.

Ja, dat is logisch. :P Maargoed, nu we het over slechte muziek hebben, Ik vind een van de liedjes van André Hazes VERSCHRIKKELIJK. Ach je bent er maar heel even, prachtig lied, mooie tekst, mooie muziek, maar een ding vernietigd alles: Rachel Hazes zingt mee.... :r

EDIT: Ik wordt strontziek van die quotefunctie. Bij iedereen lukt het, maar na de update van het forum, kan ik geen goeie quotes meer maken. Ik druk gewoon op de quote-knop, maar na het plaatsen van mijn bericht is mijn quote alleen maar een code in tekst. Kan iemand mij even uitleggen hoe ik dit in godsnaam weer GOED kan doen?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik doelde hiermee op de opmerking uit het nummer "One day fly" van kopspijkers, doordat dj die gehele opsomming gaf. Denk dus eerst even na voor je een opmerking plaatst ;)

Ja ik heb nagedacht. Daarom zei ik het ook. De quote is fout maar goed, ik bespaar je de ellende van het herluisteren:

'Dus dat zal wel weer een hit worden, maar dat is logisch'.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik doelde hiermee op de opmerking uit het nummer "One day fly" van kopspijkers, doordat dj die gehele opsomming gaf. Denk dus eerst even na voor je een opmerking plaatst ;)

Ja ik heb nagedacht. Daarom zei ik het ook. De quote is fout maar goed, ik bespaar je de ellende van het herluisteren:

'Dus dat zal wel weer een hit worden, maar dat is logisch'.

Ach zeikerd!

Je weet toch wat ik bedoel?!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...
  • 6 months later...
  • 1 month later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...